דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה עושים טיפול בוטוקס 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2849 פעמים ]

רוצים לתקן את האוזניים הבולטות? אם תבררו אצל מספר קטן של נשים וגברים אקראיים הקרובים אליכם, סביר להניח שכמה מתוכם עשו ניתוח פלסטי כזה או אחר. וגם אלו שלא, ניתן לדעת בביטחון שחשבו על העניין הזה - אם הם טרם התקשרו כדי לקבוע תור... המבוכה שהייתה קשורה ברפואה הפלסטית היא לא רלוונטית - טכנולוגיה חדשנית, מחרים והסדרי תשלום הוגנים, מקצוענות והבחירה להיראות טוב יותר הפכו את הרפואה האסתטית לפופולרית יותר מתמיד.

מרגע שמחליטים לעבור ניתוח מתחילים מסלול ארוך אשר דורש התחייבות, ולכן חשוב ביותר שלא לעבור תחת סכין המנתח אם יש ספקות או איזשהו סיכוי שתתחרטו. בסיומו של דבר, עיקר האנשים העוברים טיפולים אלו יוצאים שמחים ומרוצים, אך חשוב לקחת בחשבון שכמו בכל פרוצדורה כירורגית, גם בניתוחים פלסטיים ישנן סכנות.

אז מה חשוב לבדוק כשרוצים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? צריכים בוטוקס? קבלו מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב שיש:

- לניתוח אף:
ניתוח אף הנו אחד הניתוחים המורכבים ביותר לכן, הכי חשוב ללכת על רופא ידוע, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

- אם אתם מרכיבים משקפי ראיה, מומלץ מאוד לקנות עדשות ראייה, שכן לאחר ניתוח שכזה אי אפשר להשתמש במשקפיים למשך תקופה של 4 שבועות לפחות.

- ניתוח חזה: רוב המכונים מציעים את אפשרות ההדמייה ויזואלית באמצעות מחשב. ניתן לבקש מהרופא שיראה לך איך את צפויה להראות עם החזה החדש שלך. כך תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת במידות ובצורה הרצויות לך.

- למשך החודש הראשון שלאחרי הניתוח מומלץ להשתמש בחזית ספורט שנפתחת מחלקה הקדמי. עבור רוב המנותחות סגירה זו יותר נוחה לאחר הניתוח מפני שאינה מצריכה מאמץ של הזרועות.

- בטיפולי פנים: ריכוזי חומרי אלפא הידרוקסי אשר מותרים לפי חוק לשימוש במכון קוסמטי הם לא יותר מ עשרה אחוזים. טיפול פילינג עם חומרים מריכוז גבוה יותר של חומצות אלפא-הידרוקסי מותר לביצוע אך ורק ע''י דוקטור לרפואה.

- אם בדרך כלל את נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, מומלץ לעשות זאת קרוב למועד ניתוח המתיחה כדי שלאחריו יהיה אפשר להמתין ככל האפשר עד לחידוש הצבע. זאת מפני שכדאי להמנע ממגע של צלקות עם החומרים הכימיים בהם יש שימוש בעת צביעת שיער.

תחום הניתוחים הפלסטיים הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר בנושא מילוי קמטים ועל עיבוי שפתיים, שווה לכם לקרוא את המאמרים הבאים אשר נמצאים באתר http://www.zaadimcenter.co.il/. העיקר שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בסביבה הבטוחה ביותר ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב