דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים לזוגות 

מאת    [ 03/09/2007 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 3856 פעמים ]

במאמר הבא נתייחס לשאלה שעולה הרבה פעמים בחיי היום של זוג המחפש חופשה. צימר רומנטי הוא צימא המתאים לזוגות המעוניינים לבלות סופ"ש או אמצע שבוע מחוץ לבית באווירה הרומנטית. צימר רומנטי נועד בעיקר לזוגות לפני נישואים אשר מעוניינים לחזק את הרומנטיקה בינהם וכמובן גם לזוגות נושאים המעוניינים לחזק את הרומנטיקה שכבר קיימת בינהם. צימרים בכלליות ממוקמים בעיקר בצפון הארץ, כעת יש כ7000 צימרים הממוקמים רק בצפו הארץ ו70% מתוכן נועדו לזוגות (חלק משלובים), הדרישה העיקרית לצימרים בצפון היא של זוגות וכמובן הדרישה היא לצימרים רומנטיים.
כל צימר אשר קיים יכול לטעון שהוא " צימר רומנטי " אך תואר זה לא מגיע לכ צימר ככה סתם, תואר זה מגיע לצימרים שעומדים במספר קריטריונים.

כללים לצימר רומנטי
- ג'קוזי - הא' של כל צימר רומנטי, אומנם כיום יש ב100% מהצימרים את המרכיב את זה (לפי הערכה גסה) אך עדיין רצוי לבדוק האם יש ג'קוזי בחדר או במקרה גרוע מאוד לנופש רומנטי אם הג'קוזי ממוקם בחוץ (ג'קוזי משותף לכל הנופשים בצימרים). ג'קוזי רומנטי צריך להיות ממוקם בד"כ בתוך הבקתה או בחוץ אך לא כג'קוזי משותף אלא כג'קוזי פרטי.
- מיטה מפנקת - המיטה היא כל העקרון של צימר רומנטי, היכן אתם מבלים את רוב השעות שלכם בצימר? כמובן שבמיטה ולכן רצוי לבחור צימר עם איכות שמציע מיטה מפנקת לזוגות המחפשים רומנטיקה. ישנם צימרים רבים אשר מקשטים את המידה בפרחים ודברים אחרים, רצוי לשאול לפני ההגעה לצימר.
- בקתות עץ - אין אווירה רומנטית ללא בקתות העץ, צבע העץ נותן אווירה שמתאימה לזוגות. כאשר אתם בוחרים צימר תבדקו טוב טוב שלא מדובר במבנה אלא בבקתות עץ!
- בונוסים - בעלי צימרים רבים נותנים בונוסים לזוגות הבאים לנופש רומנטי אצלהם בצימר, בונוסים יכולים להיות: יין, ארוחת בוקר היישר לצימר, הנחות למסעדות באיזור ועוד. בדקו איזה צימר נותן את הבונוסים המפנקים ביותר!


טיפים לבחירת צימר רומנטי

ישנם צימרים רומנטיים רבים בכל חלקי הארץ החל מהצפון ועד לדרום. כמו שציינו במאמר הקודם ישנם כ7000 צימרים רק באיזור הצפון, אז מתוך כל אלפי הצימרים האלה איך תוכלו לבחור את הצימר הרומנטי המתאים לכם? כל זוג והעקרונות שלו לכן ננסה במאמר זה להתייחס לכל מני אפשרויות וטעמים של זוגות נופשים ולכן קחו ממאמר זה רק טיפים אשר אתם חושבים כי מתאימים לכם במיוחד.

רשימה הטיפים לבחירת צימר רומנטי
1. היסטוריית הצימר - כידוע רשת האינטרנט הישראלית מלאה במדריכי צימרים שונים המאגדים צימרים מכל האזורים. ברוב האתרים תוכלו לראות תגובות של אנשים על הצימר, אנשים שכבר התארחו בצימר ומיעים חוות דעת. לרוב תגובות אלו הם אמיתיות ולכן יש להתייחס אליהם בכובד ראש לפני בחירת צימר רומנטי.
2. איזור הצימר - ישנם צימרים רבים אשר ממוקמים במקומות שאינן מתאימים לזוגות, מומלץ לבדוק את שם היישוב ולחפש עליו קצת מידע לפני ההגעה לצימר.
3. אזורים קרובים לצימר - האם אתם הייתם רוצים לקום עם ריח של פרות בבוקר? כמובן שלא ולכן כדי לכם לשאול את בעל הצימר האם יש מקור ריחני או מרעיש בסביבה הקרובה של הצימר. ישנם צימרים רבים אשר נמצאים בקרבת רפתות או נמצאים במסלול של רועי צאן.
4. האם הצימר מוגדר כרומנטי או לא - אומנם כל אחד יכול לטעון שהצימר שלו רומנטי אך בדרך כלל מדריכי נופש בתחום הצימרים מקטלגים את הצימרים לפי נושאים ולא כל הצימרים הם צימרים רומנטיים!
5. כמה בקתות יש חוץ מהבקתה שלכם - כאשר אתם יוצאים לנופש רומנטי הדבר האחרון שאתם רוצים ללכת הוא כפר נופש. כאשר ישנם יותר מ3 בקתות אחרות חוץ ממכם מדובר כבר ביותר מדי עבור נופש רומנטי. אתם באים להתנתק ולא דווקא למפגש חברתי! רצוי לקרוא פרטים על הצימר כמה בקתות יש.
6. צימרים משלובים - ישנם צימרים רבים המשלבים בקתות למשפחות עם בקתות לזוגות, זהו מתכון לאסון עבורכם. בד"כ צימרים למשפחות יהוו גורם מרעיש ולפעמים חודר פרטיות (כן, כולנו היינו ילדים) ולכן רצוי ללכת לצימרים אשר מציעים אך ורק בקתות לזוגות.
עוד מידע בנושא צימרים תוכלו למצוא במדריכי הצימרים: צימר וצימרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב