דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות טבע - מוצרים לשמירה על אורח חיים בריא 

מאת    [ 27/04/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3316 פעמים ]

לא מספיק לוותר על פיסת עוגה בשביל לחיות אורח חיים בריא, ולא מספיק לפצוח בדיאטה תקופתית. אורח חיים בריא הוא לא פחות מהחלטה אסטרטגית לגבי האיכות שאנחנו רוצים שתהיה לחיינו. הצעד הראשון לאחר ההחלטה הזו הוא להיכנס אל בית טבע שמוכר ירקות ומוצרים אורגניים, תוספי מזון, ויטמינים, ואפילו מוצרי קוסמטיקה טבעית.

בימינו קל מדי לחיות חיים לא בריאים - ישיבה מוגזמת מול המחשב או הטלוויזיה וצריכת אוכל שאיננו מזין. מדובר בדרך חיים שמגדילה לא רק סיכונים בריאותיים אלא שיש לה גם השלכות נפשיות ורגשיות ישירות. חשוב, למשל, להתחיל לעסוק בפעילות גופנית קבועה, אך קודם כל עליכם לוודא שאתם מכניסים לגופכם רק מוצרים בריאים.

מה זו תזונה נכונה?

ישנם ארבעה עקרונות בסיסיים שמרכיבים תזונה נכונה:


    • איכות - צריכת מזון איכותי ממצרכים טבעיים, טריים ומזינים (כמו שיש בחנות או בית טבע) משולה לשימוש בדלק איכותי במכונית שלנו. שימוש בחומרים רעילים או בחומרים מאיכות ירודה פוגע בגוף בטווח הרחוק והקרוב.
    • כמות - צריכת כמויות סבירות מעמיסה פחות עבודה מיותרת על הגוף ועל מערכת העיכול.
    • שילוב חומרים - הגוף זקוק לחלבונים, לפחמימות, למינרלים, לשומנים ולמים. את כל המרכיבים האלה מוצאים במוצרים הבסיסיים על מדפים שבכל בית טבע שמכבד את עצמו. עודף או מחסור במרכיבים אלה מפר את האיזון הטבעי של גופנו.
    • זמנים - רבים לא יודעים זאת, אבל הגוף מעכל בצורה קלה וטובה יותר אוכל שאנחנו אוכלים בשעות היום, כך שצריכת אוכל רווי בקלוריות בשעות הערב או הלילה לא משאירות די זמן לפרק את המזון כראוי ומבטיחות שהשומן שנצרך ינחת בדיוק בחלקי הגוף בהם הוא איננו רצוי.

חנויות טבע מציעות מוצרי מזון בריאותיים

לחנויות בית טבע הבריאות היא לא פחות מדרך חיים. במכולת, בסופרמרקט ובחנויות קוסמטיקה רגילות המוצרים לא נבחנים על ידי החנויות עצמן, שמסתמכות על המותג או על דיווח עליו מפי מקור אחר. לעומת זאת, כל בית טבע ממוצע בודק כל מוצר שהוא מוכר ולוקח אחריות על היתרונות הבריאותיים שהוא מביא. מסיבה זו, כשתיכנסו אל חנויות טבע ותשאלו על תוספי מזון תהיו בטוחים שהמוכרים בחנות יידעו לעזור לכם ולהסביר בצורה מפורטת על כל מוצר ומוצר, ולא רק מקריאת העלון שמגיע מהחברה. מדובר בדרך חיים.

להשלים חוסרים בחנות בית טבע

לעיתים גם כשמקפידים על תזונה נכונה ובריאה ישנם כל מיני חוסרים שצריך להשלים. בדיוק בשביל זה קיימים תוספי מזון. ניתן לרכוש אותם גם בחנויות ספורט, אבל להבדיל, בית טבע מתחייב שהתוספים שהוא מוכר יהיו בריאים ומזינים ולא רק כאלה שמשיגים תוצאות לטווח קצר אבל פוגעים בגוף לטווח ארוך.

ישנן גישות שונות לתוספי תזונה, אבל בכל אופן לא ניתן ליטול אותם ללא הכוונה מאיש מקצוע מהימן שיידע בדיוק מה נחוץ, מתי וכמה. חלק מהתוספים הקיימים לא מתאימים למי שנוטל תרופות מסוימות, ובבית הטבע יוכלו לתת לכם מידע רב בנושא.

כיום יש יותר מאשר בית טבע אחד שעבר למכור את מרכולתו גם באינטרנט, ובנוסף לחנויות רגילות, ישנן גם חנויות מקוונות דרכן ניתן לרכוש את כל המוצרים הטבעיים המשובחים. רק שבמקום לראות אותם על מדף הם יימצאו על גבי עמוד באתר אינטרנט. בכל מקרה, העיקר הבריאות כמובן!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב