דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: איכות צומחת על העץ 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2412 פעמים ]

בחירת מטבח חדש היא עניין שצריך לקחת במלוא הרצינות. ראשית, מכיוון שאין מדובר בקנייה טריוויאלית אלא בקנייה יקרה, שאורכת זמן , ושלאחר מכן נשארים איתה למספר שנים, לפחות.

קנייה ועיצוב מחדש של מטבח צריכים לענות על מספר קריטריונים:

ראשית, מטבח, בראש ובראשונה, צריך להיות פרקטי. מטבח הוא המקום בו משתמש בו הכי הרבה פעמים ביום, וכל בני הבית ללא יוצא מן הכלל משתמשים בו. אל המטבח נכנסים עשרות פעמים ביום- בין אם כדי לשתות, לבשל, לאכול, להכין קפה או לקחת חטיף, ובין אם כדי להוציא משהו מארון או לאחסן את הקניות שזה עתה קנינו. בבתים מסוימים  במטבח יש אף טלוויזיה ושולחן האוכל נמצא בתוך המטבח ולא בתוך הסלון או פינת האוכל.

התדירות הגבוהה בה אנו משתמשים במטבח והעובדה שהוא במובנים רבים הלב הפועם של הבית, הם שהופכים את ההשקעה בעיצוב המטבח להשקעה כדאית שלא כדאי לעגל בה פינות, או לחסוך בה בקיצוניות. מטבח שהוא גם פונקציונאלי, גם יפה וגם נעים ומזמין את דרי הבית הוא מטבח שלא יכול להיות זול ולא יכול להיות בנוי מחומרים זולים . עיצוב מטבח מחומרים זולים, בסופו של דבר יעלה לכם יותר כסף ממה שתכננתם, כי בסופו של דבר תאלצו להשקיע תוך זמן קצר בתיקונים ואפילו בעיצוב המטבח מחדש.

חומר גלם שמומלץ  מאוד להשתמש בו כאשר מעצבים מטבח הוא העץ. עץ הוא גם עמיד, גם יפה וגם שימושי מאוד לבניית תאי אחסון , ארונות ומשטחים, אותם צריך כל כך במטבח. את העץ נהוג לצפות בשכבות מיוחדות כדי שישמור על מראהו ועמידותו מפני חומרים נוזליים, ביניהם מים.

העץ הוא לא רק שימושי אלא שהתוצאות שהבנייה עימו מניבות הן תמיד, ללא יוצא מן הכלל, יפות. גווניו הרבים של העץ וסוגיו השונים מאפשרים לכם לשלב בין הטעם האישי שלכם לבין מראה קלאסי, שתמיד מתקבל כאשר משתמשים בעץ.

מטבחים כפריים הם מטבחים שעונים על התיאור שדנו בו עד כה. מטבחים כפריים הם מטבחים הבנויים עץ, עם תאי אחסון וארונות רבים, והם משלבים בין מראה קלאסי שנובע מהשימוש בעץ, לבין מראה עדכני בזכות השימוש באריחים וחומרים מיוחדים כמו ברזל, וקרמיקה. השילוב בין החומרים המשובחים האלו יחד עם העץ מאפשר לכם לבטא את הטעם האישי שלכם בעיצוב המטבח.

הבחירה שלכם מתחילה בכך שאתם בוחרים את סוג העץ בו תשתמשו במטבח. עץ האורן, למשל, הוא עץ שמוזיל עלויות והוא פחות יקר מאשר עץ הלבנה או עץ האגוז הכהה. עץ המייפל, עץ הלבנה ועץ האלון הם עצים בעלי גוון בהיר עד בינוני, והם נפוצים מאוד בארץ בבניית מטבחים כפריים. ניתן גם לשלב בחלקים הפנימיים של הארונות עץ דחוס או עצים שמוזילים עלויות. כמו כן, ניתן לשלב אריחים בעיצוב מטבחים כפריים ובכך להוסיף טאצ' אישי למטבח שמשדר קלאסיות, יציבות ותחושה של בית.

הפונקציונאליות, היופי והטבעיות אשר מטבחים כפריים מכניסים לתוך הבית הם שהופכים את הבחירה בהם לכ כך משתלמת. מטבחים כפריים שומרים על תכונותיהם לאורך זמן רב, מהרגע שתחליטו ללכת על מטבח בסגנון של מטבחים כפריים לא תתחרטו על ההשקעה הנבונה שבצעתם, השקעה ממנה תיהנו לאורך שנים ארוכות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב