דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגנונות של טבעות נישואין 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 1841 פעמים ]

שלב בחירת טבעת הנישואין הוא שלב מרגש בחיי בני זוג, כיוון שבאמצעות הטבעת עתידים בני הזוג לקדש זה את זו ולהצהיר מחויבות הדדית לדיראון עולם. טקס הענקת טבעות הנישואין הוא השיא של ערב החתונה ומהווה מעמד חגיגי וחד פעמי עבור בני הזוג והאורחים שבאו לשמוח בשמחתם. הענקת הטבעת לבן הזוג היא מתנה נפלאה שתלווה אותו לאורך שנים ארוכות. ישנם בני זוג שבוחרים זה לזו את הטבעת. לעתים הרכישה אף נעשית בהפתעה וכך הציפייה לקראת קבלת הטבעת גדולה יותר והמעמד הופך מרגש יותר ומפתיע.

 בשל השפע העצום שקיים בשוק, בחירת הטבעת אינה פשוטה. זוהי הרפתקה מהנה במיוחד כיוון שקיימים       סגנונות רבים ומגוון רחב של עיצובי טבעות נישואין. טבעות נישואין מייצגות הוד ויוקרה, לצד הייצוג הרשמי שלהן כטבעות המאחדות בין בני זוג.

טבעות נישואין בסגנון הקלאסי
טבעות נישואין מעוצבות בסגנון השילוב הקלאסי, כלומר בעלי מאפיין ייחודי של שילוב בין יהלומים ופנינים. ככל שהפנטזיות שלכם גדולות כך תוכלו ליצור שילובי עיצובים בטבעות נישואין אישיות יותר. צורף תכשיטים יעצב עבורכם טבעות נישואין שהן מקוריות וחד פעמיות. טבעות כאלה יהיו מרשימות יותר. אפשרויות הרכישה של טבעות נישואין בסגנון הקלאסי הן רבות וכל אחד יוכל למצוא טבעת נישואין מעוצבת בסגנון קלאסי במחיר התואם את כיסו וצרכיו.

סגנון קלאסי שכיח במיוחד כולל יהלומים המשובצים בטבעות הנישואין. מגוון היהלומים שניתן לשבץ הוא רב. ככל שהיהלום גדול יותר ובעל פאות מלוטשות רבות יותר, כך יהיה מחירו גבוה יותר.עם זאת, ניתן למצוא שילובים מרהיבים לא פחות עם שיבוצי יהלומים בכל הגדלים. ניתן לשבץ בטבעות נישואין יהלומים קטנים לאורך הטבעת, שהתוצאה שלו תהיה יפת מראה ומרשימה ביותר. טבעות נישואין עם שיבוץ של יהלומים קטנים לצד יהלום גדול, מותירות רושם עמוק בשל אפקט הגדלת היהלום שנוצר. ואולם, גם אם נשבץ רק יהלומים קטנים על פני הטבעת, יתפרשו בפנינו אפשרויות רבות ומקוריות של אופני שיבוץ, שמחירם יהיה סביר ובעלי מראה מרשים. אלו רק הסגנונות הפופולאריים יותר שקיימים. בנוסף, ניתן להשתמש בחריטה, טכניקה עתיקה שנמצאת בשימוש מזה מאות שנים ועברה התפתחות ושינויים במהלך השנים. השימוש בסגנון של חריטה על טבעות נישואין הוא רק אחד מיני רבים. ניתן לשלב כמה סגנונות יחד. קיימים עוד סגנונות רבים, עבודות יד, אופנות מתחלפות ושמות של מעצבים מפורסמים וידועים בסגנונם. מבין כל אלה וודאי תמצאו את הסגנון שלכם, שיקלע לטעמכם וישמש אתכם לעוד הרבה שנים ארוכות.

רכישה נבונה של טבעות נישואין
כמו בכל רכישה שמעורבים בה סכומי כסף גדולים, גם ברכישת טבעות נישואין רצוי לא למהר ולערוך סקר שוק הכולל השוואות של מחירים ואיכויות. יש להתייחס לפרמטרים שקובעים את מחיר טבעות הנישואין: גודל הטבעת, ניקיון היהלום וסגנון הליטוש. טבעות נישואין יכולות לבוא בעיצוב אישי ייחודי, בעבודת יד בשילוב חומרים מגוונים  ולאו דווקא זהב ויהלומים.

רכישת טבעות נישואין עשויה להיות פשוטה בהרבה מכפי הנדמה לנו. בישראל, מתחם הבורסה ברמת גן הוא המפורסם בעולם וזירה נדירה שבה הסחר מתבצע ישירות לידי הצרכן, מה שמוזיל באופן ניכר את המחיר של טבעות הנישואין. 

הוד מקבילי - מעצב טבעות אירוסין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב