דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים מבוסס וורדפרס 

מאת    [ 10/05/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2192 פעמים ]

 

אחסון אתרים המבוסס על פלטפורמט וורדפרס התחיל את דרכו במחצית הראשונה של העשור הראשון של שנות האלפיים, המערכת תפסה תאוצה בשנים האחרונות והתפרסמה בצורה רחבה מאוד, בין היתר, בזכות התמדתם של המפתחים ו?עקשנותם? ליצור מוצר איכותי ופשוט לתפעול בשילוב אבטחת המוצר וטיפול מהיר בבאגים ופירצות (מה שקצת חלש בג?ומלה לדוגמא).

 

המערכת מאפשרת להקים החל מבלוגים אישיים ומסחריים ועד לאתרים מתוחכמים וחנויות וירטואליות וזאת בזכות ריבוי הפלאגינים והערכות נושא שקיימות כמעט לכל נושא ומטרה וגם בזכות פשטות ההתקנה שלהם במערכת.

 

בתחום קידום האתרים, בשנים האחרונות, חלה מגמת שינוי בצורה בה מנועי חיפוש (וגוגל במרכזם) מתעדפים אתרים. המנועים מחפשים אתרים איכותיים שיכולים לתרום לרשת באמצעות מידע חדש ויחודי שגם מעניין וגם תורם לגולש וכך יכול לעזור לו לפתור בעיות מהר יותר ובצורה טובה יותר בתחום שמעניין אותו.

 

מקדמי אתרים מהדור החדש הבינו שקידום אתרים בהפצת תגובות זבל ושליחת הודעות פירסומיות ללא תוכן לא רק שלא מועיל אלא גם יכול להזיק לתדמיתו של האתר ועברו לשיטות ?לבנות? כגון יצירת תוכן שימושי ומרתק שמספק מידע חשוב בתחומו של בעל העסק, שיכול לתרום לגולשים וכך לקדם את מעמד אתרו במנועי החיפוש.

 

הוורדפרס הוא כלי מעולה שמתאים במיוחד למשימה זאת כי הוא מאפשר לכתוב ולערוך תוכן בצורה קלה ונוחה. כדאי ורצוי לבעל אתר גם לייצר בלוג מקצועי ברשת ולאו דווקא באותו האתר ואותו דומיין. הבלוג יכול לדון בנושאים חופפים ודומים לתחום העיסוק של האתר ולכן אפשר לנהל אותו באתר ודומיין נפרד שיותר מתמקד בתחומו של נושא הבלוג. כמובן שכמה שיש יותר מידע איכותי וחשוב כך יש סבירות גדולה יותר שדרגת האתר תעלה.

 

מקדמי האתרים הבחינו לקורלציה נוספת בין מספר קלאס סי (כתובות IP  שעליהן מאוחסנים האתרים) לבין דרגת האתר בעיני מנוע החיפוש.

 

קלאס סי (או Class C בלעז) פירושו משפחה של כתובות IP . ככל שיש יותר כתובות IP ממשפחות רבות יותר לכל אתר ואתר, שמקשרות לאתר המרכזי, כך כוח הקישור גדול יותר.

 

כשמחפשים חבילת אחסון אתרים מותאמת SEO מומלץ לשכור שרת וירטואלי פרטי עם כתובות IP  יחודיות לכל אתר ורצוי מממשפחות שונות (מקלאס סי שונים). כמו כן יש לשים לב שהחבילה כוללת התקנת מערכות וורדפרס לכל דומיין ופנל ניהול מסודר.

 

אינטרהוסט פתרונות תקשורת המספקת שרת וירטואלי במחירים נוחים ובאיכות גבוהה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב