דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות- פריט כדאי בכל חלל מעוצב 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 751   [ נצפה 2908 פעמים ]

אחרי שנים רבות של אופנות משתנות, חוזרים הווילונות להיות פריט נחוץ בריהוט הבית. הרבה מאוד אנשים רוצים לקנות וילונות. אחרי שבעידן האחרון עברו רבים לשימוש בתריסים חשמליים וחלונות כהים כתחלופה לוילונות , בעת הזו שוב ממליצים הדקורטורים על אודות הווילונות כפריט עיצובי הנותן חום וצביון מיוחד לכל חדר. הווילונות שוברים את השגרה ואת הקרירות ותורמים נשמה ,אופי ואווירה מיוחדת במינה לכל מקום. גם העיתונים הנפוצים מבין כולם בעולם, שעוסקים בסיגנון דירות המגורים ,מייחדים דפים מקצועיים בתוספת תמונות בתחום הווילונות.

 

 

וילונות – שמונה כללים שיאפשרו לכם לברור וילונות

 

  • * וילונות מסוגלים לחולל שינוי ממשי בכל מקום. כאשר אנו רוצים להחליף את המראה של הבית, וילונות הם הפתרון. בני אדם רבים מייחסים תשומת לב מיוחדת לחזות הסלון, ומכיוון שכך הם קונים וילונות מסוגננים ויוקרתיים. וילונות לטרקלין יש בכוחם לתת כל סגנון שמשתלב עם הבית. אם נעדיף מראה מכובד וקלאסי או מראה שובב ועכשווי, בחירת הווילונות ההולמים תאציל על האווירה ועל החזות.
  • * וילונות הינם גורם שאינו נפרד מעיצוב הבית. כשאתם פונים למעצב וילונות חשוב להתאים את הווילונות לשאר הפריטים בדירת המגורים. את הווילונות נשווה למראה, למזג ולאווירה של פנים הדירה.
  • * מתכננים שונים מצויים בתחום הווילונות. בטרם שאנו קונים וילונות מומלץ להתייעץ עם מעצבים בעלי ניסיון, לעשות בדיקת שווקים, לברר את איכות הבדים ולערוך השוואת מחירים.
  • * וילונות לא משמשים רק ליופי ולנוי. לוילונות ייעוד נלווה, יצירת חושך. כאשר אנו מבקשים להצליל חלל, יש עלינו לבחור וילונות המיוצרים מבדים עבים או מחומרי גלם רבים המעניקים הצללה רבה.
  • * לפעמים מומלץ לבחור וילונות שאינם קשים לניקוי. במטבח, בחדרי הקטנים באמבטיה וכולי, יש לוילונות נטייה להתלכלך בזמן לא רב. כאשר קונים וילונות מומלץ לברור וילונות שלא קשה לנקות.
  • * כאשר רוכשים וילונות לחדר התינוק מומלץ להקדיש מחשבה על וילונות המעניקים החשכה מרובה. איכות השינה היא חלק חשוב מאוד בתהליך הצמיחה של הילדים הקטנים, ומסיבה זו ראוי לקנות וילונות הולמים.
  • * וילונות מעניקים ביטוי לאישיות הספציפית של בעלי בית המגורים. ע"י הווילונות אפשרי לקבוע מהו האופי של דרי הדירה. כאשר רוצים להתפרע במקצת ולעצב הרגשה מקורית ומיוחדת, יכולים לבצע זאת באמצעות הווילונות.
  • * כשהבית הוא בעל אווירה מינימליסטית, בעיקר במטבח או בחדרי האמבטיה, אפשרי לשנות את האווירה ולתת סגנון שונה ע"י הווילון. כעת מצויים וילונות העשויים מאריגים ומחומרים מיוחדים אשר משפיעים באורח מהותי ויוצרים סגנון מיוחד.

 

וילונות – הצעות ועצות חשובות

 

  • * במקומות אשר בהם יש חמה לוהטת ,ראוי לקנות וילונות העשויים מאריגים יציבים ושאינם דוהים.
  • * כשמתקינים וילונות לבית או וילונות לחדרי ילדים ראוי להיעזר באנשי מקצוע. בדרך זו נהיה יודעים כי התקנו את הווילון בדרך הטובה והבטיחותית ביותר.
  • * חשוב להיות מודע כי חלקי האבזור הנלווים יש להם השפעה על העיצוב של הווילון. מסילות, חבקים פרזולים, חרוזים ועוד הינם חלקים חשובים לכל וילון. כאשר בוחרים וילונות צריך להכניס מחשבה מעמיקה גם בחלקים המשלימים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב