דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדות איטלקיות 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 1706 פעמים ]

מסעדות איטלקיות – לייק!

אם יש תחום מסעדנות מוצלח, מקובל ואהוב בישראל, הרי שיהיו אלה מסעדות איטלקיות שיזכו לציון גבוה כמעט בכל פרמטר. מעניין לדעת, כי מסעדות איטלקיות זוכות להצלחה כבירה לא רק בקרב בני נוער חובבי פיצה או אנשים מבוגרים חובבי יין, וכי המגיעים אל מסעדות איטלקיות הם בני כל הגילאים, מכל שכבות האוכלוסייה, וכולם כולם – נהנים יחד מצבעי האדום-ירוק-לבן ומהאווירה הקיימת בשפע מסעדות איטלקיות אלה. אז נכון, יש מסעדות איטלקיות רומנטיות, ויש מסעדות איטלקיות הפונות יותר אל משפחות, אולם בסופו של דבר – פיצה היא פיצה, פסטה היא פסטה וחיוך גדול בסופה של ארוחה – אומר הכל.

מדוע אנו אוהבים כל כך מסעדות איטלקיות?

המסעדות האיטלקיות נמנות ללא ספק על ז'אנר המסעדות האהוד ביותר בארץ, זאת ללא ספק בשל מגוון המנות המוגש במסגרתן המתאים מאוד לחך הישראלי. דרך מסעדות איטלקיות אפשר למצוא פיצות וספגטי, מיני אנטיפסטי ומרקים כבדים וסמיכים. עושה רושם, אם כן, כי ישראל ואיטליה קרובות לא רק במזג האוויר הים תיכוני, במראה האנשים ובמזג הסוער, כי אם גם בחיבה לאוכל איכותי, חם וממלא את הבטן.

מאפיין נוסף של מסעדות איטלקיות הוא השירות האישי שנותנים אנשי הצוות ללקוחות. בבואכם אל מסעדות איטלקיות תזכו ליחס מצוין וחם, אנשי הצוות של מסעדות אלה ישמחו מאוד להמליץ לכם על שפע מנות ואפשרויות קולינריות מתוך התפריט, אתם תידרשו רק לבחור ולהצביע "את זה". התפריט במסעדות אלה מתאים לכל חך, המחירים מתאימים לכל כיס, והאווירה הנעימה מבטיחה ערב של בילוי מצוין מחוץ מבית וחיוך גדול בדרך חזרה לרכב.

מחפשים מסעדות איטלקיות - כיצד תוכלו לבחור?

אם החלטתם לבחור לאכול הערב באחת מתוך מסעדות איטלקיות, אין ספק כי השפע עצום וכי קשה מאוד לבחור מבין כמות מסעדות איטלקיות הפתוחה בפניכם. על מנת לבחור בכל זאת, נסו לאתר מסעדות איטלקיות הקרובות למקום מגוריכם או לאזור בו אתם מתעתדים לבלות. כדאי להיכנס לאינטרנט ולהתרשם מהתפריט שמציעות מסעדות איטלקיות הקולעות לטעמכם, הביטו על התמונות של מסעדות אלה על מנת להבין אם אלה מתאימות לאופי הבילוי המועדף עליכם (תוכלו בוודאי לנחש, כי ישנן מסעדות איטלקיות המתאימות לבילוי רומנטי, ולעומתן כאלה המתאימות יותר לאכילת פיצה משפחתית משותפת). הקפידו כמובן להסתכל על ההמלצות ועל חוות הדעת של מסעדות איטלקיות המופיעות באתרי האוכל השונים, הריצו חיפוש בגוגל אחר המסעדה האיטלקית המעניינת אתכם, וכמובן – אל תשכחו לבדוק כי יש לידה חניה (על מנת שהערב כולו לא ייהרס בשל הפרט הקטן הזה).

ואם לא מתחשק לכם לצאת? מסעדות איטלקיות עושות גם משלוחים!

כידוע, טרנד משלוחי האוכל בארץ החל בזכות משלוחי הפיצה למיניהם, כך שברור כי גם היום מציעות מסעדות איטלקיות מגוון משלוחים המאפשרים לכל המעוניין להגיע אליהם לטעום ממבחר המנות מבלי לצאת מהבית. על מנת להזמין משלוח דרך מסעדות איטלקיות תידרשו לבחור את המסעדה המעניינת אתכם ולהיכנס לאינטרנט, על מנת לבדוק את התפריט. דברו עם אותה מסעדה בטלפון, קבלו המלצות ואל תהססו לשאול אם המנות המעניינות אתכם "שורדות היטב את המשלוח". זכרו, כי הזמנה דרך מסעדות איטלקיות אינה נדרשת להסתכם בפיצה, וכי תוכלו להזמין דרך מסעדות איטלקיות כמעט כל מנה העולה על דעתכם (כולל מנות בשריות מורכבות ומרקים). בסיכומו של דבר, אל תוותרו על בילוי בשפע מסעדות איטלקיות, רק כי לא מתחשק לכם לצאת מהבית, הביאו את אותן מסעדות איטלקיות אליכם!

בלוגר וכותב ביקורות, עדכונים על מסעדות מומלצות בתל אביב , חיפה והמון הרים בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב