דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שעון אימון - הכל מה שמתאמן צריך נמצא בו 

מאת    [ 25/04/2011 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2504 פעמים ]

שעון אימון – למה אסור לנו לעשות אימון ללא שעון אימון

 

מודעות וטכנולוגיה משולבים בשעון אימון שמלווה את האדם המודרני, ששואף לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי. שעון אימון מעניק למתאמן את הבקרה ואת האפשרות לדעת מה הם גבולות היכולת שלו בעת האימונים השונים שלהם הוא שותף.

לדוגמה, מתאמנים ומתעמלים דואגים שיהיה ברשותם שעון אימון כשהם נמצאים בסדרת אימונים , כשהם יוצאים לריצה או לרכיבה על אופניים.

שגרה של אימונים ביומיום מחייבת שעון אימון עם תכונות של מד דופק, רצועת דופק, מד קצב לב, מד שריפת קלוריות ופונקציות נוספות, תלוי מי היצרן ומהו הדגם של השעון שברשותכם.

 

שעון אימון – כיצד שעון אימון משפיע אל איכות האימון שלך

שגרת אימונים פירושה, יציאה קבועה לפעילות גופנית מסוימת, המועדפת או המומלצת עבורכם, וכפריט חובה תמיד יהיה עליכם שעון אימון.

השאיפה בקיום שגרת אימונים, טמונה בצורך להקפיד על פעילות גופנית קבועה, ולא להחליט שפעם כן, פעמיים לא. ישנם אנשים שכדי להכניס את עצמם למחויבות לפעילות הספורטיבית שלהם, הם קונים מראש, אביזרים ופריטים יקרים שישמשו אותם במסגרת של אימונים, או במכוני כושר, או באופן עצמאי, כמו ריצות, הליכות או רכיבה על אופניים.

שעון אימון נמנה עם אותם פריטים חיוניים שכל מתעמל או מתאמן צריך כדי לקיים שגרת אימונים קבועה ומבוקרת.

 

 שעון אימון – כיצד שעון אימון משפיע בפועל על האיכות של אימונים מאומצים

החשיבות של שעון אימון עבור המתאמן הועלתה כבר כאן, ועכשיו כדאי לבדוק כיצד שעון אימון יכול להשפיע באופן מעשי על אימונים שמבוצעים תוך כדי מאמץ פיזי ניכר.

לאחר שנקבעת מערכת אימונים קבועה, על המתאמן להצטייד באביזרים הנחוצים לו ביותר כדי לקיים את אותה מערכת אימונים בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר.

כדי לשמור על קצב אימונים שפוי, ועל בריאותו, על המתאמן להצטייד בכלים האופטימליים ביותר עבורו, שכוללים בגדי ספורט נוחים, נעלי ריצה או אימון, וכמובן שעון אימון עם כל הפונקציות הנחוצות. שעון אימון ייחשב ליעיל למתאמן כשיהיו הפונקציות הנ"ל: מד דופק, מד קצב לב, מד לחץ דם וגם ספירת קלוריות.

אין צורך ברכישת שעון אימון באלפי שקלים ממותג, אך בהחלט רצוי לרכוש שעון אימון מחברה מוכרת וטובה, ובאיכות גבוהה. שעון אימון מתאים למערכת אימונים בחדר כושר, השתתפות במשחקי כדורגל/כדורסל, ריצה, הליכות וגם טניס.

 

שעון אימון – דיוק ובקרה למשתמשים

אם מתייחסים לפונקציות של שעון אימון, מבלי להתייחס לעיצוב או למותג שיצרו אותו, מגלים שחשיבותו יכולה להיות גורלית עבור אנשים שמשתמשים בו בעת האימון. שעון אימון הרי מתפקד כשעון דופק לכל דבר, והוא עשוי להצביע בזמן אמת על כשל בתפקודי הלב או הדופק.

אנשים שלא מזמן עברו אירוע לב, ונמצאים במסגרת אימונים מתוך צורך בריאותי ושיקומי, תלויים מאד בתפקודו המדויק של שעון הדופק שלהם. לא פעם, בעת מסגרת של אימון, מתאמנים שעקבו אחרי הנתונים שבשעוני האימון שלהם, הבחינו בשינויים מדאיגים בדופק שלהם, מיהרו להפסיק את האימון ולהגיע לטיפול רפואי.

שעון אימון, יכול להציל חיים וזאת אחת המטרות המוגדרות שלהם.

 

שעון אימון – סיכומו של דבר

הקדמה והמודעות בעולם משתלבים בכלי חשוב אחד, והן טמונות בו יחדיו. שעון אימון אמור לשרת אותנו בשיפור הבריאות שלנו, היכולת הפיזית שלנו, והמראה החיצוני. תרומתו של שעון אימון להשגת היעדים האלה, אינה מוטלת בספק, והחברות שמייצרות אותם, מודעות לרצון של הציבור להשקיע סכומים ניכרים במוצר שיסייע להם לשמור על בריאותם וגם על חייהם.

שעון דופק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב