דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצב תכשיטים לעיצובים ייחודיים 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 3232 פעמים ]

כאשר אנו קונים תכשיט אנו מקבלים את המוצר המוגמר, אך איננו מהרהרים בתהליך שעבר התכשיט עד לקבלת מראהו הסופי. מעצב תכשיטים מיומן, הוא בעל ידע שנרכש בלימודי צורפות. מעצב תכשיטים מתנסה בואריאציות שונות ומשתמש בהיכרותו המעמיקה עם החומרים בהם הוא עושה שימוש, כדי לעצב עבורכם את התכשיט היפה ביותר.

תכשיט בעבודת יד
מעצב תכשיטים מעניק לתכשיט את המגע הייחודי, תו היכר שלא ניתן למצוא בשום תכשיט אחר. תכשיט המעוצב על ידי מעצב תכשיטים לא יראה כמו אף תכשיט אחר, כיוון שהוא מקורי וחד פעמי ואינו חלק מפס ייצור. מעצב תכשיטים מנוסה יעצב תכשיט מעוטר בחומרים האיכותיים ביותר כמו אבני חן, קריסטלים, חרוזי זכוכית ופנינים.

התייעצות עם מעצב תכשיטים
בבואכם לרכוש תכשיט מעוצב מומלץ להתייעץ עם מעצב תכשיטים שבחרנו. מעצב תכשיטים מנוסה יתאים לכם את התכשיט המתאים לכם ביותר, על פי משתנים בהם מתחשב מעצב התכשיטים בעת עיצוב התכשיט. הגורמים הם גיל, מעמד ואפילו מקצוע במידה שהוא דורש התייחסות מיוחדת, וכמובן הסגנון האישי והתקציב. יתרונותיו של מעצב תכשיטים, מעבר לניסיון ולמקוריות שיש ביכולתו להעניק לנו, הם בכך שהוא יכול להתאים את התכשיט לאירוע מסוים, במידה ונרצה בכך. למשל, אם חשקה נפשכם בתכשיט לחתונה, בר מצווה או כל אירוע ייחודי אחר, הרי שמעצב תכשיטים בעל מעוף ידע להעניק את המראה הייחודי לתכשיט שלכם, שאפילו יתאים באלמנטים שלו ובעיצובו לרוח האירוע.

החומרים מהם מעצבים תכשיטים
ניתן למצוא מעצב תכשיטים שעוסק בעיצוב תכשיטים שונים או שמתרכז בעיצוב רק של תת תחום אחד מבין תחום התכשיטים. תכשיטים זהו שם כולל לקבוצת פריטים, החל מטבעות, עבור דרך עגילים, צמידים, תליונים, שרשראות, וכלה באבזמים לחגורות ועוד. לא פעם הגודל של התכשיט הוא שמכריע את הבחירה של מעצב התכשיטים לעסוק באחד מתת התחומים שלהלן.  יש מעצב תכשיטים שיעדיף לעצב רק תכשיטים קטנים: עגילים, טבעות וכדומה. מעצב אחר יתמקד בתכשיטים גדולים יותר, דוגמת, אבזמים, שרשראות וכדומה. הדבר נכון גם לגבי החומרים. לכל מעצב תכשיטים החומרים המועדפים עליו, שבאמצעותם הוא יכול ליצור כראות עיניו. החומרים בהם מקובל לעשות שימוש בעת עיצוב תכשיטים הם: זהב וזהב לבן. ולעיטור התכשיטים המגוון רחב וכולל: פנינים, חרוזים, אבני חן ועוד חומרים רבים. סגנונות העיצוב והשילובים בין החומרים רבים, כמו שרשראות פרח עם פנינים וכדומה, מעצבי תכשיטים לפעמים אף מתנסים בעיצובים לא שגרתיים אחרים כגון תכשיטי כסף מקוריים שמהם עושים קישוטי מגן דוד, תכשיטים נגד עין הרע ועוד. ישנם גם חפצי קדושה שהם תכשיטי כסף כמו ספר תהילים או תליון מזוזה מכסף.

התהליך של ייצור תכשיט
תהליך ייצור התכשיטים נעשה על ידי התכת חומר הגלם ויציקתו לתבנית הרצויה. בהמשך, יש לשייף ולהבריק את פני התכשיט. בשלב שלאחר מכן, זהו שלב העיצוב המהנה. בעזרת הלחמה מחברים את החומרים ומכופפים את התכשיט על ידי ריקוע. כך נוצר התכשיט.

לסיכום, עבודת מעצב תכשיטים רבה ואינה פשוטה כלל. עליו להתאים את החומרים והעיטורים לטעמו ולאופיו של הלקוח. כאשר המעצב מנוסה ומיומן, הוא ידע להתאים את התכשיט המעוצב ללקוח, כך שיקלע לטעמו האישי ולצרכיו.


הוד מקבילי - מעצב טבעות אירוסין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב