דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך יודעים שבא אביב..... 

מאת    [ 07/05/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2004 פעמים ]

בעיקר מריחים, את פריחת ההדרים, את לבלוב הפרחים, הורקת העצים וצביעת השדות בשלל צבעים. משהו קורה באוויר משהו ממריץ את הדם, משהו גורם לנו לחייך. זה אותו דבר שמביא אותנו לאהוב. זה אותו דבר לא מובן שגורם לנו להרגיש נפלא, להרגיש שמשהו טוב עומד להתרחש. זה הדבר הזה שגורם לנו להתרגשות.                                                               

כשמביטים סביב, אנחנו יכולים להבחין כי, גם הטבע כולו נמצא באותה תחושה של התחדשות, התרעננות והתרבות. החיום פותחות בחיזורים כדי להרבות את עצמן, הצומח, פורח כדי להפיץ את זרעיו ע"י החרקים. הכל לובש אביב – הכל פוצח בהתרגשות הזאת לקראת החגיגה הצבעונית הזו מלאת הרעננות.

גם אנחנו, בנים ובנות, מגיעה העונה, חושבים על התחלות חדשות. זה הזמן לאחד כוחות, ולהתחיל בהקמת בית ומשפחה. זה הזמן להמשכיות. בדרך כלל עונת האביב מביאה איתה את הצעות הנישואין . אחרי תקופה של הכרות קצרה או ממושכת, הגענו למסקנה שהגיע הזמן להתמסד , שהגיע הזמן לממש את האהבה ולבנות מסגרת משפחתית חדשה. אין כמו אהבה כבסיס טוב לבניין מסגרת זו. אין כמו אהבה לשימור המסגרת והגדלתה.

עברנו את השלב הרומנטי בפרק זה, או אז מגיע השלב של הפיכתו למעשי. החלק של תוכנית החתונה.וכאן  - ראו הוזהרתם – אל תתנו לעצמכם ליפול בפרטים הקטנים. הפקת החתונה יכולה להיות עסק מיגע, מורט עצבים ומתסכל, אבל מאידך, אפשר ליראות בו כפרוייקט הראשון שלנו ביחד. כנקודת מבחן של היחסים תחת פעילות במצבי לחץ. ההכנות לחתונה יכולות לעבור בצורה נעימה, מרתקת ומקרבת. כדאי להגדיר מראש יעדים, מגבלות, וחלומות. כשכל זה עלה על הכתב, אפשר לגשת למלכת ההפקה.

קיים סדר מסורתי בבחירת נותני השירותים בחתונה. ראשית בחירת המקום, כאשר בדרך כלל נראה מס' מקומות, ונשתמש בהמלצות של חברים. רצוי וכדאי לקרא היטב את פרטי החוזה שנערך עם הבעלים. גם באותיות הקטנות, ולהוסיף את הדברים שחשובים לכם.

לאחר בחירת המקום, אנחנו בוחרים בדי ג'יי ובצלם. חשוב לוודא את זמינותם בתאריך המיועד, וכי הם עצמם נותנים את השרות, ולא מישהו מטעמם. בקשו לראות עבודות וקבלו המלצות . כל אלה יעזרו לכם בבחירה.

השלב הבא הוא בחירת שמלת הכלה. כמעצבת שמלות כלה, ב"שמלה לבנה" , עלי לציין כי חשוב לא לדחות את הבחירה לרגע אחרון. הזמנת השמלה צריכה להיות בין 3 – 6 חודשים לפני החתונה. חשוב לעשות את השמלה במצב שאת רגועה ויודעת כי הכל נעשה בזמן, ולא תחת לחץ של זמן. עליכן לדעת, כי עונת החתונות נפתחת עם בא האביב ומסתיימת עם בא הסתיו. כך שעונה זו יחסית קצרה ומעצבים עומדים בלחץ רב של עבודה.

הזמן שנותר עד החתונה ישמש לכם להשלמת הפרטים הקטנים של האירוע. כמו עיצוב , תפריט, מוזמנים, הזמנות, בר משקאות והפתעות שונות. אל תגזימו בפרטים. חישבו תמיד על התקציב ותעשו הערכת חשיבות וסדר עדיפויות.

הקפידו לעבור את תקופת ההכנות כתקופה של יצירה של משהו חדש, אל תגלשו למקומות של לחץ, עצבים ומריבות. הפכו את התקופה כזכרון מתוק לבניה של חיים משותפים. זה לא חייב להיות סיוט. שמרו על פרופורציות – זה תמיד טוב בחיים.

מכאן, אני מאחלת לכם, עם יריית הפתיחה של בא האביב, פריחה , התחדשות והרבה הרבה אהבה, כי רק אהבה תעזור לכם להתגבר על כל המכשולים בחיים.

 

כולכם מוזמנים לאתרי הצנוע - http://www.simlalevana.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב