דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות פנים מבנגקוק 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 4258 פעמים ]

קל לצאת מבנגקוק, עיר הבירה של תאילנד בטיסה אל היעדים השונים ברחבי תאילנד- יעדים ביבשה או אף האיים המפורסמים בהם היא נודעת. במרבית המקרים, כאשר תטוסו אל תאילנד תגיעו לשדה התעופה העיקרי בבנגקוק משם תוכלו להמשיך ליעדי תיירות ברחבי המדינה, בטיסות קונקשן כאמור. באמצעות האינטרנט תוכלו לקנות את כרטיסי הטיסה לטיסות הפנים כבר בישראל תוך כדי תכנון מראש של עיקרי מסלול הטיול בתאילנד. מהצד השני, אם ברצונכם להיות ספונטניים, תוכלו כמובן גם  להגיע בטיסה לבנגקוק ובכל עת לקנות את כרטיס המשך ליעד בו אתם חפצים באותו זמן. היות והטיסות לא מעטות ותדירותם רבה אין חשש שתתקעו  בשדה התעופה של בנגקוק. אנחנו מניחים שברצונכם לטייל מספר ימים בבנגקוק ובסביבתה ורק אז להמשיך הלאה ליעד נוסף אולם כמו ישראלים רבים אחרים אולי תעדיפו לבקר בכל היעדים הרלוונטיים בתאילנד ולקנח בבנגקוק- בקניות ובהתרגעות.

בבנגקוק תמצאו לא אחד אלה שני שדות תעופה- דון מונג אינטרנשיונל שהוא שדה התעופה הישן יותר וכמובן בנגקוק אינטרנשיונל איירפורט החדש, לאחרון, מגיעות כיום מרבית הטיסות מיעדים בעולם, המרחק בין שני שדות התעופה אגב אינו רב וניתן לגמוע אותו במונית בשעה. (לא הרבה במונחים של תאילנד, כמובן) כך או אחרת, שני שדות התעופה הם במרחק של עד שעה וחצי נסיעה ממרכז בנגקוק, כך שאין עדיפות מבחינת המרחק מהעיר- הכול שאלה של זמינות טיסות ליעד שבחרתם.

היעדים הפופולאריים ביותר בכל האמור אל טיסות פנים בתאילנד הם צ'אנג מאי, פוקט, קראבי ופאטייה - לקופיפי רבים מגיעים במעבורת מפוקט או קראבי, בכלל תמצאו שתוכלו להתנהל גם באוטובוסים , מעבורות ומוניות אלה שאם הזמן בו אתם מתכננים לשהות בתאילנד קצוב- טיסות הם הדרך המועדפת. קצרות, מהירות ומאוד מאוד זולות.

גם  מהארץ, בזמן שאתם מתכננים את הטיול המושלם בתאילנד תוכלו לרכוש כרטיסי טיסה. ישנם עשרות סוכנויות נסיעות אשר ישמחו לטפל בעניין למענכם, במידה ואינכם מעוניינים לכרטס דרך האינטרנט- דעו שפעמים רבות משתלם להתקשר לסוכנויות ישראלים בתאילנד- אנחנו קיבלנו ומצאנו כך את ההצעות הזולות ביותר.

אם רוכשים את כרטיסי הטיסה באמצעות האינטרנט , בכניסה ישירה לאתריהם של חברות טיסות פנים בתאילנד וטיסות יוצאות ליעדים הקרובים למדינה תוכלו, זמן רב מראש, לחסוך לא מעט כסף. גם ברגע האחרון, בשדה התעופה אפשר פעמים רבות לקנות כרטיסים זולים אצל אחת מהחברות אולם לא בהכרח שיהיו מקומות בטיסה הקרובה למחוז חפצכם .

 

אתר למטייל תאילנד מציע מגוון אטרקציות בעיר בנגקוק, טיסות וכן מלונות בבנגקוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב