דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: הטריקים הקטנים 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2262 פעמים ]

היות והוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בכל העולם, אין מקום טוב יותר בשביל לקדם בו את העסק שלכם מאשר מנוע החיפוש גוגל. בעזרת קידום בגוגל, תוכלו בוודאות להשיג יעדים גבוהים כמו תנועה מוגברת של כניסת אנשים אל האתר שלכם, או יצירת קשר עם רשתות חברתיות של אנשים בכל רחבי הארץ והעולם. נכון, בוודאי כבר יש לכם קו שיווקי מדוייק ומוקפד ואולי אפילו מנהל שיווק או מחלקת שיווק שלמה, אך למען קידום בגוגל ישנם כמה עקרונות בסיסיים נוספים שעליכם לפעול לפיהם על מנת להצליח להשיג את המטרות השיווקיות שהצבתם לנגד עיניכם.

ראשית, כאשר מדברים על קידום בגוגל הדבר החשוב ביותר שיש לדעת הוא כיצד לבחור מילות או ביטויי מפתח ולעשות בהם שימוש נבון. עובדה ידועה בקרב המומחים לנושא היא שאלגוריתם החיפוש של גוגל מדרג את האתרים שנמצאו בחיפוש שלו בעיקר לפי כמות הפעמים שביטוי המפתח מופיע בהם. חשוב לזכור שביטויי המפתח הם אלו אשר יספרו לקהל הגולשים מהו העסק שלכם ומהם המוצרים או השרותים שאתם מציעים, ולפי ביטויים אלו יגיעו אליכם הגולשים, לכן הקדישו זמן כדי לבחור את הביטויים בתבונה. אם למשל אתם מפרסמים באתר האינטרנט שלכם את חנות שמלות הכלה אשר בבעלותכם, ואתם רוצים לערוך לאתר קידום בגוגל, ביטויי המפתח שכדאי לשבץ באתר הם לא רק "שמלות כלה" אלא גם "כלות", "חתונה", "מתחתנים", "חופה", "תכנון חתונות" וכו', כלומר- כל מילה או ביטוי שאנשים יכולים להקליד במנוע החיפוש כאשר הם מתכננים את חתונתם. כך יגיעו אליכם לא רק אנשים אשר מחפשים שמלת כלה אלא גם אנשים אשר מתכננים חתונה באופן כללי.

שנית, לאחר שבחרתם את ביטויי המפתח אשר בהם תשתמשו עבור קידום בגוגל של האתר שלכם, עליכם לשבץ אותם באופן נכון באתר. כתבו תוכן מקיף, הגיוני ומדוייק לגבי המוצר או השירות שלכם, אל תסלפו עובדות ואל "תקשקשו". זכרו, קידום בגוגל איננו משחק ילדים- גוגל איננו טיפש, והאלגוריתם שלו בודק במידה מסויימת גם את התוכן של האתר ולא רק את כמות ביטויי המפתח שבו. שבצו את הביטויים בצורה הגיונית בתוך התוכן, כך שהקורא לא ירגיש כאילו מישהו מנסה לעבוד עליו, או כאילו האתר נכתב על ידי ילד שאיננו יודע להתנסח היטב. אם התוכן נראה טוב לעיניהם של הקוראים, זהו סימן שגם גוגל יחשוב עליו טובות. הדרך המומלצת ביותר היא לבחור שני ביטויי מפתח לכל היותר לכל עמוד באתר, ולשבץ כל אחד מהם כ-8 פעמים באותו עמוד.

שלישית, קידום בגוגל היא פעולה אשר יכולה לדרוש עלויות מסויימות, כגון עלות התשלום לכותבי מאמרים מקצועיים, למעצבי האתר וכדומה. כדי שתוכלו לעקוב מקרוב אחרי העלות של הקו השיווקי שלכם, מומלץ שתחליטו מראש על תקציב מוגדר. זה יעזור לכם לשלוט על עלויות הפרסום שלכם כך שלא תגזימו ותפעלו מעבר למה שהתקציב מאפשר לכם. אל תבהלו מהעלויות- קידום בגוגל אומנם עשוי לדרוש מספר הוצאות, אך הוא חוסך לכם את עלותן של פרסומות ברדיו, בטלויזיה או בשלטי החוצות, על ידי כך שהוא מגיע למספר אנשים גבוה ביותר בדרך הקלה והיעילה ביותר שקיימת.

ולנושא הרביעי והאחרון: קידום בגוגל איננו דבר פשוט ובהיר לכולם, לכן עליכם לדאוג שמי שמטפל בתהליך הוא אדם מקצועי עם ידע וניסיון בתחום. חשוב שתבינו שבתחום של קידום בגוגל, ניסיון הוא דבר הכרחי בשביל להבין את כל הפרטים הקטנים, (שלא לומר הקטנוניים), ובשביל להביא תוצאות טובות. בדרך כלל, בפעמים הראשונות בהן מתנסה מישהו בתהליך של קידום בגוגל, הוא עובד בשיטה של ניסוי וטעייה. לכן, אם תעבדו עם מישהו אשר כבר מכיר את התהליך ואת המכניקה המורכבת של אלגוריתם החיפוש של גוגל, תוכלו לחסוך לעצמכם את הטעויות הקבועות של המתחילים.   

אתר על קידום אתרים: http://iashvilihospital.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב