דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: רעיונות לשדרוג האירוע 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2945 פעמים ]

גני אירועים בשרון הם חוויה מפנקת שבה בני המשפחה, החברים והמכרים של הזוג חוגגים את נישואיו במקום הכי רומנטי וכפרי שיכול להיות, בין הטבע.
אין ספק שבחרתם לפנק את האורחים שלכם כבר בבחירת גני אירועים בשרון. אמנם הרבה זוגות מעדיפים אירוע "נקי" ונטול אטרקציות, אבל עדיין, הנה מספר הצעות נוספות שיכולות לשדרג את החתונה ואת המוזמנים, שבאו במיוחד בשבילכם ביום כל כך מרגש:
בחירת הרכב מוזיקלי: אין כמו מוזיקה חיה כדי לשדרג את האירוע. הרכב מוזיקלי ינעים את זמנם של האורחים בקבלת הפנים ויבדיל אתכם, ללא ספק, מחתונות אחרות שנערכות בין גני אירועים בשרון. הסגנון המוסיקלי צריך להיבחר בהתאם לאופי האירוע ולאופיים של המוזמנים. אל תשכחו, גני אירועים מציעים חוויה קלילה וכפרית, ולכן גם המוזיקה צריכה להיות הולמת וקלילה גם היא.

שימו לב שמחירו של הרכב מוסיקלי הוא לא נמוך בכלל, גם אם מדובר בהרכב חדש ולא ידוע. קחו בחשבון עלות של הגברה, שתתווסף למחיר של ההרכב, ולא תמיד מסופקת על ידי הסאונדמן של גני אירועים. ככל שתבחרו הרכב גדול יותר – כך תשלמו יותר, והמחיר יכול להרקיע לאלפי שקלים, ולכן אפשר להסתפק בהרכב מוסיקלי של שלושה מוסיקאים.
קונפטי: השיא של קבלת הפנים של גני אירועים הוא בזמן החופה, בשבירת הכוס. ברגע זה, אתם הופכים באופן רשמי לזוג נשוי. הקונפטי מעצים את השמחה ואת ההתלהבות בקרב מוזמנים של גני אירועים, ויוריד עליכם, הזוג הטרי, גשם עדין של ניירות צבעוניים.

עשן כבד ובועות: זה דביק, זה רומנטי, זה ממש קיטש, אבל עדיין, איזו דרך לשדרג את ריקוד הסלואו שלכם! תרגישו כאילו אתם רוקדים בתוך ענן. החיוכים המופתעים של החתן והכלה יונצחו בתמונות רומנטיות להפליא. שימו לב שיש גני אירועים בשרון שלא מתירים את השימוש בעשן כבד ובבועות, ולכן בדקו עם המקום לפני כן.
מגנטים לאירועים: מגנטים הם דרך מקובלת לפנק את האורחים בצלם משלהם. אמנם בזמן קבלת הפנים האורחים קצת יתביישו להצטלם, אבל אחרי שהכוס (והקרח) תישבר, הריקודים והבלגן יתחילו, האלכוהול יזרום חופשי, כולם ישכחו מהביישנות וירדפו אחרי הצלם של המגנטים כמו לביאות רעבות אחרי איילה. כל חצי שעה יפוזרו על הלוח המגנטי מגנטים חדשים, והאורחים יעוטו עליהם בלהיטות. אין ספק שלא מדובר באטרקציה מקורית במיוחד של גני אירועים בשרון, אבל קסמה עוד לא דעך.

בר אקטיבי: אין דבר מאכזב יותר מחתונה של גני אירועים בשרון שיש בה ברירת מחדל אחת או שתיים של אלכוהול. בר אקטיבי אמנם יעלה ביוקר, אבל יבטיח שהאירוע יהיה שופע באלכוהול, שמחה ועליצות.
מצלמות פולרואיד ברחבות הריקודים של גני אירועים בשרון: מדובר בלהיט מקורי, אבל יקר. כמובן. תמורת כמה עשרות שקלים ליחידה, תוכלו לספק לאורחים שלכם מצלמות פולרואיד חד פעמיות. אלה יחטפו בלהיטות ובשמחה על ידי המוזמנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב