דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: תן למזל להוביל אותך 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2514 פעמים ]

אם אתם מחפשים מקום לערוך בו את החתונה שלכם אז וודאי כבר יצא לכם להיתקל בהמוני מדריכים שונים שמסבירים כיצד צריך לבחור בין גני אירועים, למה צריך לשים לב ומהם השיקולים שצריכים לעמוד בפניכם כאשר אתם ניגשים לבחור את המקום הנכון בשבילכם. לעיתים נדמה שמודבר בתחום מדעי לכל דבר ועניין: מדעי החתונה. התכנון והארגון של החתונה הופך להיות יותר ויותר מסובך ככל שיותר ויותר מדריכים נכתבים בנושא ועוד מידע מוצע לאותם זוגות צעירים שמשוטטים בין גני אירועים בשרון בתקווה למצוא את המקום הכי נכון והכי מתאים להם.

אפשר לתהות אם זה בכלל משנה. נכון שישנם גני אירועים בשרון שהם כל-כך מיוחדים וכל-כך ייחודיים שבאמת כל חתונה שתיערך בהם תהיה משהו מיוחד במינו ויחיד במינו. השאלה היא האם כל הלחץ וכאב הראש הם באמת משהו שאנחנו חייבים לסבול רק כדי שנמצא את המקום המושלם לקיים בו את החופה, לקבל את הצ'קים ונשיקות על הלחי מהדודות?

הרבה כבר נאמר ונכתב בנושא: למקום בו מקיימים את החתונה יש השפעה גדולה על החגיגה עצמה. העיצוב של גני אירועים, ההתאמה שלהם לחתונות והמיקום שלהם בהחלט יכולים לסייע להצלחתה של החתונה שלכם. אבל שוב ניתן לשאול: האם זה שווה את ההשקעה? האם זה שווה את השיטוט והחיפוש, ההתלבטות וההתעמקות, הטעימות, התהיות, השאלות, הבירורים והדאגות? כשאנחנו משקיעים כל-כך הרבה מחשבה וכל כך הרבה זמן בבחירת אחד מאותם גני אירועים בשרון הרי שאנחנו מעמיסים עליו מטען גדול של ציפיות והוא לא תמיד יכול לעמוד בציפיות הללו.

לכן אולי הגיע הזמן להציע פיתרון אחר: בואו נסמוך על המזל. כמו שכבר ציינו, הרבה גני אירועים בשרון ממילא נראים אותו הדבר ואין הבדל כל-כך משמעותי בין מקום אחד לשני. אולי פשוט ניתן למזל להנחות אותנו? אולי נצא לשוטט בארץ והמקום הראשון שנגיע אליו בשעה מסוימת כשהשמש מטילה את קרניה בזווית מסוימת יהיה המקום שבו נתחתן? אולי נטיל מטבע, אולי נטיל גורל, אולי נעשה אנדנדינו או משהו דומה וככה נבחר את המקום שבו נתחתן?

יש בכך אפילו משהו מאוד רומנטי: במקום לתת חשיבות גדולה מדי למקום החתונה אנחנו מעניקים יותר חיבות למזל שלנו. אנחנו יכולים להרגיש שהאהבה שלנו היא כל-כך גדולה שהיא תדאג לכך שנגיע למקום הנכון ונבחר את המקום הנכון. הרי היה לנו מספיק מזל כשהצלחנו למצוא אחד את השני, מדוע שלא נסמוך על המזל שעניין הרבה פחות חשוב? גני אירועים  שבהם מתחתנים הם הרבה פחות משמעותיים מהחתונה עצמה ולכן לא כדאי להקדיש להם כל-כך הרבה זמן ומאמץ.

מובן שאפשר להרחיב את הבחירה באמצעות המזל לנשואים נוספים: להגריל קייטרינג, לבחור בעיניים עצומות חליפה, לחפש אחרי שמלת כלה באמצעות ניחושים, למצוא די ג'יי מתוך כובע קסמים וכן הלאה. גם אם ניכשל בכל הבחירות שלנו, גם אם ניפול על המקום הגרוע ביותר מכל אותם גני אירועים בשרון שמוצעים לנו הרי שנדע דבר אחד פשוט: מוטב שיהיה לנו מזל רע בארגון החתונה ושיהיה לנו הרבה מזל טוב בחיים המשותפים שלנו ובעתיד שממתין לנו בזרועות פתוחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב