דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כורסאות ועוד 

מאת    [ 03/05/2011 ]

מילים במאמר: 310   [ נצפה 2506 פעמים ]

כורסאות הן רהיט המשמש לנו כמקום ישיבה בסלון ובחדרי אירוח כאשר יש כאלה בבית. כורסאות מיוצרות מהמון סוגי חומרים וכן במגוון רחב מאוד של עיצובים, צבעים, וצורות, כאשר בין מגוון העיצובים כורסאות עם ריפוד עור נחשבות ליוקרתיות ואיכותיות. וכן בין הכורסאות ניתם למצוא כורסאות אורטופדיות רפואיות המתאימות לאנשים הסובלים מבעיות גב.

ניתן בימיינו להשיג כורסאות במגוון גדלים, הכל בכורסת טלויזיה בודדת ועד מערכות ישיבה שלמות המכילות ספות טלויזיה או כורסאות טלויזיה מאוגדות המאפשרות ישיבה של מספר אנשים. עם השתפרות הטכנולוגיה לכורסאות נוספו מספר לא מבוטל של שיפורים חשמליים. ישנן כורסאות עיסוי – כורסאות שבלחיצת כפתור או שניים הופכות למכון עיסוי שלם. עיסוי עמוק מכף רגל ועד ראש, עם כמה וכמה סוגים של עיסויים מוכרים, היכולים להחליף מעסה אנושי עם כמה סוגי תנועות של המנגנונים המעסים. בנוסף לשיפור זה קיימות אפילו כורסאות המכילות מקררים בגופן לאחסון משקאות קלים ונישנושים לזמן ההתרווחות בכורסה המפנקת. בכורסאות רבות קיימת האפשרות לפתוח את הכורסה למצב של שכיבה מלאה במשיכת ידית קלה ולהנות מול הטלויזיה בכיף שרק כורסת טלויזיה יכולה להעניק. כורסאות חשמליות, המאפשרות כיוונון מדוייק של התנוחה בלחיצת כפתור, משתמשות במנועים חשמליים משוכללים. כורסאות אלו תפסו את מקומן כבר בחדרי האירוח וההמתנה במקומות העסק השונים וכבר מזמן הבטיחו את מקומן בחדר הסלון בבית. ברפואת שיניים ניתן לראות בקלות את תפקידה ההכרחי של הכורסה והשיכלולים הטכנולוגיים שחלו בה בשנים האחרונות, הכורסה משמשת גם לישיבת וגם לשכיבת המטופל, והכל בשליטה קלה ונוחה של הרופא המטפל. ברפואה הכללית מומלצות כורסאות עיסוי למטרות טיפול ארוך טווח לסובלים מבעיות גב.

קיימים סוגי עור שונים בהם נהוג לרפד כורסאות, עורות של חיות שונות משפיעים על האיכות וכמובן גם על המחיר, ניתן להשיג כורסאות גם בריפודי בד עם הדפסים ומגוון צבעים רחב. מומלץ לבחור את צבעי הכורסה בהתאם לריהוט הקיים בסלון וכן עיצובו הכללי של החלל בה תעמוד הכורסה. ניתן כאמור למצוא מערכות ישיבה מלאה שכמובן יהיו תואמות בניהן וירהטו את כל הסלון בקלות ובאלגנטיות.

 

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. ד"ר גב משווקת כסאות, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, כריות שינה, מזרונים מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב