דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ילדים ותינוקות אופנתיים 

מאת    [ 05/05/2011 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2493 פעמים ]

ישנם הורים, שאפילו שילדיהם אינם מבקשים ללבוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות של המותגים המובילים, הם ממהרים לכיכר המדינה ולהרצלייה פיתוח, כדי לקנות עבורם בבתי האופנה הגדולים מלתחה יוקרתית שלמה. עם הזמן, נפתחות עוד ועוד חנויות שמתמחות במותגים לילדים. כיום, חנות כזאת מציעה מגוון פתרונות עבור הילד מגיל אפס ועד גיל ההתבגרות. רבים מהמפורסמים או מבעלי ההון, אוהבים להתלבש יפה ויקר ומוכנים להוציא אלפי שקלים (ויותר) על בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות. במאמר זה, ננסה להבין לעומק את התופעה: מה מוביל את ההורים הללו לרכוש עבור ילדיהם בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים? איך לבחור את הבגדים? באילו נסיבות מתאים ללבוש בגדי מותגים? ומה הם שירותי סטיילינג אישיים להופעת הילד או התינוק?

 בדרך כלל, בתקופת הילדות, לילדים אין עניין במותגים. הם רוצים ללבוש בגד נוח שיאפשר לשחק, לנוח ולצייר בחופשיות. למעשה, רכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים, היא לרוב פרי רצונם של ההורים. אלו אנשים שחשוב להם "להראות ולהיראות" ולשדר לאחרים איזשהו מעמד. ההורים מוכנים להשקיע סכום כספי נכבד בחנויות היוקרה על בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות ממותגים עבור ילדיהם. כך למשל, המחיר לחולצת טריקו פשוטה יכול לעמוד על 850 שקלים בממוצע, המחיר עבור חליפה לבן יכול להגיע לאלפי שקלים ואוברול ממותג לפעוט יעלה בסביבות ה-450 שקלים.

 

אולם, גם כאשר הנכם הורים אשר יכולים להרשות לעצמם לקנות בגדים במחירים הללו, כדאי להבין לאילו מקומות מתאים להלביש את ילדכם או תינוקכם בבגדי מותגים, תוך לקיחה בחשבון של מספר גורמים. ילדים ותינוקות, נוטים להתלכלך במהירות משום שביום יום הם משחקים בחוץ, אוכלים, מציירים וצובעים. לכן, בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות למוסדות החינוך – הגן ובית הספר – ולשעות אחר הצהרים, צריכים להיות נוחים (ללא רוכסנים, כפתורים, תיקתקים ועוד), כאלו שאפשר לכבס פעמים תכופות, וללבוש ולהסיר בקלות. את הבנות לדוגמה מומלץ לא להלביש בחצאית, כיוון שהיא עשויה להוות בעיה בשעה של משחקים בחוץ (לדוגמא, משחק בארגז חול). כיוון שהילד או התינוק מתלכלך פעמים רבות במשך היום, יש להחליף לו בגדים לעתים תכופות יחסית ולכן אין טעם להלבישו בבגדים יוקרתיים. בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים, רצוי לשמור לאירועים מיוחדים, כמו חתונה, בר מצווה, חגים ועוד. לימי החול ניתן להשאיר את הבגדים היום יומיים, אותם ניתן ללכלך, מבלי להתייסר אחר כך על כך שהוכתם בגד שהשקענו בו את מיטב כספינו.

 

מגמה חדשה שמתחוללת באנגליה בעיקר, היא מתן שירות סטיילינג אישיים לילדים ולתינוקות. כלומר, סטייליסטית אישית קונה בגדי ילדים או בגדי תינוקות עבור ילדים, שהוריהם הזמינו את השירות. לרוב,  הורים אלה הם אנשי קריירה עמידים ועסוקים, אשר לא מוצאים די זמן כדי לרכוש את בגדי המותגים עבור ילדיהם. כמו כן, הם מעוניינים להלביש את הילדים כך שייראו מובילי אופנה. התופעה הזו התעצמה בעיקר בהשפעת ילדי המפורסמים הלובשים בגדי ילדים (או בגדי תינוקות) אופנתיים וממותגים, בשווי אלפי דולרים, כמו בתם של טום קרוז וקייטי הולמס, או ילדיה של גוון סטפאני.

לסיכום, לפני שאתם משקיעים  את כספכם ביצירת הופעה מרשימה, ממותגת ואופנתית עבור ילדיכם, כדאי לבדוק עם עצמכם מאין הרצון לכך נובע, האם זהו אינטרס שלכם או של הילד? רצוי לתת את הדעת להשפעה העתידית שיכולה להיגרם באם הם ילבשו באופן קבוע רק בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים. בכל אופן, כדאי להבחין בין ימי חול פשוטים לבין אירועים חגיגיים, ולבחור בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בהתאם לכך.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב