דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בגלי הלם: האם זה באמת עוזר? 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 4644 פעמים ]

טיפול בגלי הלם עבור בעיות אורתופדיות בעקב הנו הליך לא פולשני ונטול כאב כמעט, שתפקידו להקל בדיוק על הכאב המרגיז הזה, שאתם מרגישים שכבר ניסיתם הכל כדי לטפל בו- אך אתם עדיין חשים בו בכל צעד.

כן, אתם מבינים נכון, טיפול בגלי הלם אינו מצריך בית חולים, חדר ניתוח, התערבות כירורגית, תחבושות, תפרים... הוא אפילו אינו גורם כמעט לכאב!

טיפול בגלי הלם עבור כאבים בעקב כולל הנחה של העקב על מכונה המפיקה גלי קול מדרגת אנרגיה גבוהה הישר אל תוך העקב שלכם- דרך העור. גלי הקול האלו חודרים דרך הרקמות הרכות של העקב ונתקלים בעצמות ובגידים, שם הם מפרקים את הרקמות המצולקות אשר גורמות לאי הנוחות. כל המרכיבים בגופכם אשר תפקידם לרפא רקמות פגועות נמשכים אל האזור בו פגעו גלי ההלם, מה שמביא לתחילתה של שרשרת תגובות מרפאות.

כאבים בעקב הנם תלונה שכיחה ביותר בקרב המטופלים במרפאות גדולות בכל העולם. מטופלים רבים, צעירים ומבוגרים, הנם ספורטאים העוסקים בספורט תחרותי, ורבים מהם הם שחקני טניס או אצנים. אותם אנשים מתלוננים לרוב שהכאב בעקב או בעקבים מגיע לעוצמה הגבוהה ביותר בכמה הצעדים הראשונים אשר הם עושים במהלך פעילות ספורטיבית, ומספרים גם שהכאב נחלש ככל שהתחרות או המשחק נמשכים. לעיתים הכאבים מורגשים גם בצדדיו של העקב, ולעיתים אפילו בצדו העליון האחורי. בסופו של דבר, הכאבים הללו נהיים כה חמורים עד שהם מורגשים כמעט בכל צעד ושעל. כאשר נכשלים כל הניסיונות האחרים לטיפול, כמו תחבושות אלסטיות, משחת להקלת כאבים וזריקות קורטיזון, זהו הזמן להכיר את הטכנולוגיה של טיפול בגלי הלם!

 מחקר אשר נערך על ידי מומחה בתחום, חזר ובדק אנשים אשר קיבלו טיפול בגלי הלם עבור כאבים בעקב 9 שנים לפני עריכת המחקר. 88% מהמטופלים היו מרוצים ברמה הגבוהה ביותר מהטיפול, 84% מהמטופלים הראו שיפור בנושא הכאבים באזור העקב, וכל המטופלים סיפרו שחזרו לבצע את הפעילויות הרגילות שלהם לאחר 4 שבועות לכל היותר! התהליך אורך כחצי שעה לכל רגל. המטופל נכנס אל החדר, מקבל את הטיפול, ויוצא שנית, לעיתים כאשר הוא נועל נעל מיוחדת או משתמש ברפידה מיוחדת. משך השימוש באביזרים אלה מוגדר באופן אישי על ידי הרופא המטפל עבור כל מטופל בנפרד, והוא תלוי במקור של הכאבים בעקב. התקופה נעה בין 24 שעות לשבועיים. המטופלים מדווחים שאינם חשים שום כאב או לכל היותר אי נוחות קלה במהלך טיפול בגלי הלם, ורגישות קלה לאחריו העוברת לאחר כיומיים- שלושה. מכיוון שזהו תהליך פשוט ומהיר ללא התערבות כרורגית- תוכלו לצעוד, לנהוג, ללכת לעבודה או לסידורים, לשחות או לצאת למסיבות ובילויים מיד לאחר התהליך!

מספר הטיפולים אשר יש לעבור במסגרת טיפול בגלי הלם תלוי בסוג הטיפול המומלץ עבורכם, וכמו כן בבריאותכם הכללית ובגמישות שלכם. כפי שהסברנו קודם, ניתן לומר בקצרה שישנם שני סוגים של טיפול בגלי הלם- טיפול העושה שימוש בגלי אנרגיה גבוהה, וטיפול המשתמש בגלי אנרגיה נמוכה. טיפול בגלי הלם של אנרגיה גבוהה דורש לרוב רק טיפול אחד, וגלי הקול נשלחים בתדירות גבוהה יותר. טיפול בגלי הלם מדרגת אנרגיה נמוכה דורש סדרת טיפולים, לרוב טיפול אחד בשבוע למשך ארבעה שבועות, וגלי הקול הנם בתדירות נמוכה יותר. שני סוגי הטיפול הם יעילים, והבחירה באחד מהם תלויה במטופל עצמו- לפי המלצת הרופאים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב