דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנרגיה סולארית - ייצור אנרגיה ירוקה‎ 

מאת    [ 30/04/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 2394 פעמים ]



p, li white-space: pre-wrap;

מערכות אנרגייה סולארית -בעידן האחרון אנו נוכחים לשינוי בענף השימוש ברשתות סולאריות. בשנים האחרונות רבים מודעים להתפתחות של הזדהמות כדור הארץ הנהיה לאיום של ממש ואסטרטגי לכל סוגי האוכלוסייה בעולם. אנרגייה ירוקה ומערכות סולאריות ביתיות הן התשובה האידיאלית לסוגייה הזאת. אף בארץ ישראל כמו בעוד מקומות בכדוה"א, מקומות רבים חשופים למשאבי הטבע כמו שמש ורוח. התועלת של שני נכסי הטבע הללו לייצור חשמל הינו ללא סוף. לדעתם של רבים, לא רחוק הזמן אשר בו על ראשי ההרים ועל גגות הבניינים יוצבו מערכות עצמאיות להפקת חשמל. מהפכת האנרגייה הירוקה מנצלת את משאבי הטבע לשיפור רמת החיים ולצמצום בהוצאות.



אנרגיה ירוקה - לקוחות רבים מציבים רשתות של אנרגיה ירוקה פרטיות.



  • * בשנת 2008 חקקו בישראל את חוק החשמל שהוא שינוי מהותי בייצור החשמל בישראל. כל אחד רשאי לבנות רשת סולארית באזור ראוי המצוי ברשותו. את המערכת הוא יהיה מסוגל לספח למערכות האנרגייה של חברת החשמל הציבורית ולשווק לה את החשמל הנותר.

  • * משנת 2008 מתגברת ההכרה כי השימוש באנרגייה סולארית הוא הפתרון האלטרנטיבי להפרעה הוודאית בזיהום האוויר ובאיכות החיים. הממשל וראשי הערים מעודדיםהתקנת מערכות סולאריות ביתיות על גבי גגות הבניינים הגבוהים ובשטחים פתוחיםנכונים.

  • * איכות הסביבה וגם איכות החיים נפסדות מהשימוש בחומרי דלקה נוקשים . דלקים הנעשים מנפט, מגז ומפחם מזהמים את המערכת האקולוגית ומהווים פגיעה חמורה מאוד ביקום. אנרגייה סולארית מציעה תכנית לשימוש באנרגיות המעובדות מן הטבע ואשר לא פוגעות ביקום.

  • * משאבי הטבע החשובים של האנרגייה הירוקה הינן החמה והרוחות המנשבות. אלה אוצרות טבע אינסופיים, זמינים וברי ביצוע אשר אינם עולים כסף.

  • * באזורים רבים יכולים לראות רשתות עצמאיות המייצרות ,אנרגייה סולארית לשימוש ביתי נרחב. בשנים האחרונות אף קבלנים אשר בונים בניינים יוקרתיים שגרים בהם דיירים רבים מקימים עליהם, לצד מערכות החשמל השגרתיות, גם מערכות המעבדות חשמל סולארי לתועלת הדיירים בבניין, לשיפור רמתהחיים ולחיסכון רב.


מערכות חשמל סולארי - למניעת בזבוז כספים ולאי תלות


  • * מערכות חשמל סולאריות מגינות על האקולוגיה, בולמות עכירות האטמוספירה ומשפרות את איכות החיים.

  • * מערכות חשמל סולארי גורמות לחיסכון כספי ממשי. מערכות אלו מצמצמות את המחיר היום יומי לחברת החשמל ומהוות גם מקור כספי. כאשר נייצר רשת אנרגייה סולארית במקום השייך לנו, יהיה ביכולתינו לשווק את החשמל המופק לחברת החשמל ולעשות כסף.

  • * הריבוי של מערכות חשמל המעובדות מאנרגייה מהטבע יבלום את התלות התמידית במשאבי זרים כדלק ופחם ועוד ,חומרים אשר אנחנו צריכיםלרכוש ממדינות שונות.

  • * התקנת מערך של חשמל סולארי תשחרר את הציבור מהתלות בשירותי חברת החשמל. לא ייגרם הפסד מהפסקות חשמל בלתי רצויות, מפגיעות, ומשינויי מחירי החשמל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב