דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מישהו לא קיבל קאפקייקס? 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 3569 פעמים ]

בישול ואפיה הפכו בשנים האחרונות למשמעותיים יותר ויותר בישראל. כל אחד מבשל ארוחות גורמה בבית, טועם יינות יקרים ומנסה שמני זית מיוחדים. האופנה החדשה הביאה איתה טרנדים מהעבר שקיבלו לוק אופנתי מחודש ומציפים את הארץ.

העוגות האישיות המפורסמות הנודעות בשמן קאפקייקס, הן דוגמא מצוינת לאופנה מחודשת שכבשה גם את ישראל. מעבר להיותן קטנות, אישיות, צבעוניות ומגניבות, העוגות הקטנטנות וורסטיליות מאוד ויכולות להתאים לטעמו האישי של כל אחד. במקום לקנות 3 עוגות גדולות לכל אחד מבני המשפחה, אפשר לקחת כמה עוגות אישיות ולקלוע לטעמם של כל בני הבית.

האיזכור הראשון לעוגת קאפקייק נמצא בספר בישול אמריקאי של אמיליה סימס משנת 1796, שם נכתב על עוגה אשר אופים בספל. מאז עברו כמה שנים והטרנד קיבל תנופה מחודשת. חנויות קאפקייקס רבות נפתחו בניו-יורק וברחבי העולם, העוגות הקטנות הפכו אופנתיות דרך אזכורן בתכניות כמו "סקס והעיר הגדולה" והחגיגה הצבעונית רק בחיתוליה.

קאפקייקס אפשר להכין לבד בבית. הרשת מוצפת במתכונים רבים לבצק, לקרם, לציפויים שונים ועוד. סוכריות צבעוניות ושאר קישוטים המתאימים לעוגות קאפקייקס ניתן לקנות בכל סופרמרקט או בחנויות אפיה ברחבי הארץ. העוגות מכילות כמעט את אותם הרכיבים שיש בכל עוגה: חמאה, סוכר, ביצים וקמח. כמעט כל מתכון לעוגה רגילה יכול לקבל טוויסט ולהפוך בקלות למתכון משגע לקאפקייק.

גם לעצלנים מבנינו מגיע ליהנות ולכן כמעט כל קונדיטוריה בארץ מציעה כמה סוגים של קאפקייקס, חלקן סולידיות יותר כמו קאפקייק וניל קלאסי, חלקן משוגעות יותר כמו קאפקייקס חמאת בוטנים או עשבי תיבול. המחירים לעוגה אחת נעים בין 11-15 ש"ח ליחידה, אך למי שקונה בכמות גדולה יותר המחירים זולים משמעותית.

אז למה להעדיף אותן על עוגה רגילה? קודם כל, זה קטן יותר אז זה משמין פחות. עוגה גדולה שמתחילה להתחסל בבית נגמרת בצמיגים רחבים על הבטן. הסתפקות בעוגות קאפקייקס אישיות יכולה לעזור לנו עם הדיאטה. סיבה נוספת היא האסתטיקה של העוגות הללו, אליה לא ניתן להישאר אדיש. אין דבר מתוק יותר מלתת מתנה לאהוב או לאמא כמה קאפקייקס צבעוניות. האהבה תחזור אליכם כמו בומרנג ללא ספק.

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב