דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בסיס למיטה ועשה זאת בעצמך הולכים יחד 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 4644 פעמים ]

אחד מתפקידיו החשובים של בסיס למיטה הוא שמירה על יציבה נכונה של המזרון לשינה טובה. יחד עם זאת, באמצעות נגרות טובה בשיטת עשה זאת בעצמך, ניתן לשנות ולהרחיב מעט את הכללים ולהפוך ריהוט מעץ לעולם שלם של משחקים

התפקיד הראשון והעיקרי של בסיס למיטה הוא כמובן יצירת חיץ בין משטח הרצפה לבין המזרן שבחרנו. הבידוד הזה מסייע בהגנה על המזרן ומעניק לו חיים ארוכים יותר ואיכותיים יותר. עם זאת, בסיס למיטה חייב להיבנות בהתאמה מושלמת שתעניק למשתמש את הנוחות המקסימאלית תוך שמירה אחידה על שטח ישר. אנשים רבים העידו כי החלפה כזו או אחרת של מזרן או של בסיס למיטה השפיעה באופן ישיר על הגב כמו גם על הצוואר. היום כולנו מבינים שבעזרת חומרים איכותיים יותר והרכבה ללא פשרות, אפשר למנוע את הסבל המדובר, בהתאם כמובן לסוג המזרן אותו בחרנו.
לפניכם הסודות הקטנים של שיטת עשה זאת בעצמך - לבנית בסיס למיטה איכותי ומשובח ללא כל חשש. נשוב ונציין שכל אחד מכם יכול בקלות רבה לבנות לו ריהוט מעץ שיקנה לבית ולסביבה מראה אחר, מופלא וקסום עם נגיעות של עיצוב אישי. במאמר תוכלו למצוא גם את המידות האופטימאליות שמותאמות לכל גדלי המזרנים השונים.

בסיס למיטה, כל אחד יכול
בסיס למיטה מורכב מארבעה חלקים שונים כאשר הרגליים תופסות ומחזיקות את המסד ואת המעטפת למסד ויש כמובן את הראש למיטה. המסד למזרון עשוי לרוב ממזונית והעובי האופטימאלי עומד על חמישה מ"מ. תמיד ישנה אפשרות לחורר את המסד ובכך בעצם להניח לאוויר לחדור למזרן עצמו ולאפשר לו לנשום. בנוסף, ניתן כמובן להחליף את המזונית בדיקט בעובי של ארבעה מ"מ. בסיס למיטה יכול לכלול גם לוחות מעץ אורן המשמשים לחיזוק המיטה.

בסיס למיטה, משחקים בעץ

לצד הפיזור הנכון של המשקל, קיימות דרישות רבות מצד לקוחות לאיכות הבסיס למיטה. הדרישות העיקריות ביותר הן התכנון המותאם לקוח והעיצוב. עיצוב בסיס למיטה ניתן היום בצורות רבות, כאשר מראה הבסיס משתלב במראה הכללי של החדר ומעניק לו משקל חשוב בבחירת העיצוב המתאים. בשלב זה אותן פלטות עץ נכנסות לתמונה ומכאן הנגרות עושה את שלה. בדרכה המיוחדת היא מתאימה ריהוט מעץ לעיצוב המיוחד ולסדר שיש בחלל החדר כולו.

יתרונותיו הרבים של העץ והאפשרויות הרבות למשחק איתו, כמו למשל הוספת ארגזים ומציאת פתרונות אחסון אחרים שיכולים להשתלב עם בסיס למיטה או עם ריהוט מעץ אחר הפכו אותו לבחירה הראשונה של הלקוח. טרנד נוסף שנכנס בשנים האחרונות לשוק והזכיר את מראה הרטרו הוא מיטות הקומותיים האהובות והזכרות לנו לטובה מימי ילדותינו. חשוב לציין כי כל בסיס למיטה כזה או אחר שמגיע מעץ חייב בצביעת לכה או לזור. על אלה אפשר להשתולל עם הגוונים ואפילו לשתף את הילד בבחירה.
בנגריות המציעות ללקוח אפשרות לבנות בסיס למיטה בשיטת עשה זאת בעצמך ניתן לקבל פריסה של האפשרויות הרבות לבניית היחידה, ואף מגוון רחב של חומרי גלם ופתרונות נגרות לפי התאמה אישית. לקוחות רבים מבינים כיום שנגרות העובדת על פי שיטת עשה זאת בעצמך יכולה לספק את האיכות הגבוהה ביותר שיש היום לשוק ריהוט מעץ להציע ובמחירים ללא תחרות.

 

עלית אלומיניום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב