דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בייביסיטר לילדים בזמן שיפוצים בבית 

מאת    [ 08/05/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 3455 פעמים ]

מחר מתחילים השיפוצים בבית, כבר הכנתם את עצמכם נפשית לרעש, לבלגאן, ללכלוך, לתסכול שתחושו בסוף היום כשהלכלוך לא יורד. אבל יש דבר אחד שלא חשבתם עליו: מה תעשו עם הילדים בזמן השיפוץ? אי אפשר להפיל אותם על סבתא וסבא כל החודש. הפתרון פשוט - קחו בייביסיטר שיעסיק את הילדים, שיוציא אותם מהבית בזמן שהוא משנה צורתו.

בייביסיטר – לא רק כשהולכים לסרט

כן, תוכלו להשתמש בשירותי הבייביסיטר גם כשהבית על גלגלים ולא רק כשאתם הולכים לסרט, מסעדה או כשאתם בעבודה. זה נכון שאתם נמצאים בבית בזמן השיפוץ וזה נשמע די טיפשי לקחת בייביסיטר כשאתם שם, אבל תחשבו על זה: אתם צריכים להיות ערניים בזמן שהפועלים בבית וגם לשים לב שהקטנים לא נכנסים לפועלים בין הרגליים. לא פשוט.

צריכים סיבות נוספות?

השיפוץ שלכם הוא גדול. גם הסלון וגם המטבח עוברים שדרוג ובנוסף לשבירת הקירות ובנייתם של קירות חדשים, צריך להכניס את הסלון החדש. בין כל אלו, אתם נדרשים גם לשמור על הילדים שלא ייפול עליהם משהו. בייביסיטר בשלב זה של השיפוצים יהיה רעיון מועיל מאוד – אחרת אתם עלולים לאבד עשתונות. גם כשמבצעים מעבר דירה שכולל הובלות של רהיטים כבדים וכמובן מובילים שנכנסים ויוצאים מהבית עם חפצים כבדים - חשוב שהילדים יהיו רחוקים מהמקום לבל ייפגעו. כי כל פעולה הכי קטנה עלולה להפוך למפגע של ממש.

איך בוחרים בייביסיטר?

יש משפחות שהבייביסיטר הוא סבתא וסבא או הבת של השכנה ממול. וכך מד הדאגה נמוך יותר. אבל מה קורה כשאין מכר בסביבה? גם לכך יש פיתרון: אתרים אשר יכולים לעזור בבחירת הבייביסיטר המתאים. עם זאת, אל תשכחו: גם האתר הקפדן ביותר לא יגבר על האינטואיציה שלכם. הרי אתם יודעים הכי טוב מי מתאים ומי לא. אז בסופו של דבר נכנסתם אל אתר למציאת בייביסיטר. זה לא הופך אתכם להורים פחות טובים, להיפך: אתם הורים בלתי נלאים שדואגים שהכל יהיה בסדר עם הצאצאים. באתרים כאלה יש סיווגים שונים לגבי תכונות השמרטף (האם אתם צריכים מטפלת לכל היום, לכמה שעות, ליום מסוים ועוד), כך שמציאתו תהיה קלה יותר.

טיפים למציאת בייביסיטר

אין נוסחת קסם על פיה ניתן למצוא את הבייביסיטר המושלם, אבל ישנם כמה דברים בסיסיים שחשוב לזכור לפני הבחירה: קריטריון ראשון והכי חשוב הוא הכימיה ביניכם. אם אתם לא מרגישים את הקליק עם האדם שמולכם, אין טעם להמשיך. עברו לאדם הבא. בנוסף, חשוב לבדוק כמה ניסיון יש למועמד ואם אין לו, לראות אם יש לו או לה גישה לילדים. כדאי שהמועמד יגור בקרבת מקום ואם אפשר שגם יהיה נייד ויוכל להגיע עצמאית אליכם הביתה. בפעם הראשונה שהבייביסיטר מגיע אליכם חשוב שתאפשרו לילדים ולבייביסיטר זמן להכיר ולהסתגל. על מנת שתוכלו לשמור על שקט נפשי ברמה גבוהה ככל האפשר, בקשו מהמועמד המלצות ממעסיקים קודמים.

אל תשכחו את הילדים

בין אם מדובר בבייביסיטר לכמה שעות, חודש של שיפוצים או בייביסיטר קבוע, חשוב שגם הילדים יאהבו את המועמד שבחרתם עבורם. השמרטף יעביר איתם כמה שעות, שיכולות להיות הנאה צרופה או סיוט של ממש. רק בחירה נכונה של האדם שיטפל בקטנטנים שלכם, יבטיח לכם שלווה ולילדים הנאה, גם בלעדיכם.

לוח למציאת בייביסיטר של אופר


לוח בייביסיטר דרושים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב