דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת בגדי תינוקות או בגדי ילדים יד שנייה 

מאת    [ 21/04/2011 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2659 פעמים ]

כיום, הלקוחות של חנויות היד השנייה הם אינם רק אלו שמבקשים לחסוך בכסף, אלא כאלו שחשוב להם ההיבט האופנתי ובו בזמן גם השמירה על איכות הסביבה, בניגוד למגמת התיעוש ותרבות הצריכה. יותר ויותר צרכנים מגלים את חנויות היד השנייה ורוכשים בהן בגדים עבורם ועבור עבור ילדיהם. ישנן חנויות יד שנייה המיועדות למכירה של בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בלבד. הקנייה בחנויות כאלו, בעלת פוטנציאל לחסכון עצום בכסף. ההפרש בין פריט הנמכר בחנויות יד שנייה לבין פריט דומה הנמכר בחנויות רגילות, עשוי להגיע ל - 50 אחוזים ויותר. בנוסף לפריטים כמו בגדי ילדים או בגדי תינוקות, חנויות יד שנייה המיועדות לגילאים צעירים, מוכרות עגלות, צעצועים, משאבות הנקה, מכשירי אדים, פחי חיתולים ואף ריהוט לחדר הנולד.

 

רכישת בגדי ילדים, בגדי תינוקות ומוצרים נוספים עבור ילדינו בחנויות יד שנייה עשויה להיות חסכונית ואפקטיבית במיוחד. זאת מכיוון שתינוקות וילדים נמצאים בתקופת תחלופה מהירה של ביגוד, משום שהם כל הזמן גדלים. תינוקות, בשנתם הראשונה גדלים באופן ניכר ובגדים שהם לבשו אתמול, היום עשויים להיות כבר קטנים. לעיתים אין הם מספיקים ללבוש את אותו בגד יותר מפעמיים. לכן, מלבד היותה חסכונית, רכישה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות בחנויות יד שנייה, היא יעילה יותר. אנשים שמחבבים מותגים, אף הם יכולים ליהנות מהם במחירים מוזלים.

 

לרוב, חנויות היד השנייה לילדים פועלות כך: מביאים בגדי ילדים, בגדי תינוקות או מוצרים נלווים שאבד עליהם הקלח ומקבלים טופס אישור עם כל הפרטים הנדרשים. לאחר שהחנויות מוכרות את הפריט ללקוח, הן משלמות חצי מהמחיר שהוא נמכר בו לאדם שמסר את חפציו במקור. בצורה זו, גם מביא הפריט וגם החנות עצמה, מרוויחים. הראשון, מקבל תשלום כספי עבור דבר ששכב אצלו בארון שנים רבות והשני מרוויח עבור פריט שפרסם והציג בחנות. יתרה מזו, לאחר השימוש בפריט, רשאי הקונה להחזיר אותו ולקבל סכום כסף נוסף כשיימכר בשנית. מלבד העובדה שתהליך זה חסכוני מאוד (ידוע כי בגדי ילדים וכי בגדי תינוקות מתלכלכים בין רגע), הוא גם אקולוגי וידידותי לסביבה. 

 

ישנן חנויות יד שנייה למכירת בגדי תינוקות, בגדי ילדים וכו' שפועלות באופן שונה: במקום תשלום כספי, הן מעניקות זיכוי בשווי שליש מן הסכום המוערך של הפריט. בניגוד לחנויות המוזכרות לעיל, אשר מעניקות את התגמול לאחר המכירה, אלו מעניקות אותו מיד עם מסירת הפריט לחנות (ללא קשר למכירתו). במקרה ואותו פריט לא נמכר בסופו של דבר, הוא מועבר לתרומות.

 

לסיכום, ניתן לומר שמסירת בגדי ילדים, בגדי תינוקות, בגדי מבוגרים, אביזרי לבוש נלווים ועוד לחנויות יד שנייה, היא בעלת יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא היכולת להרוויח מפריטים שאחרת היינו משליכים לפח. יתרון נוסף הוא ההזדמנות לסדר את הארון ולנקות ממנו את כל הבגדים ששכבו בו במשך שנים.  עוד יתרון הוא שבמקרה ובגדים אלו לא יימכרו, הם עשויים לשמש כתרומה לנזקקים. כך למשל, בגדי ילדים או בגדי תינוקות אשר כבר קטנים על ילדינו, יכולים לשמש ולשמח ילדים קטנים יותר, שהוריהם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות עבורם בגדים חדשים.

חשוב מאוד, לבדוק בטרם רוכשים את הבגדים,  לבדוק ולוודא שהם אינם מכילים כתמים או קרעים.

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב