דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד של סגנונות תקשורת וההתלבטות נפתרת 

מאת    [ 30/04/2011 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 3841 פעמים ]

מאמר זה ידון ב ייעוץ ארגוני , סגנונות תקשורת וב טיפול בהתנגדויות – שווה לקרוא. התלבטויות הן חלק מהחיים, התלבטויות מלוות אותנו מרגע ההתעוררות בבוקר – האם ללבוש חולצה מחויטת פסים או את השחורה?האם לאכול קורנפלקס או סלט בריאות? האם לשתות נס קפה רגיל או נטול קפאין? האם קודם לטפל במיילים ואז לצאת לעבודה או כבר לטפל במיילים מהעבודה? 
בעולם העסקי, ארגוני ההתלבטויות הן הרות גורל –  האם לחתום עם החברה בארה"ב או עם זו של ראשל"צ? האם לפטר את מנהל המשרד הנוכחי. האם יש יותר מדי מנהלים כספים? האם כדאי לעבור ייעוץ ארגוני ? האם כדאי לקחת קורס המלמד סגנונות תקשורת מהם? האם קורס של טיפול בהתנגדויות יעלה את המכירות במחלקת השיווק?
יודעי דבר, בעלי ניסיון (אין חכם כבעל הניסיון) יצהירו בפה  מלא וחד משמעית – לימוד של סגנונות תקשורת ( כמו גם ייעוץ ארגוני ) משנה את פני המפה המקצועית, משנה את פני המפה ההתנהלותית, משנה את אופן ההתנהלות הארגונית, מעלה את המכירות ומעניק פרספקטיבה אחרת לתפיסת הלקוח, העובד והקולגה. לימוד של סגנונות תקשורת זוהי מתנה. לימוד של סגנונות תקשורת זה כמו אויר לנשימה ( רק שיש חוסר בחמצן, מעריכים אותו. רק כשלומדים סגנונות תקשורת , מבינים מה זה להתנהל שנים בעולם בלי לימוד של סגנונות תקשורת ), לימוד של סגנונו תקשורת מעניק פטור מהתלבטויות כי הכול הרבה יותר ברור. לאחר לימוד של סגנונות תקשורת יודעים מתי הלקוח אמין ומתי לא, האם מנהל הכספים משקרים, האם כדאי לערוך מיזוג עם החברה מתל אביב והאם כדאי לעבור תהליך של ייעוץ ארגוני . כמו כן, לאחר לימוד של סגנונות תקשורת כל תחום טיפול בהתנגדויות מרגיש אחר. בלימוד סגנונות תקשורת מבינים לעומק את טיפול בהתנגדויות , מתנסים ב טיפול בהתנגדויות , רואים סרטוני הדרכה על טיפול בהתנגדויות ומבינים ש טיפול בהתנגדויות יכול להיות קל, פשוט ועם חיוך. 
אפילו בחיים האישיים ההתלבטויות היומיומיות הופכות לקלות יותר לאחר לימוד של סגנונות תקשורת ו טיפול בהתנגדויות , כבמעשה קסמים, צבע העולם משתנה לבהיר, אנשים מרגישים פשוטים יותר וההתלבטויות הופכות להיות קלות לפתרון ולתשובה, פחות כבדות ויותר פשוטות.

 

 

 

משכוכית - ייעוץ והדרכה, חברה ל- ייעוץ ארגוני ו- פיתוח הדרכה מהמובילות בישראל!  www.mash.org.il , משרד: 072-2500344, פקס: 072-2500343 בניהולו של יניב שנהב - 052-5086611 הדרכת מכירות WWW.iLEAD.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב