דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדים לילדים במכירות סוף העונה 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2612 פעמים ]

לכל עונה יש סוף עונה, אך בענף הביגוד, נראה שמכירות סוף העונה מגיעות עוד לפני שהעונה עצמה התחילה. הורים רבים שואפים לנצל את מבצעי סוף העונה האלו, לפנק את ילדיהם ולחדש את מלתחותיהם. כך קורה, לא פעם, שהורה רוכש לילדיו במבצעים משתלמים במיוחד בגדי ילדים או בגדי תינוקות לחורף, עוד בעיצומו של הקיץ. אולם, לא תמיד במבצעי סוף העונה נשאר מבחר רחב, כך שהציפייה לרכוש בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות במחירים זולים משמעותית, יכולה להסתכם באכזבה גדולה. זאת כיוון שבדרך כלל בעונת המכירות, לא נשארות הרבה מידות סטנדרטיות, מגוון הגזרות מצומצם יחסית משום שהדגמים המוצלחים יותר חוסלו כבר בתחילת העונה על אף מחירם הגבוה.

 

על מנת לבצע את ההחלטות הנכונות לרכישת בגדי ילדים ( או בגדי תינוקות ), כדאי לתת את הדעת למספר דברים:

צרכנות נבונה של בגדי ילדים צריכה להתבסס הן על המקום בו קונים והן על התזמון הנכון של הרכישה. ברחבי העולם מתקיימים מבצעים משמעותיים לבגדים, במתכונות שונות. במרבית הקניונים, מבצעים אלו נערכים באופן חד פעמי בסוף העונה ולא לאורך כל השנה. לכן, אם הבחירה היא לרכוש בגדי תינוקות או בגדי ילדים בקניונים, מומלץ לעקוב אחר המחירים והמבצעים הקרבים ובאים. רצוי לבצע את הרכישה מיד כשמתחילים מבצעי סוף העונה ועוד נותר מגוון רחב של גזרות ומידות. התמהמהות רבה מדי עלולה להוביל לקושי במציאת בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות יפים ומתאימים. עם זאת, לעתים החנויות ממשיכות להוזיל את מחירי הבגדים והרכישה משתלמת יותר דווקא לקראת המבצעים האחרונים.

 

אפשרות נוספת לרכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות במחירים מוזלים, היא בקניוני אאוטלט או בחנויות אאוטלט. מדובר בחנויות בגדים אשר מציעות למכירה סחורה שטרם נמכרה בעונה הקודמת (או סחורה סוג ב') של השנה שעברה. יתרונן של חנויות האאוטלט הוא שהמחירים זולים לאורך של השנה ולאו דווקא בסוף העונה. לפני אירוע חשוב, חנויות מסוג זה ישמשו כפתרון מיטבי לקנייה יעילה של בגדי ילדים או תינוקות במחירים טובים וסבירים. 

גם בעת חופשה בחו"ל, אפשר לנצל את ההזדמנות לקנייה נבונה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות. חנויות הבגדים ברחבי העולם מציעות למכירה סחורה שהיא יקרה יחסית, אבל ביחס לארץ, מחירי ה-sale נמוכים להפליא וניתן לאתר מציאות חד פעמיות בקרב בגדי הילדים. לכן, אם אתם מתכוונים לטוס לחו"ל, כדאי שתבדקו את מצב מחירי השוק וכן שתוודאו אם מכירות סוף העונה החלו.  

 

ישנם שיקולים חשובים נוספים שיש להתייחס אליהם בעת רכישה של בגדי תינוקות ו/או בגדי ילדים. כך למשל, יש לקחת בעירבון מוגבל את הנאמר בקשר למבצע ולהקפיד לקרוא את האותיות הקטנות. לא פעם, על חלון הראווה של חנויות הבגדים מוצגים שלטי ענק של הנחות: "50% הנחה", "עד 80% הנחה", "1+1" וכו'. וודאו בדיוק למה התכוון המשורר. ייתכן שההנחה מיוחסת רק לפריט השני או אפילו השלישי או כי היא ניתנת רק לאחר קנייה מעל לסכום מסוים. רצוי, עוד לפני הכניסה לחנות, לברר לאילו פריטים באמת מכוונת ההנחה, מה המחיר הסופי ולבדוק אם אכן בגדי הילדים או בגדי התינוקות שבחרתם לרכוש, מוצעים במחירים זולים באופן משמעותי.

 

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב