דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פגוש את הלקוחות שלך באינטרנט 

מאת    [ 03/09/2007 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2725 פעמים ]

בימינו, ניתן להכליל ולומר כי כמעט כל עסק ימצא את קהל היעד שלו בראש ובראשונה באינטרנט. לא משנה אם אתה מוכר ארונות, פלאפונים, חלב או תרופות. לא משנה אם יש לך בר, מסעדה, בית קפה או רשת מועדוני כושר. הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים אותך בין דפי הרשת.
בדיוק מהסיבה הזו אני סבורה כי האינטרנט הוא המדיום הראשון שאליו יש להתייחס. קמפיין אינטרנטי חכם המכוון לקהל היעד שלך עשוי להגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות שמגיעים אל העסק שלך.

אלו אופציות ניתן לשקול?
? מדיות אלטרנטיביות: רגע לפני שאפרט את הדרכים הקונבנציונאליות, חשוב לציין כי בעולם האינטרנט הגבולות הם אינסופיים, אני באופן אישי, אוהבת את זה. בכל קמפיין ניתן ליצור מדיות חדשות שונות ומיוחדות המושפעות מעולם התוכן שלך או מהגימיק של הקמפיין שלך.
לדעתי, אין כמו לסטות מדרך הפרסום המסורתית המוכרת לכולנו ולאתגר את קהל היעד שלך.

? באנרים- באנר טוב הוא באנר המצליח למשוך את תשומת ליבו של הגולש בכל דרך אפשרית. בעבר, כשהאינטרנט עוד היה בחיתוליו הבאנר התפרש כעצם זר, מפריע ומציק. בימינו, קיימת אינטראקציה ידידותית למדי בין הגולשים השונים לבאנרים בהם הם נתקלים. הבאנרים מציעים לגולשים הצעות אטרקטיביות ולעיתים, במידה והם עשויים בצורה חכמה ומגרה, הם יכולים גם לשפר את חוויית הגלישה של הגולשים והכי חשוב, להניע אותם לפעולה!

? עמודי נחיתה- לאחר שהגולש הקליק על הבאנר שלך, שנייה לפני שהוא כבר נכנס לאתר החברה שלך, מה המסר שאתה רוצה להעביר לו? לאחר שכבר משכת את תשומת ליבו של הלקוח באמצעות הבאנר, עמוד הנחיתה הוא האמצעי שלך לסגור את העסקה ולממש את היעדים שלך. לכן חשוב שהמסר שלך יהיה ממוקד וברור ובנוסף מזמין ומושך!
? ניוזלטרים- לאחר שהלקוח הפוטנציאלי כבר יצר איתך קשר, העסקה נסגרה והרכישה כבר בוצעה, זה עדיין לא הזמן לעבור הלאה ולחפש אפיקים אחרים. הניוזלטר היא הדרך לשמור עם הלקוחות שלך על קשר הדוק ולהבטיח שהם יישארו לקוחות נאמנים ומעודכנים בהתפתחויות המתרחשות בחברתך.

? מייל ויראלי- הרי לכולנו (וגם לפרסומאים שביננו) נמאס לפעמים מפרסומות. מייל ויראלי בצורה של משחק או סרטון היא דרך אלטרנטיבית נוספת להגיע אל קהל הלקוחות שלך. מייל ויראלי אשר יופץ ברשת ויתוכנן באופן נועז, שונה ולעיתים גם מצחיק, עשוי להפיג את שעמומו של הגולש הממוצע ולמקד את תשומת ליבו בעסק שלך.
דנה פרי,
בעלת תואר ראשון בתקשורת.
מנהלת לקוחות בחברת הפרסום iBARKAN
http://www.ibarkan.co.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב