דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תריסים חשמליים יש לקנות בחוכמה 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2971 פעמים ]

כולנו ודאי זוכרים, מהבית בו גדלנו בילדותנו, את התריסים הידניים בעלי רצועות הפלסטיק שנפתחות ע"י הזזת ידית. ואין בכך פלא, שכן התריסים האלה היו הסטדנרט הבלתי מעורער עד לפני כמה עשורים בודדים, והעניקו הצללה כמעט לכל בית בישראל. אך כל מי שזוכר את התריסים האלה לבטח יזכור גם את הנטייה של הרצועות להישבר או להתפורר, ואת המרווח הבלתי-אסתטי שנוצר כתוצאה מכך כמו גם הצללה פחותה. אז אולי, בעצם, כבר עבר זמנו של הסטנדרט הזה? אולי העידן המודרני בו אנו חיים מזמין חלופה חדשנית יותר ויעילה יותר? ובכן, התשובה החד-משמעית היא כן. ולאלטרנטיבה הזאת קוראים תריסים חשמליים.

תריס חשמלי, כשמו כן הוא, הוא תריס המופעל ע"י מנגנון אלקטרוני המאפשר גלילתו למעלה ולמטה ללא קושי וללא הפעלת כוח פיזי. תריסים אלה מעניקים הצללה זהה ולעיתים אף טובה יותר מזו של התריסים הידניים הותיקים. ומעבר לדמיון באיכות הפעולה של התריס, ישנם יתרונות לא-מעטים הקיימים בתריסים חשמליים. תריסים אלה נמצאים בתוך הבית ולא בחוץ, ובכך צוברים הרבה פחות אבק ולכלוך מאשר תריסים ידניים. כן, קיים מבחר גדול של עיצובי תריסים, כך שניתן להתאים תריסים לאופי העיצובי של בית מסויים ואף לקהלי-יעד ספציפיים, כמו ילדים למשל.

ומה לגבי תיקון תריסים חשמליים? תיקון תריסים חשמליים הוא ללא ספק תחום שיש להביא בחשבון כאשר אנו מחליטים לרכוש לביתנו תריס חשמלי. ראשית, נציין כי אם התריס נקנה בחוכמה, כלומר מחברה גדולה בעלת מוניטין הידועה במוצריה האיכותיים, רוב הסיכויים הם כי תיקון תריסים חשמליים הוא דבר שלא יעלה על הפרק, שכן התריס יחזיק מעמד זמן רב מבלי שיצוצו תקלות. אך בכל מקרה, גם אם רכשתם תריס איכותי, מומלץ מאוד לחשוב על אפשרות של תיקון תריסים חשמליים, מפני שתמיד יוכלו לקרות דברים בלתי צפויים.

כאשר יש צורך בתיקון, כמו למשל כאשר התריס לא נותן הצללה מיטבית, ההמלצה הראשונית היא לפנות אל החברה שממנה קניתם את התריס ושהוא הותקן על ידה, שכן קיימים דגמים שונים של תריסים חשמליים והחברה לבטח תדע על איזה דגם אתם מדברים ותכיר היטב את התקלות הנפוצות בדגם זה, ובכך תוכל להיענות לפנייתכם בצורה היעילה ביותר.

במקרה בו אינכם יכולים או רוצים לפנות אל החברה שהתקינה לכם את התריס, ניתן לפנות אל אחת מתוך חברות רבות העוסקות בתחום של תיקון תריסים חשמליים. חלק מן החברות האלה הן בעלות ניסיון רב שנים בתחום זה, וניתן לסמוך על אנשי המקצוע שלהן שידעו לזהות את התקלה על אף שאין מדובר בתריס שהותקן על ידי החברה. עם זאת, קיימות חברות מקצועיות פחות, ולכן רצוי מאוד לבדוק היטב את החברה ולברר כמה שיותר פרטים עליה ועל איכות עבודתה בטרם פונים אליה לצורך תיקון תריסים חשמליים.

זכרו: חברה לא מקצועית תעסיק עובדים לא מקצועיים, ואלה לא רק שלא יתקנו את התקלה, אלא אף עלולים לגרום נזק רב יותר לתריס החשמלי שלכם, ובנוסף החברה עצמה עלולה לנתק כל קשר ולא להיענות לפניות שלכם כאשר התקלה תחזור. אין זה נכתב במטרה להפחיד, כי אם במטרה להדגיש את חשיבות הבדיקה המקיפה שעליכם לעשות לגבי החברה שממנה אתם מעוניינים לקבל שירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב