דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול נכסים באשקלון ובבאר שבע 

מאת    [ 23/04/2011 ]

מילים במאמר: 915   [ נצפה 2135 פעמים ]

 

המאמר עוסק בתהליך המתרחש בשנים האחרונות לפיו יותר ויותר משקיעים ובעלי נכסים מעבירים את הנכס ואיתו ה"כאב ראש" לחברת ניהול שתטפל להם בנכס. איך בוחרים חברת ניהול? למי מתאים שירות ניהול הנכסים? ומה מרוויחים מכך בעלי הנכסים.

למשקיעים שרוצים להשקיע בפריפריה הרחוקה- יש לכם פתרון!

 

כל משקיע בנדל"ן מניב מכיר את הרגע שבו העסקה נחתמה,הנכס בבעלותו ורגע האימה מגיע.

עכשיו צריך למצוא שוכרים איכותיים,צריך לבדוק בציציות כדי לוודא שאכן השוכרים יכולים לעמוד בנטל הכלכלי של השכרת הדירה ולא יפגעו בבעל הנכס ובנכס, לאחר מכן מגיע השלב שבו המשקיעים מתחילים לעבור עבור השוכרים וצריכים להיות זמינים עבורם בכל רגע נתון לכל בעיה ותקלה בנכס,וגם זה לא הסוף. המשקיע צריך לבזבז זמן רב ומשאבים מצידו על מנת לוודא כל חודש שמקבל את הכסף,שהרשויות מקבלות את הכספים השוטפים, והנכס הופך לעבודה של ממש.

 

במקביל להתפתחות וההאצה במספר המשקיעים נכנסו לחיינו חברות ניהול נכסים המציעות ליטול על עצמן את ה"כאב ראש" הקשור בטיפול ואחזקת הנכס,לטפל בשוכרים ובנכס מא' ועד ת'.

 

כיום ניהול דירות שכורות עבור משקיעים אינם רק נחלתם של העשירים, משקיעים רבים הבינו את תועלת השירות ביחס לעלות והעבירו את נכסי המגורים שבבעלותם לחברות הניהול.

 

בחברות ניהול הנכסים חשים היטב במגמה. "אנחנו מקבלים עשרות פניות בחודש להצעות מחיר של משקיעים ובעלי נכסים שמעוניינים להעביר אלינו את ניהול הדירה ולחסוך את הכאב ראש" אומר חי יפרח מנכ"ל בסט האוס ניהול נכסים הפועלת באיזור הדרום ומנהלת כ-150 דירות בעיקר בב"ש ובאשקלון.

"מאז שמשקיעים החלו להעריך את עלות זמנם והבינו שנכסי מגורים דורשים טיפול ותחזוקה שוטפת וניהול הנכס לא מסתכם רק ברכישת הדירה אנו מקבלים יותר ויותר פניות. רוב הלקוחות שלנו הם אנשים עסוקים כגון רופאים,אנשי הייטק ובעלי נכסים המתגוררים במרחק מבאר שבע או אשקלון ורוצים לקבל את השקט הנפשי בניהול ויש חיסכון שכרוך בכך גם.".

 

איך מתבצע הסינון לשוכרים הפוטנציאלים?

"סינון הדיירים מתבצע על פי דרישות בסיסיות של בעל הנכס לדוגמא ללא בע"ח וכו'. לאחר מכן אנו מבצעים בדיקה כלכלית על חשבון השוכר לוודא שאינו מוגבל, עורכים ראיון אישי מקיף, במקרה הצורך מבקשים המלצות ולאחר מכן מסכמים את כל נושא הביטחונות על מנת שבעל הנכס יהיה מכוסה בעת צרה. אנו מתנהגים עם הנכס כאילו היה שלנו ולא ממהרים להכניס כל שוכר."

 

מרבית חברות הניהול עוסקות גם בניהול בתים משותפים וגם בניהול דירות שכורות. החוק לא מגדיר מי יכול לעסוק בניהול הדירות וישנם מקרים בהם לא היה תיאום ציפיות בין בעלי הנכסים לשירות שחברות הניהול מספקות ובמקרים חריגים קורה שחברות הניהול הבטיחו הרים וגבעות ולא קיימו.

 

איך לבדוק חברת ניהול נכסי מגורים ולמה לשים לב

כשאתם באים לבחור חברת ניהול לנכס המגורים שבבעלותכם חשוב שתשימו לב לסעיפים הקטנים בחוזה,האם חברת הניהול נותנת כיסוי לתקלות ואם כן איזה סכום ולאילו תקלות. "מומלץ לדרוש מחברת הניהול שלא תגבה תשלום על חודש בו הדירה אינה מאוכלסת כדי ליצור זהות אינטרסים משותפת בין בעל הנכס לחברת הניהול" אומר חי מנכ"ל בסט האוס. חשוב מאוד לשים לב שיהיו נקודות יציאה מהחוזה במידה ואחד הצדדים אינו מרוצה.

 

כמה נשלם לחברת ניהול נכסי מגורים?

רוב החברות נהוג לגבות מבעלי הנכס מחיר של בין 8% ל-12% וישנן חברות שגובות מחיר פיקס ללא קשר לשכר הדירה. יש לשים לב למפרט חבילת הניהול ממש כמו בבדיקת פוליסת ביטוח על מנת להבין את המשתנים ואת טיב העסקה.

 

מה בדרך כלל כלול בחבילת הניהול?

חבילת הניהול דומה ברוב החברות ניהול וכוללת- הכנת הנכס להשכרה, ניקיון, תיקונים שוטפים. פרסום הדירה ומציאת שוכרים, סינון קפדני של השוכרים, לקיחת בטחונות, טיפול ומענה אנושי 24 שעות ביממה לדיירים לכל בעיה ושאלה, טיפול תחזוקתי שוטף, וידוא תשלומים לבעל הדירה ולרשויות כגון: גז,חשמל,ארנונה,ועד בניין וכו'.

 

חברת Best-House מספקת שירותי ניהול נכסי מגורים ודירות שכורות.


אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר שלנו :http://www.best-house.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב