דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד משפיעים הקינוחים בקייטרינג חלבי על הצלחת האירוע? 

מאת    [ 10/05/2011 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 1848 פעמים ]

 

כולם מסכימים שהאוכל הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על איכות האירוע, ואין כמו קינוחים לגרום לאורחים להגיד "וואו" ולהתלהב מהאירוע.

נכון שיש גורמים נוספים חשובים לא פחות, כמו אווירה טובה ומלאת שמחה, מקום נעים ונוח, תוכנית מעניינת ומתאימה לאופי הקהל הנוכח, אך האוכל... בסוף האורחים תמיד ידברו על האוכל! ואם משהו לא היה בסדר, זה כבר יעבור בין האורחים. "המרק לא היה מספיק חם","הסלטים לא היו טריים", או "הקינוחים לא היו משהו"... אולם כאשר הקייטרינג המוגש לאורחים ניתן בשפע, והוא טרי וטעים, תשמעו בדרך כלל את השקט בזמן הגשת המנות - פשוט כי כולם יהיו עסוקים בלאכול ולהתענג על הטעמים. לכן, יש חשיבות גדולה לאוכל המוגש ולקייטרינג אותו אתם בוחרים. זו גם אחת הסיבות שבחרתי להתמקד באירועים קטנים, עד 200 אורחים בלבד, מאחר ויש אפשרות לשים דגש על כל מרכיב בארוחה, על הטריות, על חום המנות בזמן ההגשה, על הטעמים ועל הצבעים.

אבל קצת גלשתי... אם אתם מסכימים עם הדברים שנאמרו עד עתה, בטח תסכימו שכשנהנים מארוחה טובה באירוע מצפים אפילו יותר לקינוחים. הצפייה היא שכל קינוח שיוגש יהיה טעים מגרה ואיכותי, שיהיה ה"דובדבן שבקצפת" של האירוע כולו, לפחות מבחינת המנות המוגשות.

לאורך השנים בהן אני עוסק בתחום הקייטרינג ומדובר ביותר מ-20 שנות ניסיון, ראיתי את הבעות הפנים המאוכזבות של האורחים, כאשר הקינוחים נראים נפלא ואילו הטעמים ככה - ככה...

 

כיצד יכולים הקינוחים לעשות את האירוע?

שימו לב שהקינוחים, מאחר והם מגיעים בסוף הארוחה - רגע לפני שהאורחים מתחילים להתפזר, הינם בעלי השפעה גדולה על התחושה שאיתה ייצאו האורחים מהאירוע. לכן, חשוב שיהיה מבחר גדול של קינוחים ושהם יהיו מעולים - הן באיכות, הן בטעמים והן במראה המוקפד, המעוצב והמגרה.

בכל אירוע מצפים האורחים לעוגת שוקולד מעולה עם קרם איכותי, או למוס רך ואוורירי הממלא את הפה ואת הלב, עוגת גבינה שכל כפית ממנה מעבירה תחושת עונג עילאי ומבחר קינוחים אחרים, שכל אורח, גדול או קטן, ירצה למלא בהם את הצלחת.

האכזבה מקינוחים היא בדרך כלל באירועים בהם נאלצים להגיש קינוחי פרווה, בעוד שההנאה הגדולה מהקינוחים היא בדרך כלל כאשר בוחרים בקייטרינג החלבי. לכן, אני תמיד אומר לבעלי השמחה, בחרתם קייטרינג חלבי - קיבלתם בונוס גדול - הקינוחים!

הקינוחים בקייטרינג חלבי משדרגים כל כך את הארוחה, אפשר להגיש כל קינוח שעולה על הדעת בלי תחליפים לחלב ולשמנת. המגוון הוא כל כך רחב, מעוגות שוקולד עשירות, עוגות גבינה, בלינצ'סים מעולים, פנקייקים ועד אפילו וופל בלגי עם גלידה משמנת אמיתית! איזה כיף לקנח עם וופל בלגי! וכל הקינוחים ללא אותו טעם לוואי שמנסים להתכחש לו כאשר אוכלים קינוח פרווה.

אי אפשר לנצח את מוצרי הגלם בהם משתמשים לקינוחים בקייטרינג חלבי - השמנת, החמאה, הגבינות והשוקולד החלבי האיכותי. כל התחליפים של רכיבים אלו כמו מרגרינה, שוקולד פרווה ושמנת צמחית יכולים להיות טעימים אבל אינם מגיעים לדרגת הגורמה ולדרגת הטעם המושלם - בקיצור, לקינוחים בקייטרינג אין באמת תחליף.

 

והנה עוד בונוס לקייטרינג החלבי

 לצד הקינוחים הנפלאים, אפשר להגיש שתייה חמה מגוונת הרבה יותר. חשבו על האורחים שלכם, שיוכלו ליהנות מקפה על חלב, אספרסו או הפוך, לפני הנסיעה הביתה ותגידו את האמת, האם הם לא ייצאו בחיוך רחב, אנחת אושר והרבה מחמאות שיימשכו גם הרבה לאחר האירוע?

 

מסקנה 

לא פלא שהקייטרינג החלבי לאירועים משמעותיים בחיים, כולל אירועי בר מצווה ואפילו חתונות, הולך ותופס תאוצה. אז אם גם אתם "פריקים" של קינוחים, אתם כנראה חייבים לבחור בקייטרינג חלבי - כדי שתזכו להתענג יחד האורחים שלכם על הדובדבן שבקצפת, ובעצם בעיקר על הקצפת.

 

אילן בראף, קייטרינג "עגבניות ירוקות מטוגנות" - מעל 20 שנה מעניק שירותי קייטרינג חלבי, קייטרינג גורמה ועוד, להגשמת החלום שלכם ובהתאמה לתקציב המיועד לאירוע.


את צעדי הראשונים בקייטרינג עשיתי במטבחה המשובח של אמי. אהבתי את הריחות והטעמים העשירים ובאופן טבעי התמחיתי בתחום הקייטרינג לאירועים קטנים ויחודיים.


צפו בגלרית הקינוחים והמנות בקייטרינג 


 אנו מעניקים שירותי קייטרינג איכותיים ומלאי טעמים וצבעים לאירועי בר / בת מצווה, חתונות אינטימיות, בריתות, ימי נישואין, אירועי חברה ומסיבות קוקטייל, ימי הולדת מיוחדים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב