דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונה לעוגיות איכותית -סוד להצלחת עסק חדש 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 3406 פעמים ]

 

לפתיחת עסק בשיראל ישנם מספר תנאים הכרחיים שחייבים לעמוד בהם. כמה מהתנאים הללו הם לדוגמא תשלומי מיסים, עמידה בתורים ארוכים במשרדי ממשלה ומילוי טפסים רבים. אלו ועוד כמה נקודות גורמות לאנשים לבטל את רצונם של לפתוח עסק בישראל. הקמת עסק זהו דבר רציני ביותר, שחייב להיעשות לאחר שיקולים רבים, מחשבות והתלבטויות. ואין דבר טוב יותר מלצאת מהספקות ולקבל החלטות סופיות.

הקמת עסק בצורה מוצלחת - שלושה דרכים:

א. צריכים לבחור את התחום בו העסק שלכם יעסוק – התחום חייב להיות מוכר לכם, שהנכם שולטים בו ומודעים לחסרונות ויתרונות שלו. כשאתם מודעים לחסרונות של תחום העסק, תצילחו להתמודד עם הכשלונות שיופיעו באמצע הדרך. במיוחד בתחילת הדרך, שבה מופיעים הכי הרבה קשיים.

ב. השקעה כספית - זהו תנאי מאוד הכרחי בזמן פתיחת העסק. לדוגמא: פתיחת מאפיה – הנכם נדרשים לשלם חוץ מהשכירות של חנות המאפיה, גם תשלום המים, החשמל, הארנונה, ומיסים נוספים , וכלים וציוד למאפיות שהם לא זולים במיוחד. מכונה לעוגיות, מרדדת בצק, תנור תעשייתי ועוד פרטים נוספים מופיעים ברשימה של כלים וציוד לקונדיטוריה או למאפיה. הציוד הוא אכן יקר אבל הוא עמיד לאורך מספר שנים טובות.

חשוב להשאיר זמן לכל העיסוקים ופרוצדורות של פתיחת העסק החדש. לא נכון הוא לקנות ציוד למאפיות בחברה הראשונה שמגיעה לכם עם הצעת מחיר. יש לברר עם אנשים הנמצאים כבר כמה שנים בתחום , בנוסף לידע הקיים לכם, מהם הנקודות החשובות עליכם לבדוק בזמן קניית מכונה לעוגיות. בהיותה חלק חשוב ביותר במאפיה שלכם, מכונה לעוגיות לא יכולה להתקלקל או לפעול שלא בצורה נכונה. מאפיה חדשה חייבת לשווק ללקוחותיה מאכלים ועוגיות טעימים, חדשניים, טריים ויפים. פעם אחת שמכונה לעוגיות תכשל, והעוגיות תצאנה לא טעימות, שרופות, באיחור, מלוחות או מתוקות מדי (הגורמות לבעיות בשיניים וביקור אצל רופא שיניים) – השם של המאפיה החדשה שלכם ירד בעיני הלקוחות. כך, הם לא ירצו לחזור לקנות בה. ולאחר מכן קשה להחזיר אותם עם ההתלהבות הראשונית והסקרנות לחנות חדשה. וזוהי הנקודה הבאה.

ג. לגרום ללקוחות להיות מרוצים ממהמוצרים והשירות במאפיה – זוהי הנקודה שאתם צריכים לדאוג הכי הרבה. להצליח בשיווק ובפרסומים -  לעצב לוגו ברמה טובה, עם צבעים נכונים – כרטיס ביקור מובנה בצורה מסודרת , כותרת עם שם של החנות המאפיה ממוקם בצורה נכונה, פליירים בשכונה, מבצעים והנחות בשבוע הראשון של פתיחת העסק, עובדים נחמדים – חוץ מכל הפרטים הללו שהם לא פחות חשובים – חייבים בנוסף להם להשקיע במטבח של המאפיה. המטבח הוא המקום הפנימי , דהיינו הלב של העסק שלכם – שם נמצאים כל המוצרים שחייבים להיות מיוצרים ומוכנים ללקוחות בצורה הכי איכותית, מקצועית וברמה הגבוה ביותר. אסור להכשל בזמן אפיית הלחמניות והעוגיות. לכן חייבים לרכוש מכונה לעוגיות איכותית, מרדדת בצק מתוצרת אמינה וטובה, תנורי אפייה איכותיים, טאבונים עמידים, מיקסרים ועוד – אסור לוותר על איכות בזמן קניית המוצרים של המטבח. כי בעצם, הם הגורמים ללקוחות להתרשם ולהפוך להיות לקוחות קבועים במאפיה שלכם. וזהו סוד ההצלחה. להשקיע במטבח – וניקיון המטבח.

 

אדיר ציוד למאפיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב