דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: כי מגיע לי 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 588   [ נצפה 2642 פעמים ]

בתור עם שעד לפני כמה עשורים היה ידוע בתור "עם נודד", כיום תודה לאל אין אנו צריכים יותר לנדוד -  יש לנו מדינה משלנו שאת יום הולדתה נחגוג בימים הקרובים, אך חיידק הנדידה נשאר בתוכנו- ישראלים אוהבים לנסוע לחו"ל.  מיד לאחר הצבא אנו אצים רצים לעשות טיול גדול מחוף לחוף בארצות הברית, ואפילו לפני כן לא נדיר שההורים מחליטים לעשות לילדה או לילד טיול לקראת בת/ בר מצווה.

בדרך כלל טיול לחו"ל מצריך גם השכרת רכב, ובאמת המונח השכרת רכב מתקשר לנו לנופש בחו"ל או לנסיעות עסקיות בחו"ל. אך בשנים האחרונות אנו שומעים לא רק את הביטוי השכרת רכב, אלא גם את הביטוי השכרת רכב בישראל.

השכרת רכב בארץ היא פיתרון מצוין מאין כמוה עבור מספר  סיטואציות  בהן אנו נקלעים במשך חיינו הבוגרים. להלן מספר מצבים בהן כדי לשקול ברצינות לא להשתמש ברכב האישי אלא לפנות לחברה של השכרת רכב בישראל-

חופשה באילת

כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שאתם לא נוסעים יותר עם הרכב האישי לחופשה באילת? כמה פעמים אמרתם שוב ושוב שאין סיוט גדול יותר מאשר לנסוע ברכב עם מזגן חלש, שצריך להצטופף בו במשך ארבע שעות ארוכות ולעשות במהלך הנסיעה אין ספור עצירות כדי להתרענן ולהמשיך בנסיעה?

כל פעם אתם אומרים זאת, וכל שנה מחדש לא עושים מאום בנידון, וממשיכים לנסוע עד אילת ברכב שאינו מותאם לכבישים הדרומיים או לנסיעה הארוכה.

השנה, תוכלו לעשות בחכמה ולפנות לחברה של השכרת רכב בארץ, ולקחת ממנה רכב ממוזג, מרווח, עם כל המתקנים שגורמים לנסיעה להיות נוחה ומפנקת ולא סיוט אחד מתמשך. בנסיעה עם רכב של השכרת רכב בישראל הילדים ישנו, האישה לא תנדנד, והכול ילך חלק בלי יותר מדי עצירות.

חופשה בצפון

ואם אנחנו כבר  בנושא של השכרת רכב בישראל, אין ספק, שזוהי החלטה נבונה לא רק לנסיעה דרומה אלא גם לנסיעה להרי הגולן והגליל. ידוע כי הכבישים לצפון הן פתלתלות ומרובות בעליות. נסיעה כזו יכולה להיות מאוד לא נוחה, במיוחד עבור ילדים, ובמיוחד אם אתם מחליטים לנסוע בחורף ולעשות קפיצה לחרמון.

מומלץ, גם כאן, לא לקחת את הרכב המשפחתי שלא בטוח שהוא מספיק בטיחותי לנסיעה, ובמקום זאת לפנות לחברה של השכרת רכב בארץ ולשכור את שירותיה.

נסיעות עסקיות

כל איש עסקים יודע שיש פגישות שחשוב מאוד להגיע אליהן עם כוח אנרגיות ומחשבה צלולה. בפגישות כאלו עליך להיות במיטבך- שנון, רהוט, מוכן ומוזמן למשא ומתן ועם המון ביטחון עצמי. אין ספק שלהגיע לפגישות כאלו עם רכב נוח ומפנק וחדש, אשר שכרת מחברה של השכרת רכב בארץ, תיתן לך הרגשה אחרת מאשר אם תגיע לפגישה עם הרכב הישן שלך.  אפשר להשוות את הסיטואציה הזו, למצב בו אתה מגיע לפגישה עם חולצה מכופתרת ומכנסיים יפות לבין פגישה אליה אתה מגיע עם ג'ינס ישן ומשופשף וחולצת טישירט כעורה. בשני המצבים אפשר לומר "אבל אני, תמיד נשאר אני..." ועובדה שכל אדם ממוצע יאמר לכם שהתחושה בכל אחד מהמקרים הללו היא אחרת.

כי מגיע לי

סיבה נוספת, ובעיני לא פחות מוצדקת, היא לומר לעצמך- אני עובד קשה  יום יום, שבוע אחר שבוע, חודש אחר חודש, ואם בא לי – אז מגיע לי. נקודה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב