דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוח פרחים: על רומנטיקה ונוחות 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2489 פעמים ]

פעם, כדי שהנסיכה בכלל תסתכל על הנסיך הוא היה צריך לצאת למסע ארוך ומלא סכנות, להתגבר על מכשולים שונים ומשונים (בעיקר משונים), להגיע בסוף אל מאורת הדרקון, להילחם איתו, לנצח אותו, לקחת איתו את המטמון שהדרקון שמר, לחזור אל הנסיכה במסע ארוך ומלא הרפתקאות וכו' ואז לכרוע ברך לפניה ולהציע לה את אהבתו. היום זה כבר סיפור אחר. כל אחד יכול להזמין משלוח פרחים בבת ים בקלי קלות ובלי מאמץ.

פעם, אם הנער המאוהב רצה להביא פרחים לאהובתו הוא היה צריך לצאת למסע חיפושים ארוך ומסוכן בין הרים וביערות, לחצות נהרות ואגמים, לענות על חידות ולפתור תעלומות עד שבסוף הוא היה מוצא את פרח לב הזהב או כל סוג אחר של פרחים. בדרך חזרה הוא היה צריך לשמור על הפרח מכל משמר כדי שהוא יוכל להביא אותו אל אהובתו המצפה לו  בכיליון עיניים, חוששת לגורלו של הנער ומביטה מבעד לחלון במשך כל הלילה. היום האהובות והאהובים יודעים שאין שום סכנה; משלוחי פרחים בבת ים זה בטוח כמו מקלט אטומי בעולם בלי נשק גרעיני.

אפילו אם נחזור מעט אחורה בזמן ולא נבזבז את זמננו על אגדות שהבסיס ההיסטורי שלהם לא ברור הרי שנגלה עד כמה המצב השתנה. פעם לפחות היינו צריכים להטריח את עצמנו לחנות הפרחים השכונתית ולבחור שם זר של פרחים או עציץ של צמחייה מלאכותית, אם אנחנו מעדיפים ללכת על מתנה שאיננה דורשת טיפול. המסע אל חנות הפרחים לא היה מסוכן במיוחד – אם הקפדנו להסתכל ימינה ושמאלה כשהגענו אל מעבר חצייה – אבל היום אפילו המסע הזה מיותר. היום ניתן להזמין משלוח פרחים בבת ים באינטרנט; במקום ללכת לחנות אנחנו נכנסים לאתר שלה באינטרנט ובחורים מתוך המבחר של פרחים אמיתיים או צמחייה מלאכותית את מה שמתאים לנו ולמי שאנו חפצים ביקרו וזהו זה; לא מסע, לא הרפתקה ולא סכנות.

האם המצב הנוכחי שבו כל-כך קל לבצע משלוחי פרחים בבת ים איננו גורם להיעלמות הרומנטיקה? האם יש להצטער על כך שכיום אין צורך להסתכן ולעבור הרפתקאות קשות רק בשביל להרשים את הנסיכה? האם חנויות שמציעות משלוחי פרחים בבת ים בצורה כל-כך קלה ופשוטה מושכות את השטיח מתחת לרגלי הרומנטיקה? ואולי פשוט צריך לשמוח על כך שאנו חיים בעידן שמאפשר לנו לשלוח פרחים במקום להרוג דרקונים ולתת עציץ של צמחייה מלאכותית מעוצבת בצורה נאה במקום לחפש את מטמון הזהב בקרוב של המכשף הרשע.

כשחושבים על זה מבינים שהקלות בה ניתן היום לקבל משלוח פרחים בבת ים (או בכל מקום אחר בארץ לצורך העניין, בת ים זה רק דוגמה;) דווקא הופכת את הרומנטיקה לעניין קשה בהרבה. בעבר החיים היו קלים: תהרוג דרקון, תרשים את הנסיכה ותחיו בעושר ובאושר עד עצם היום הזה. אבל היום צריך לחשוב ולמצוא דרכים אחרות להרשים את האהובה או את האהוב. פרחים זה לא רע, צמחייה מלאכותית זה בסדר, אבל בלי דרקון ומכשף עלינו להפעיל את הדמיון שלנו כדי לדלות דרכים רומנטיות כדי לזכות באהבה שלה אנחנו משתוקקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב