דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטיילינג אישי - הלבשה תחתונה 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 1009   [ נצפה 2822 פעמים ]

סטיילינג אישי והלבשה תחתונה - טיפים לקניית חזייה

מהי "חזייה נכונה"?

חזייה טובה היא חזייה שמרימה, אוספת ומחזיקה את החזה בצורה יציבה ובמקביל אינה מכאיבה, חותכת, מועכת או מושכת תשומת לב מיותרת. העיקרון החשוב ביותר בחזייה טובה, הוא ההפרדה בין החזה לבטן - עליך להבחין במקום בו החזה מסתיים והבטן מתחילה. החלק שמתחת לחזה הוא האזור הצר ביותר בפלג הגוף העליון, לכן, תמיד תשאפי לחשוף אותו והימנעי מחזה שמונח על הבטן ומסתיר את המותן הצרה. חזה מורם היטב ישטיח את בטנך וישיל ממראה בטנך קילוגרמים רבים ללא כל מאמץ.

כסטייליסטית, נוכחתי לגלות שנשים רבות מעולם לא מדדו את מידת החזה שלהן והן אינן יודעות את מידת החזייה המדויקת המתאימה להן, דבר הגורם להן להיתלות בשירותן של המוכרות בחנויות וברשתות. סביר להניח שגם את נעזרת לא פעם בייעוץ של מוכרת לגבי המידה שלך, אך ייתכן כי המידה ש"התאימו" לך נקבעה לעיתים על פי המלאי הקיים בחנות. בחלק מהחנויות נהוג לחשוב חזייה במידה 80C  הינה תחליף הולם למידה 90B  ,אך למעשה אין ביניהם שום קשר. בפרק הבא תקבלי את כל הכלים למדוד בעצמך את מידת החזייה שלך, כך שתדעי במדויק מאיזו מידה להתחיל לחפש בחנות את החזייה הנכונה לך. (מדוע המידה תהיה רק נקודת ההתחלה? אסביר בהמשך).

גלי את מידת החזייה שלך

ראשית, נתחיל מהבסיס - מידת חזייה מורכבת משני חלקים:

1.         מהיקף בית החזה = ס"מ = סימון במספרים.

2.         נפח השד = cap כוסות החזייה = סימון באותיות.

על מנת לגלות את מידת החזייה שלך עליך לערוך מדידה  של היקף החזה המתבצעת בשני שלבים:

1.         מידת ההיקף 

קחי סרט מדידה פשוט והקיפי בו את בית החזה שלך, מקמי את הסרט מסביב לבטן, בצמוד ומתחת לחזה. המידה שתקבלי היא מידת ההיקף שלך.

בחזיות הקפיצות בין המידות הם בחמישה ס"מ (75,80,85 וכו') לכן אם המספר אליו הגעת אינו עגול, עגלי אותו כלפי מטה. לדוגמא: אם היקף בית החזה שלך הוא 82 או 83 ס"מ, מידת החזייה שלך תהיה 80.

2.         מידת ה Cap

3.         בכדי לדעת את מידת ה cap שלך עליך למדוד את היקף החזה שוב, רק שהפעם מקמי את סרט המדידה באזור הרחב ביותר של החזה (בדרך כלל זה על הפטמה) ותחשבי את מידת ה cap שלך על פי הטבלה הבאה:

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד  5  ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון  מידת ה cap שלך היא A

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד 7.5 ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון מידת ה cap שלך היא B

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד 10 ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון  מידת ה cap שלך היא C

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד 12.5 ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון           מידת ה cap שלך היא D

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד 15 ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון  מידת ה cap שלך היא DD

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד 17.5 ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון           מידת ה cap שלך היא E

אם ההיקף שמדדת בשלב השני גבוה ב עד 20 ס"מ מההיקף שמדדת בשלב הראשון  מידת ה cap שלך היא F

 

כיצד קונים חזייה? תהליכי המדידה לבחירה הנכונה:

כעט, לאחר שנמדדת וגילית את מידת החזייה המדויקת שלך, אספר לך שהמידה אליה הגעת היא רק נקודת ההתחלה בתהליך החשוב של בחירת החזייה הנכונה לך, כלומר עליך לקחת בחשבון שיכול להיות שזו לא תהיה המידה של החזייה איתה תצאי מהחנות. גם אם כל חייך התרגלת לקנות חזיות במידה מסוימת, סביר להניח שעם השנים המידה או הגזרה הנכונה לך השתנתה (דיאטות, לידות והתבגרות הם סיבות טובות לשינוי קיצוני במידה ובגמישות החזה) ולכן, בזמן המדידה בחנות תצטרכי להשקיע את הזמן והסבלנות ולעבור על השלבים הבאים:

עשרת הדיברות לקניה מוצלחת של חזייה נכונה -

1.         לכל יצרן מידות וגזרות משלו, לכן, בכל פעם שאת רוכשת חזייה עליך למדוד ולבדוק ע"פ כל הפרמטרים (בכל פעם מחדש).

2.         אומנם, נקודת ההתחלה של מדידת חזייה תהיה על פי המידה כפי שמדדת בסעיף הקודם, אך חשוב יותר מהמידה הנכונה הוא להיצמד להוראות ולבדוק האם אכן מדובר בחזייה שמונחת היטב. ההכרעה הסופית תהיה הגזרה המתאימה ביותר למבנה החזה שלך, ולא בהכרח המידה.

3.         החלק החשוב ביותר בתמיכה של חזייה הוא האחיזה סביב היקף הגוף. היקף החזייה הוא החלק שקובע ומשפיע על הרמת החזה לגובה הנכון, חזייה צריכה לעטוף ולהיצמד אל הגוף.

4.         בסגירת החזיה רכסי אותה על הקרס האחרון מבין השלושה, כך שבמשך הזמן, כאשר נוצרת מתיחה ובלאי של הבד, תוכלי לעבור לקרס השני ולבסוף הראשון ולנצל את החזייה למשך זמן רב יותר כשהיא מפיקה את התוצאה המרבית. זיכרי, חזייה עם היקף רפוי אינה שווה דבר. תמיד תשאפי לקרס הרחוק ביותר ואם לעיתים חסרים לך רק מספר מילימטרים תוכלי להיעזר במאריך הנמכר בנפרד לחזייה (במקום לקפוץ בעוד מידה של ההיקף). מצורפת תמונה+ תמונה של המאריך.

5.         מתחי את הכתפיות וכווני אותם לאורך המתאים כך שירימו את החזה בצורה מספקת, אך הקפידי כי הן אינן "חותכות" את הכתפיים ומכאיבות.

6.         הרימי את ידיך כלפי מעלה ובדקי שהחזייה נשארת צמודה לגוף ושלא נוצר רווח בין הגוף לבין החזייה באזור החיבור בין שני הקאפים. אם נוצר רווח, נסי להעביר שם שתי אצבעות - אם הצלחת, סימן שהיקף החזייה במידה גדול עליך. מצורפת תמונה

7.         הסתובבי ובדקי את אזור הגב - חזייה במידה נכונה תישאר במיקום זהה לזה שמלפנים. אם החזייה נמתחת ומתרוממת גבוה מדי באזור הגב, סימן שההיקף גדול מדי וכובד החזה מצליח למשוך אותה כלפי מעלה. מצורפת תמונה

8.         וודאי שהחזה ממלא את גודל הcap  באופן חלק ועגול (את יכולה להיעזר בכף ידך בכדי לחפון את השד ולסדר אותו בתוך ה cap). אם בכל זאת ב cap החזייה נוצרים קמטוטים סימן שהמידה גדולה מדי. מצורפת תמונה

9.         היזהרי מחזייה שתכפיל את החזה שלך לארבעה חלקים - אם ה cap חותך את החזה בחלקים מסוימים, סימן שהוא קטן מדי או לחילופין גזרת החזייה אינה מתאימה למבנה החזה שלך. מצורפת תמונה

10.       אם כל הבדיקות עברו בהצלחה ואת מרגישה שמצאת חזייה נכונה שנוחה לך, הגעת לבדיקה האחרונה. לבשי בגד עליון, וודאי כי החזייה מתקבלת באופן חלק מתחת לבגד והיא אינה מושכת תשומת לב מיותרת מהופעתך.

תתחדשי...

צאלה הילרוביץ. סטייליסטית אישית.

www.zeela.co.il

 

צאלה הילרוביץ, סטייליסטית אישית, עובדת עם לקוחות פרטיים, מלבישה לטלויזיה ומעבירה סדנאות סטיילינג לקבוצות. www.zeela.co.il בין השירותים המוצעים: סטיילינג אישי, יום קניות מפנק, סטיילינג לאירועים, שובר מתנה, סדנאות והרצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב