דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 צעדים חיוניים לשיווק מוצרים או שירותים באינטרנט 

מאת    [ 31/08/2007 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2283 פעמים ]

מסתבר שאנשים אוהבים לקנות ברשת. ואיפה שיש אנשים שאוהבים לקנות, תמיד יימצא מישהו שאוהב להרוויח. אם הייתם פותחים חנות בגדים לא הייתם חולמים לעמוד בפינת הרחוב עם שלט. הייתם שוכרים חנות, מעצבים אותה, קונים רהיטים, מחפשים קניון שיארח אתכם...גם ברשת אי אפשר פשוט לעמוד בצומת, גם כאן צריך להשקיע.
1. בחרו מוצר/שירות: השקיעו בבדיקה מקיפה של הביקוש למוצר. בדקו מה אנשים מחפשים ברשת, איזה סוג של מידע או שירות הם מוכנים לשלם בעבורו. בדקו, למשל, מהם ביטויי החיפוש הנפוצים במנועי החיפוש, והאם הם מקושרים למילים כמו "קנייה", "רכישה".
תגלו בוודאי שרוב האנשים מחפשים את השירות בחינם. האם עדיין מדובר במוצר שכדאי לשווק? בדקו את התחרות: בדקו אתרים מתחרים. האם הם מציעים את המוצר/שירות בחינם? אם כן, אין טעם להציעו בתשלום, אלא אם המוצר שלכם איכותי או מקיף יותר, או מעניק סוג של יתרון שווה ללקוח לשלם עליו, כמו חסכון בזמן או גרסה מלאה של המוצר לעומת גרסה חלקית או ניסיונית. הדבר נכון, למשל, למאגרי מידע שונים, הצעות תיווך, הצעות עבודה, תוכנות להורדה, מדריכים מקוונים או שירותי ייעוץ וכד'.
2. הרכיבו את "חלון הראווה" של המוצר: באיזה אופן אתה מתכוונים להציג את המוצר? באמצעות אתר, באמצעות מודעה המפנה לאתר אחר, newsletter, דף מכירה באתר קניות כמו אמזון או אי-ביי וכד'. לכל פורמט יש יתרונות וחסרונות, כמובן, הדבר החשוב הוא שהפורמט יתאים לסוג המוצר.
3. בניית ההצעה שלכם: אם אתם מתכוונים לשווק באמצעות הצגת המוצר באתר, תזדקקו לדומיין, שירות הוסטינג וכלי לבניית אתרים או ידע בבניית אתרים. אם אתם חסרי ידע בתכנות, תוכלו לקבל או לרכוש כלי לבניית אתרכם מחברת ההוסטינג שבה בחרתם לארח את אתרכם. רוב החברוות מציעות כלי לבניית האתר שהוא פשוט וקל לתפעול ללא ידע בתכנות, ודורש שתילת הטקסט והתמונות שלכם בתבניות מוכנות.
אם אתם מתכוונים להשתמש ב newsletter, תצטרכו שירות autoresponder (בחינם או בתשלום) שישלח את העלון היומי/שבועי שלכם לרשימת התפוצה, וגם יאסוף את כתובות המייל לרשימת התפוצה שלכם. כמובן שתצטרכו גם לכתוב את העלון שלכם ובתוכו להכניס את ההצעות שברצונכם לשווק.
4. כעת הגיע הזמן לשווק את המוצר, שאותו ארזתם בחבילה השיווקית שבחרתם. אל תצפו שאנשים פשוט יופיעו באתר שלכם רק מפני שהוא קיים, מכיון שאף אחד עדיין לא שמע על קיומו. הודיעו לגולשים על קיומו ומיקומו של אתרכם או של ההצעה השיווקית שלכם. רשמו את האתר במנועי החיפוש, במדריכים מקוונים, פרסמו אותו באתרים מובילים וכתבו תוכן הנוגע לאתרכם אותו תוכלו לפרסם באתרי תוכן שונים. פרסום בגוגל וביהאו מוצע בצורה של תשלום פר- קליק, שמשמעו שהמפרסם משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו ומופנה לעסק שלו/לאתר, ולא בכל פעם שהמודעה מופיעה.
5. החלק החשוב ביותר הוא לנתח ולעקוב אחר מאמצי השיווק שלכם: בדקו בדיוק מהיכן הגיעו הגולשים לאתרכם או לדף המכירה שלכם, וסננו על בסיס שבועי מקורות שלא מניבים תוצאות אך גוזלים מכם מאמצי שיווק, זמן וכסף. בהתאם, הגבירו את מאמצי השיווק שלכם במקורות המוצלחים שהביאו תנועה רבה לאתרכם או להצעות שלכם.
עשיית כסף באינטרנט באמצעות קידום מכירות ושיווק ללא אתר
http://www.need-cash-today.blogspot.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב