דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באינטרנט 

מאת    [ 08/05/2011 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 1920 פעמים ]

פרסום באינטרנט מעניק למפרסמים יכולת מדידה בנוגע לאפקטיביות הפרסום. בניגוד למדיות המסורתיות בהן אין כלי מדידה והמפרסם אינו מסוגל לדעת האם השקעתו השתלמה, הריי שבאמצעות פרסום באינטרנט יכולים המפרסמים לאמוד את ההחזר שלהם, ביחס להשקעה במוצר.

פרסום אתרים  של עסקים פרטיים, חושף גולשים רבים למוצריו של בית העסק המפרסם, ומביא לתחרות של בעלי העסקים המפרסמים, על לבו של הגולש הפוטנציאלי. פרסום זה תופס תאוצה בשנים האחרונות כאשר בעלי עסקים רבים מפרסמים את סחורתם און ליין, באתרים בהם ישנה תנועה ערה של גולשים, כמו זירות מכרזים פומביות, בהן מתבצעת המכירה באמצעות האינטרנט.

פרסום באינטרנט כולל בין היתר גם פרסום במנועי חיפוש ובין היתר גם בגוגל, וואלה, נענע, msm , netex , ועוד. פרסום במנועי חיפוש של וואלה וגוגל, דומים בכך שבשניהם ניתן להציב מודעות מילים בתשלום, אשר מבוססות על מחיר להקלקה. באינדקס החיפוש של נענע לעומת זאת, נמכרים המקומות הראשונים לבעלי אתרים אשר משלמים מחיר שנתי קבוע, שאינו מבוסס על הקלקות. שיטה זו נחשבת למיושנת ובלתי נוחה, בשל העובדה שגם אם אף אחד לא יקליק על האתר שברשותך, עדיין תשלם את אותו הסכום. גם פרסום באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש של ynet , פועל בדרך דומה.

לעומת כל מנועי החיפוש האחרים, מעניק פרסום אתרים בגוגל את פלטפורמת הפרסום המשוכללת בעולם. המפרסם משלם רק כאשר מודעה מוקלקת והגולש נכנס לאתר, או למיניסייט של המפרסם. גובה התשלום להקלקה בודדת נקבע במכרז ומיקום המודעה ייקבע על פי גובה התשלום, אותו מציע המפרסם.

כמו כן ניתן לבצע פרסום עסקים באינטרנט, גם באמצעות אינדקסים ופורטלים. הפירסום באינטרנט יבוצע באינדקסים כלליים או באינדקסים אשר מתמחים בתחומים ספציפיים. לרוב ההרשמה לאינדקסים תיעשה ללא תשלום, אולם קידום העסקים אל המקומות הראשונים יתומחר בהתאם לביקוש. פרסום באינטרנט באמצעות פורטלים משרת לקוחות אשר בוחרים בשיטת הפרסום שהינה לרוב מדידה. מדובר בפורטלים אשר מתמקדים בתחום ספציפי ובהם נהנים הגולשים מתוכן וממדריכים וירטואליים בתחום העניין. התשלום עבור פרסום באינטרנט באמצעות פורטלים, מושתת על פי רוב על מחיר קבוע לשנה שלמה.

פרסום אתרים דורש עיצוב אופטימלי של האתר כך שיעביר את המסר הטוב והממוקד ביותר, אשר יגרום לגולשים הפוטנציאליים ליצור עימנו קשר, להגדיל את רווחינו ולהצדיק את השקעתנו בפרסום האתר.

מאמר זה נכתב על ידי רונה-עורכת פורטל  קידום אתרים .פרסום עסקים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב