דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות וחסרונות מרכזיות IP מול מרכזיות רגילות והפתרונות המשלימים לכל תקציב של חברת טכנולוגית ישראלית בשם ITCTECH 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 837   [ נצפה 3841 פעמים ]

המאמר מסביר בצורה בהירה ומתומצתת לכל מי שמתעניין, את החסרונות והיתרונות של מרכזית IP ומרכזיה דיגיטאלית, זו בהשוואה לזו, וכמו כן מחדש את הפתרונות המשלימים והחיוניים להתנהלות יעילה עם מרכזיות אלו, כולם פתרונות חדשניים מבחינה טכנולוגית, פרי פיתוח ישראלי של חברת ITCtech.

 

להלן 3 הבחינות העיקריות:

בנושא התחזוקה: תחזוק המרכזיה יכול  להתבצע  ע"י גורם מיומן בתחום הIT אצל הלקוח,   ובד"כ מדובר בתחזוקה שוטפת כפי שמתחזקים תוכנה.   כמובן, שרוב העסקים הקטנים והבינוניים אינם מחזיקים אנשי IT מיומנים במצבת כח האדם, ולכן אין משמעות ליתרון הזה המאפשר תחזוקת מערכת טלפוניה, במרכזית IP באמצעות ממשק תצורה מבוססת אינטרנט . בסופו של דבר, מגיעים לאותה תוצאה  כמו במרכזיות רגילות שממשקי ניהול ברמוט נועדו  לשימוש רק על ידי טכנאי הטלפון.



בנושא החיסכון בתשתית ובעלות שיחות הטלפון:

מרכזיית VOIP יוצרת חיסכון משמעותי בעלויות באמצעות ספקי VoIP:
עם מרכזיות IP ניתן בקלות להשתמש בספק שירות VoIP למרחקים ארוכים ושיחות בינלאומיות. החיסכון החודשי המושג משמעותי.  אם מדובר בארגון מבוזר , רב סניפי, ניתן להתחבר בקלות למערכות טלפון בין הסניפים ולבצע שיחות טלפון בחינם.

מרכזית IP מאפשרת קשר בטלפוני חומרה ישירות דרך יציאת רשת רגילה למחשב (שבו הוא יכול לחלוק עם המחשב הסמוך).  תוכנת הטלפונים ניתנת להתקנה ישירות על גבי המחשב. בכך ניתן  לחסל את חיווט הטלפון ולבצע הוספת או העברת שלוחות קצה באופן קל יותר.
מאחר ומרכזית IP מבוססת על תקן SIP פתוח. ניתן לערבב חומרה מספקים שונים על תקן זה.  לעומת זאת, מרכזיה רגילה דורשת לרוב טלפונים קניינים כדי להשתמש בתכונות המתקדמות, וכן מודולי הרחבה קנייניים להוסיף תכונות.
הוספת קווי טלפון והרחבות במרכזיות רגילות דורשים חומרה ומודולים יקרים. במקרים מסוימים, כמו במרכזיות אנלוגיות, יש צורך להחליף את כל הציוד הטלפוני.


להלן סעיפי השוואה נוספים בתחום החיסכון:

ניתוב שיחות במרכזית IP - גמיש לבחירת הלקוח, ובמרכזיי דיגיטלית עובדת עם נתב חיצוני מוגבל, אלא ששימוש בתוכנת PCC ו- SUPERVISION BI  של ITC, מאפשרת לשתי המרכזיות נתב-על, גמיש לבחירת הלקוח, ובעל מסוגלות לעבוד ע"פ פרמטרים משתנים שמגיעים ממערכות הניהול של הלקוח.

צלצול כפול של המכשיר הסלולרי ישירות לשלוחה קיים במרכזית IP , ובמרכזיה הברידית. אך לא בדיגיטלית.

הפניית שיחות סלולרי לחו"ל למספר מקומי - קיים במרכזית IP , ובמרכזיה הברידית. אך לא במרכזיה דיגיטלית.

בדומה להפניה לשלוחה ניתן להפנות את השיחות למספר בינלאומי כאשר נוסעים לחו"ל

חיוג מהנייד תוך שימוש במרכזיה, חיוג מהנייד למערכת ומשם הוצאת שיחות תוך שימוש בתעריפים קווים

שלוחות מרוחקות,כל שלוחה יכולה להיות שלוחה מרוחקת.

כל אלה יכולות של מרכזית IP ומרכזיה היברידית.


בחינת אבטחת מידע: המרכזיות הרגילות עדיין נחשבות לאמינות יותר:  

 לשוק המרכזיות נכנסו שחקנים טכנולוגים חדשניים המאפשרים ישומים מתקדמים לכל המרכזיות ללא הבדל : מרכזיות דיגיטליות, מרכזיות היברידיות, ומרכזיות IP. חברת ITC הישראלית, המאפשרת מינוף היכולות במרכזיה, כל מרכזייה, בין אם דיגיטלית,היברידית, ואו IP , לרמת יעילות ואפקטיביות גבוהה הרבה יותר, והפעלת פתרונות חיוניום ואו משלימים באמצעות ישומים שפתחה. 

אחד מהפתרונות שפתחה ITC מבוצעים ע"י מע' הבקרה והאוטומציה: SUPERVISION BI  שבעזרתה ניתן למנוע בעיות אבטחה כמו  ציתות, גניבת שרותים, השתלטות על דואר קולי וכו', .

ITC מנטרת את המרכזיה בזמן אמת וכמו כן בין היתר מגוון של מאפיינים כמו סיומי כתובות IP שיוך קבוצות או לא, קבצי לוגים כמו: /var/log/pwdfail or /var/log/apache/error_log /bans IPs  לאיתור טעויות חוזרות של סיסמא ועוד.

מעבר לכך, ITC הופכת כל מערכת הטלפון, בין אם IP או רגילה,  כחלק ממערכת המחשובית. 

בין אם יש לכם מרכזיה רגילה או מרכזית IP , ITC מאפשרת  לשלב פונקציות הטלפון עם יישומים עסקיים במחשב עצמו, בכל מסך ומסמך, ובתוכנות הניהוליות השונות

 

לדוגמה: זיהוי שיחה נכנסת והקפצת מידע מהמערכת. חיוג אוטומטי מכל מסך ומסמך, אשר מבטל את הצורך להקליד את מספר הטלפון, ניהול רשימות חיוג אישיות ומרכזיות, המבטל את הצורך לזכור לרשום לחזור ולנסות להשיג שיחה חוזרת במועד מאוחר יותר. דוגמה נוספת: תיעוד בזמן אמת את כל תעבורת הטלפוניה המידע, כולל תובנות עסקיות על אופן התנהלות הארגון ועמידתו מול מטרותיו, ושליחת הודעות מעל גבי האינטרנט סלולאר על חריגות, תוצאות וכו" כל אחד ע"פ הגדרות שביצע באופן פשוט למשתמש שאינו טכנולוגי , במערכת המחשובית שלו.

הישומים האלו פועלים במגוון בתי עסק וארגונים, וגם במוקדי שירות, מוקדים טלפונים לשיחות יוצאות ונכנסות.

 

ישומים אלו, מורידים את תלות לקוח הקצה בסוג המרכזיה או בבית התוכנה המספק לו שירות.  הישומים מאפשרים שיפור משמעותי של שירות הלקוחות וקיצוץ בעלויות על ידי צמצום הזמן המושקע בהשגת שיחות ובאיתור השמות של השיחות הנכנסות.

ישומי ITCTECH מספקים שלל של תכונות המבוצעות בממשק משתמש ידידותי , ובנוסף, המשתמשים מקבלים מערכת אינטליגנטית עסקית הסוקרת את כל שלוחות והקווים בארגון, ומספקת מידע בזמן אמת כאשר הוא משולב עם נתוני שמות ומידע נוסף מבסיסי המידע השונים של המשתמש.

 

המסקנה : ניתן לחסוך בהשקעות כבדות על מרכזיות , תוכנות מוקד מסורתיות, ותפירות תוכנה למינהן, כאשר ישומי ITCTECH מספקים פתרונות גנרים לכל המרכזיות בשוק, לכל סוגי ותצורות המיחשוב, תוך כדי מתן שדרוג לעסק ברמה גבוהה המדברת על התייעלות וחיסכון כספי משמעותי.

הקשב

קרא באופן פונטי

מילון - הצג מילון מפורט

 

Daria Aharoni Beldinger




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב