דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לתקשר עם קהל היעד שלך? 

מאת    [ 02/09/2007 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 6003 פעמים ]

בימינו, לכל מוצר או שירות יש אינספור מתחרים. עובדה זו גורמת לצרכנים לשקוע עד הצוואר בים של אינפורמציה פרסומית.
אז מה עושים?
ממתגים...
מיתוג המוצר או העסק שלך היא הדרך להתחיל לתקשר עם קהל היעד שלך. מיתוג איכותי הוא כזה המספר על המראה, הכוונות, היכולות והערכים של העסק שלך. על הריח הטעם, הצליל והמגע של המוצר שלך.
- עיצוב לוגו חדשני, מקורי וזכיר.
- פיתוח שפת מותג אקסקלוסיבית עבור המוצר או העסק שלך.
- יצירת שפה תקשורתית- פיתוח זהות והתנהגות מותג והתאמתו לפלטפורמות הפרסום הרלוונטיות לך.
תחילתו של תהליך המיתוג מתחיל בעיצוב לוגו לעסק שלך.

חשבת פעם אם העסק שלך היה אדם, איך הוא היה נראה? איזה סגנון היה לו? איך הוא היה מתלבש, מדבר, מריח? איך הוא היה נשמע?
ואם העסק שלך היה סוג של חיה, איזו חיה הוא היה? דולפין? אריה? ציפור? האם זו הייתה חיה אמיצה וחזקה או ידידותית חייכנית ונעימה? כזו שמקשקשת בזנב או כזו שפורסת כנפיים ומרחפת מעל כולם?
אלו ערכים היית רוצה להטמיע בעסק שלך? אלו תועלות? אלו תכונות?
התשובות לשאלות אלו הן שלב ראשון בגיבוש לוגו עבור החברה שלך.
לוגו הוא האוצר הויזואלי של החברה שלך וכרטיס הביקור שלך בעולם העסקים.
לוגו יעיל הוא כזה שמשקף את פעילות החברה שלך,ערכיה ומסריה ומבדל אותה כלפי מעלה מחברות אחרות.
לוגו מעולה הוא כזה שיזוהה על ידי לקוחותיו תמיד, ללא צורך במילים.
לאחר שהלוגו מוכן, ניתן להתקדם לשלב הבא- יצירת שפה תקשורתית.

אינטראקציה בין אנשים מתבססת על תקשורת מילולית ואל-מילולית. מעבר לשימוש בשפה משותפת, מתקשרים אנשים דרך שפת גוף, סגנון לבוש, השתייכות לקהילות משותפות וכדומה.
רוב האנשים לא יזנחו בקלות את הזהות המאפיינת אותם, את הערכים שהם דבקים בהם ואת הסגנון המייחד אותם.
אלמנטים אלו, מעצבים עבור בני האדם שפה תקשורתית ייחודית עבורם.
אך שפה תקשורתית אינה מתחילה ונגמרת בבני האדם. גם עבור עסקים, חברות, שירותים ומוצרים מתקיימת שפה תקשורתית.
למעשה, חלק מתהליך המיתוג של עסקים מתבסס על יצירת עולם תוכן והתנהגות עבור המוצרים המשווקים. האם המוצר משדר חמימות או רוגע? האם הוא עגלגל או חד? האם הוא רציני או מחייך? וכיצד ניתן לתרגם את התנהגותו לפלטפורמות המדיה השונות?
כמובן שאלו רק חלק מהאלמנטים...
החוכמה ביצירת שפה תקשורתית היא גיבוש קונספט תקשורתי מקורי עבור החברה שלך, יצירת הדדיות עם קהל הלקוחות שלך ומשיכת לקוחות נוספים בדרכים חדשניות.
דנה פרי,
בעלת תואר ראשון בתקשורת.
מנהלת לקוחות בחברת הפרסום iBARKAN
http://www.ibarkan.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב