דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריבוי מקורות הכנסה 

מאת    [ 05/05/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 4094 פעמים ]

היום כשכל כך קשה למרבית האנשים לגמור את החודש בעבודה כשכירים כאשר המוטו של המעסיקים הוא לשלם את המינימום האפשרי שישאיר אותנו בעבודה, רצוי מאד, שלא לומר חובה עלינו ליצור מקורות הכנסה נוספים.

מישהו חכם אמר לי פעם שכסף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים אבל רק עד שאין לך מספיק ממנו כי אז הוא הופך להיות הדבר החשוב ביותר בחייך.

בשביל ליצור מקורות הכנסה נוספים עלינו להיות מוכנים נפשית כי יש סיכוי גדול שזה לא יהיה קל ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה ולהצטייד באורך רוח.

רצוי לבחור תחום שמעניין אותנו, אפשר למכור מוצר מסוים שאנחנו מכינים בעצמנו או שהשגנו במחיר טוב ואנו יכולים להרוויח ממכירתו.

מי שמרוויח 6000 ש"ח בחודש ידע להעריך תוספת של עוד 2000 ש"ח שהוא מצליח להרוויח בנוסף ע"י מכירת מוצר או שירות שהוא מספק ללקוחותיו.

ניתן למכור ידע שמצוי ברשותנו ותמיד אפשר למצוא עבודה נוספת כשכיר כמו חלוקת עיתונים בשעות הבוקר, אם כי על האופציה של מישרה נוספת אני לא מתכוון להרחיב.

בואו נאמר שבחרנו לייצר ולמכור ארנקים ונרתיקים מעור כי זו האהבה הגדולה שלנו, ברגע שלקחנו החלטה ואנחנו מחויבים אליה אזי 50% מהעבודה כבר מאחורינו עכשיו אנחנו צריכים להתחיל ולהכין תוכנית מסודרת שתכלול בתוכה כמה נקודות חשבות שיעזרו לנו להתמקד. מה אני מתכוון למכור? כמה אני מעוניין להרוויח? מי קהל היעד שלי? כיצד אני מתכוון להגיע לקהל היעד שלי?  

עבודת השיווק היא החלק שמצריך מאיתנו את כל האנרגיות והמוטיבציה הדרושים כדי להצליח, אם יש צורך בבניית אתר אינטרנט, אם צריך להתחיל ולמתג את עצמנו כמומחים בתחום, אם צריך לקדם את עצמנו במנועי החיפוש באינטרנט ולהתחיל לחלק כרטיסי ביקור בכל מקום. הדרכים לשווק ולמתג את עצמכם היום הן רבות ומגוונות אבל מחייבות אתכם להתחיל וללמוד, מחייבת אתכם להמון עקביות, רצון ומוטיבציה.

יתכן ויש לכם ידע בתחום מסוים ואתם יודעים שהוא בעל ערך לאנשים אחרים, למה שלא תארזו אותו יפה ותמכרו אותו לאנשים שיוכלו להפיק ממנו תועלת, כמובן שיש דרך לעשות את זה ותחילה תצטרכו למתג את עצמכם כמומחים בתחום הרבה לפני שתוכלו למכור למישהו ידע. ראשית תצטרכו לתת, לחלק ולשתף הרבה מהידע שלכם בחינם וזאת על מנת להדק את הקשר וליצור אמון עם הלקוחות והמתעניינים הפוטנציאלים, רק אז תוכלו לנסות ולמכור להם את המוצרים שלכם. תצטרכו לבנות לעצמכם מאגר של אנשים שמגלים עניין במידע ובתכנים שיש ברשותכם ושלהם תציעו במועד מאוחר יותר גם את האפשרות לרכוש מכם ידע שיכול להגיע בצורה של קורס, ספר אלקטרוני, הדרכות וידאו וכיוב'.

היתרון הגדול של מקורות הכנסה נוספים מעבר להגדלת ההכנסה ושיפור איכות החיים הוא ביטחון. ביטחון לכך שאם מחר תפוטרו חלילה או שתאבדו אחד ממקורות ההכנסה אז השני יוכל להמשיך ולספק עבורכם תזרים מזומנים שיאפשר לכם להתקיים עד למציאת מקור הכנסה נוסף.

יש אנשים שלא מסתפקים בשני מקורות הכנסה ויש להם גם ארבעה וחמישה מקורות הכנסה נוספים אבל זה כבר תלוי באישיות של כל אחד מאיתנו ועד כמה הוא רוצה, מבין ומסוגל לנהל כמה מרכזי רווח בו זמנית.

בכל מקרה אני מקווה שהצלחתי להעביר ולו במעט את המשמעות החשובה של ריבוי מקורות הכנסה ואם אתם יכולים אז אני ממליץ לצאת לדרך כבר עכשיו ולא לתת לזמן לעבור כי אז גם ההתלהבות והרצון יתפוגגו להם.

 

ב ה צ ל ח ה !!!

שי חסון - יועץ ומאמן עסקי www.shaihasson.co.il 050-8642409




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב