דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: אם לא תתעדכן, איך תצטיין? 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2484 פעמים ]

עולם האינטרנט בנוי על מהירות ולא מדובר רק על רוחב הפס ומהירות הגלישה ברשת. מי שרוצה להצליח בעולם האינטרנט, לשווק את עצמו, לזכות בחשיפה למוצר או לשירות שהוא מציע, חייב לפעול במהירות כיוון שאחרת הוא פשוט נשאר מאחור. להיות מהיר זה להיות – גם – בעל תגובה מהירה. בתחום של קידום בגוגל הצורך בתגובה מהירה בולט אפילו יותר.

רק לאחרונה זכינו לראות בדוגמה נוספת למהירות התגובה הנדרשת ממי שפועל בתחום של קידום בגוגל. חברת גוגל העולמית, בתגובה לתלונות של גולשים רבים ומתוך הרצון לשמור על היעילות של מנוע החיפוש, החליטה לבצע שינויים שונים באלגוריתם החיפוש של המנוע הפופולארי. מטרת השינוי היא להיאבק במקדמי אתרים שמקדמים את האתרים שלהם בעזרת ייצור תוכן ויצירת קישורים מאתרים שונים. מדובר בטכניקה מאוד מרכזית בתחום של קידום בגוגל ונעשה בה שימוש רחב היקף. הבעיה בטכניקה הזו, מבחינת הגולשים באינטרנט, היא שהיא גורמת לכך שתוצאות רבות שמופיעות כתשובה לביטוי חיפוש אינן רלבנטיות לגולש ואינן נותנות לו מענה רצוי. לכן החליטה גוגל להילחם בטכניקות קידום בגוגל שפוגעות ביעילות של מנוע החיפוש.

כאן נכנסת לפעולה התגובה המהירה של חברות קידום בגוגל. כדי להתמודד עם השינויים בסביבה שבה הן פועלות, החברות צריכות למצוא מענה שיאפשר את המשך פעולתן. כדי להגיב במהירות יש הכרח תמידי להתעדכן במה שמתרחש בתחום. כמו שנאמר כבר בעבר: ידע הוא כוח, וללא ידע אין לנו את הכוח לשנות.

האינטרנט משתנה במהירות. אופנות בנולדות, מלבלבות במהירות, מתפשטות כמו אש בשדה קוצים ואז דועכות ונעלמות. אי-אפשר לפעול בשוק הזה ללא היכולת להגיב במהירות על המתרחש ולהתאים את הפעולה לסביבה המשתנה. תוכנית עסקית ותכנית שיווקית הינן מרכיבים חשובים עבור כל מי שפועל בתחום של קידום בגוגל אבל יותר מכל חברות קידום בגוגל זקוקות לשני דברים בסיסיים: הקפדה על התעדכנות רצופה בכל מה שמתרחש בסביבה שבה הן פועלות; יכולת להשתנות ולהגיב בגמישות על השינויים בסביבה הזו. אי-אפשר להיות איטיים אם מבקשים לשרוד בעולם הקידום: המהירות שבה הדברים קורים מחייבת את החברות העסוקות בתחום להגיב במהירות.

הבעיה היא שלפעמים המהירות יכולה להיות בעוכרינו. קורה ותגובה מהירה מדי נובעת דווקא מפאניקה והיסטריה שעדיף היה להימנע מהן. זוהי הדילמה של חברות קידום בגוגל: האם להגיב במהירות לכל שינוי או שמא יש לחכות מעט ולראות אם לשינוי הזה יש משמעות אמיתית והשפעה על העבודה של החברות הפועלות בתחום? האם השינוי המוכרז באמת ייצא לפועל או שמדובר באזעקת שווא? האם יש דרך לדעת מתי צריך להגיב מיד ובמהירות ומתי כדאי לחכות ולראות מה קורה?

אין כמובן תשובה פשוטה לשאלה הזו. עם זאת, חברת קידום בגוגל שרוצה למצוא את הדרך הנכונה להתמודד עם הדילמה הקשה חייבת לשמור על רמת עדכון גבוהה. גם אם לא מגיבים מיד לכל שינוי, הדרך היחידה לדעת מה קורה ומה הצורך של החברה היא להיות מעודכנים במה שמתרחש מסביב, להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני החברה ולדעת לאילו כיוונים ניתן להתקדם. הידע, גם אם הוא איננו מוביל לפעולה מיידית, מאפשר לחברה להיות גמישה ומוכנה ולהגיב בעת הצורך.

בלוג על קידום אתרים: http://seo-aviv.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב