דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטיילינג אישי - מה ללבוש לדייט ראשון? 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 692   [ נצפה 2571 פעמים ]

מה ללבוש לדייט ראשון -

 סטיילינג לנשים

דייט ראשון הוא אירוע מרגש בעל פוטנציאל להיות הצעד הראשון להתחלה של זוגיות ואהבה (אך עם זאת, אצל רובינו, מדובר באירוע מלחיץ שלא פעם גם עלול להסתיים באכזבה קלה). על כן, המינימום שתוכלי לעשות בשביל עצמך יהיה להתלבש, להיראות ולהרגיש נהדר. ריכזתי עבורך מספר טיפים חשובים שיעזרו לך לגבש את ההופעה המוצלחת ביותר לערב המיוחל.

סגנון הדייט

העיקרון החשוב ביותר הוא להתאים את הלבוש לסוג הדייט. האווירה והסגנון מוכתבים בעיקר מהמיקום בו המפגש הדייט מתקיים. בררי היכן אתם עומדים להיפגש? לאן אתם יוצאים? ובחרי את סגנון הלבוש בהתאם. אם מדובר בפגישה בבית קפה - לבשי סגנון יחסית קל יומיומי, צבעים בהירים ואקססוריז קלילים. אם מדובר בארוחת ערב במסעדה, בררי על סגנון הלבוש המקובל במקום (ברוב המקרים לא יהיה קוד לבוש מאוד גבוה... אבל שווה לברר בכדי להימנע מטעויות) וכשמדובר בארוחה טובה, גם כדאי להימנע מלבוש צמוד מדי שמיד יבליט את הבטן. במקרה של דייט בבר או מועדון, יש מקום להתלבש באופן מעט יותר סקסי וצעיר. ככל שתדעי יותר פרטים על מקום המפגש, יהיה לך נוח יותר להתאים את סגנון הלבוש בהתאם.

נוחות

בכל מה שתבחרי ללבוש, חשוב שתרגישי בנוח בתוך בגדייך. הימנעי מחצאיות קצרות מדי (את עלולה לשבת על כסאות בר), הימנעי מבגדים צמודים מדי שיגרמו לך חוסר נוחות, הימנעי מכתפיות נופלות (את לא רוצה להתעסק כל הערב עם הכתפיות או המחשוף, בדאגה האם משהו מציץ). במידה ואת נוטה לסבול מקור המזגנים, הצטיידי בחלק עליון קליל שתוכלי להתחמם בו במידת הצורך, קרדיגן או שאל יעשו את העבודה.

סקסיות מאופקת

בשביל להרגיש ולהראות סקסית אין שום צורך במחשופים עמוקים מדי, בדים שקופים או כל דבר מהסוג הזה. עם זאת... אל תגזימי בקיצוניות השנייה של חולצות מכופתרות סגורות או צווארוני גולף. היי מודעת לצדדים "החזקים" בגופך ואותם תבליטי יותר בלבושך. שמרי על איזון - אם את חושפת רגליים (חצאית קצרה) אז במקביל, שמרי על מחשוף יחסית סגור, ואם לחילופין, את חושפת חלק עליון (מחשוף בחולצה) שמרי על חלק תחתון סולידי. בדים רכים ונשפכים כמו משי ותחרה משדרים סקסיות מאופקת ויעניקו לך מראה אלגנטי ומלא שיק.

צבעים

היצמדי לגוונים שמחמיאים לך, מאירים את פניך והולמים את גוון עורך. הימנעי מהדפסים צעקניים או מקושקשים מדי שעלולים לעייף את עין המתבונן. זכרי כי האדם היושב מולך צריך להתרכז כאשר הוא מאזין לך ולכן, צבעוניות בוהקת ומרצדת עלולה להקשות עליו והיא מיותרת במקרה של דייט ראשון.

טרנדים

אני ממליצה ללכת על מראה קלאסי, מבלי לאמץ יותר מדי טרנדים המאפיינים את העונה הנוכחית. רוב בני המין השני אינם מודעים כלל וכלל לצו האופנה ועלולים לפרש סגנון מסוים (אפילו אם מדובר בצעקה האחרונה) כטעם רע. לכן, הישארי נאמנה לסגנונך האישי ושמרי את היצירתיות האופנתית לבילוי עם חברות.

אקססוריז

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. תבלי את הופעתך בפריטים משלימים שישדרגו את הלוק. רק כך תיצרי לוק מקורי שיישאר ייחודי רק לך.

תיק

כשמדובר בדייט, אין צורך לשאת עמך חפצים רבים (את הרי לא רוצה שהפרטנר יחשוב שאת מתכננת לעבור לגור אצלו כבר הערב). מיותר להיסחב עם התיק הגדול המשמש אותך באופן יומיומי. הצטיידי בתיק ערב או פנאי, בגודל בינוני עד קטן, אשר יכיל בדיוק את הפריטים אותם את צריכה לשאת עמך. זה יעניק לך מראה אלגנטי ומעודן.

נעליים

באירועים בהם את צריכה להשאיר רושם ולשדר ביטחון, אני ממליצה לנעול נעל בעלת עקב (אפילו עקב נמוך ביותר). העקבים משפיעים על היציבה כולה, פותחים את הכתפיים לאחור, מאריכים את הרגליים ומחמיאים למבנה הגוף כולו. כמובן שאם את מתקשה לצעוד על עקבים בצורה חופשית, דייט אינו הזמן המתאים להתאמן.

איפור ושיער

אזור הפנים, הוא האזור הדומיננטי ביותר בזמן פגישה. על כן, שווה להשקיע בסידור השיער והאיפור, אך עם זאת, שמרי על מראה עדין וטבעי. הנוסחה הטובה ביותר היא להשקיע מאמץ מבלי שיראה כמאמץ, כלומר איפור עדין ותסרוקת מסודרת באופן טבעי. במידה ומדובר בבילוי לילי בבר חשוך, יש מקום לאיפור כבד יותר, אך עדיין.. לא להגזים. בנוסף, הקפידי על ניחוח נעים של בושם (אך זכרי כי מינון גבוה מדי עלול לעשות את התוצאה ההפוכה).

דבר אחרון לסיום - חיוך רחב

אין דבר חזק ומרשים יותר מחיוך! זהו האקססוריז הכי חשוב בהופעה מנצחת לדייט מוצלח.

בהצלחה,

צאלה הילרוביץ, סטייליסטית אישית.

050.2112666 z@zeela.co.il

www.zeela.co.il

 

צאלה הילרוביץ, סטייליסטית אישית, עובדת עם לקוחות פרטיים, מלבישה לטלויזיה ומעבירה סדנאות סטיילינג לקבוצות. www.zeela.co.il בין השירותים המוצעים: סטיילינג אישי, יום קניות מפנק, סטיילינג לאירועים, שובר מתנה, סדנאות והרצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב