דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים - מקצוע שכולו חגיגה 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2740 פעמים ]

כאשר ניגשים להפיק אירוע, בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם מדובר באירוע עסקי, אחד הדברים שרואים אל מול העיניים זה את התוצאה הסופית: אולמות מקושטים, בגדים חגיגיים, מוסיקה מתאימה המלווה ויוצרת אווירה הולמת, שפע מאכלים ובר שופע. אבל מנהלי ארועים יודעים כי בשביל להשיג את התוצאה הסופית הכל כך מרשימה דרושות שעות עבודה רבות, ניהול נכון של מספר גדול של ספקים והיכרות מעמיקה עם כל פרט ופרט בעבודתם של הספקים וברצונם של הלקוחות בעלי האירוע.

משכורת מנהל אירועים טובה תלויה רק ביכולתו וכישוריו של מנהל האירועים. בין המשכורת , לשליטה בתקציב גדול, לניצוח על המקהלה הכוללת של הספקים השונים, כדי להפיק את האירוע המושלם, מקצוע ניהול הפקת אירועים מושך אליו כיום יותר ויותר אנשים. כדי לפצוח בקריירת ניהול הפקת אירועים צריך להתחיל מנקודה מסוימת. מקום טוב להתחיל ממנו הוא רכישת הכשרה מתאימה בתחום.

כיום ישנן מכללות רבות המספקות מסלול הכשרה ללימודי הפקת אירועים. במסגרת מסלול ההכשרה ילמדו הסטודנטים את ההיבטים השונים הכרוכים בניהול הפקת אירוע גדול. בנוסף, הסטודנטים נחשפים וחווים אירועים מסוגים שונים ולומדים להבדיל בניהם, ולאפיין את הדרוש לכל אחד מהם.

הסטודנטים לומדים להבחין בדקויות וכן להכיר מקרוב את עבודת הספקים השונים שרק תזמון נכון שלהם יביא בסופו של דבר לאירוע מוצלח. הכרת כל פרטי תהליכי המשנה מאפשר לסטודנטים לאחר סיום הלימודים לפקח בצורה טובה על הספקים מתוך הבנה של הנדרש מהם.

תחום נוסף בו מתמקדים בלימודי הפקת אירועים הוא התחום הניהולי. כדי להפיק אירוע ברמה גבוהה, נאלצים להתמודד עם מספר מטלות ניהוליות לא פשוטות: ניהול נכון של זמן, ניהול מטרות ויעדים, עמידה בלחצים של לוחות זמנים ושל אנשים, עבודה מול ספקים, ניהול תקציב, ניהול נכון של תהליכי משא ומתן, סגירת חוזים והכנת תיק אירוע. את כל הדברים הללו לומדים במסגרת לימודי הפקת ארועים.

הקורסים בתחום הם קורסים בהם הסטודנטים לומדים חומר תיאורטי, חווים אירועים מסוגים שונים, מכירים את עבודת הספקים השונים המעורבים בתהליך מקרוב,  ואף מתנסים בניהול אירוע משל עצמם. מסלולים אלו נמשכים מספר חודשים (כ-200 שעות לימוד אקדמאיות) המסתיימות בהגשת תיק אירוע כפרויקט גמר. לאחר סיום מסלול הלימודים הסטודנטים ניצבים בפני סטאג' של כ-50 שעות נוספות בסיומו הם יוכשרו למקצוע ויוכלו להתחיל במסלול הנסיקה שרק יצירתיות היא המגבלה שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב