דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להנאת גיל הזהב - ייעוץ לקניית ראש דיו 

מאת    [ 27/08/2007 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 3038 פעמים ]

כאשר אנו עולים בגיל , יש לנו מן הסתם יותר חוכמת חיים , אך יחד איתה גם ירידה טיבעית לעיתים ביכולת להסתדר עם טכנולוגיה. תופעה נפוצה בגיל הזהב היא לעיתים פחד מטכנולוגיות כגון סלולארי ומחשוב.

למרות זאת, עדיין מבוגרים רבים נעזרים בנכדיהם ובילדיהם על מנת שיעזרו להם להתמודד עם הכרת המחשב , הסביבה האינטרנטית וביצוע פעולות במכשירי "הדור החדש" הטכנולוגי.

תופעה זו מוכרת גם בהקשר של הדפסות , החלפת דיו וראשי דיו במדפסת , שלא אחת זוהי פעולה שרבים מנמנעים מלעשותה בשל "קשיים" להסתדר עם המדפסת.

אין שום סיבה לכך , היות וגם בגיל "מבוגר" רבים מן המבוגרים שבנו עשויים לבצע את הפעולה אף יותר טוב מן הצעירים ואף ליהנות לעשותה . בסה"כ המדפסות בנויות לשמש כל אחד מאיתנו בלי קשר לגילו ומספיקה פעם אחת של החלפת דיו כדי לעשות חשק לכל אחד ואחד לבצעה גם לבדו בפעם הבאה. הדבר מסב תחושת סיפוק ומהנה למדי לעשותו.

ההסתדרות עם המדפסת עשויה להיות הרבה יותר קלה ונוחה אם תקפידו על הדברים הבאים: 

  1. תלו דף גדול ליד המדפסת (או שימו מתחתיה) ובו רישמו את הדברים החשובים על המדפסת : סוגה , מספר טלפון יצרן הדיו שלכם. כאשר תצטרכו להזמין דיו למדפסת לא תצטרכו להיות תלויים באף אחד והדבר רק יסב לכם הנאה.
  2. נסו להגדיל לעיתים ראש וליהנות מהחלפת ראש דיו גם לבדכם. הדבר אינו קשה במיוחד ואף כיף. לראות איך ראשי דיו מתחלפים בציק צאק ומתחילים להדפיס זוהי פעולה נחמדה.
  3. דאגו שיהיה לכם מוכר דיו מוכר וזמין שתמיד יוכל לעזור לכם עם כל בעיה ולו הקטנה ביותר אשר מתעוררת מדפסת.
  4.  במידה ומתרחשות תקלות במדפסת , תמיד תוכלו להיעזר בחוברת ההוראות של המדפסת אשר תהיה ליד המחשב. אם יש תקלות במדפסת או "דברים " שחוזרים על עצמם – עשו לכם מנהג ורישמו על הדף הקבוע אשר מתחת למדפסת , על אילו כפתורים בה כדאי ללחוץ כדי להפסיק את הבעיה.
  5. סובבו את המדפסת פיזית על מנת שהדפים יהיו תמיד לכיוונכם. כלומר: ארגנו את המדפסת כך שהדפים יצאו ממנה באופן שיהיה לכם קל לראותם. אל תתאמצו יותר מדי לבצע פעלולי אקרובטיקה על מנת להצליח לחזות בהדפסה היוצאת. בייחוד בגיל המבוגר מוטב שהמדפסת תהיה מסודרת בצורה נוחה.

היות ודווקא בגיל המבוגר המדפסת עשוייה לחסוך התרוצצויות מיותרות , חשוב לכולנו ללמוד לשלוט בה ולהתרגל אליה. היא משמשת אותנו ועשויה לחסוך לנו עבודה רבה ולהקל על חיינו. הלא באמצעותה ניתן להדפיס בדיקות מאתר קופות חולים, לקבל ביתר קלות פקסים מן הרופא והמרפאה ולבצע סיורים ביתר קלות .

בואו נהפוך את המדפסת לידידתנו ונתרגל אליה ונרגיש איתה יותר נוח.

תמיד גם נוכל לקנות ראש דיו, ראשי דיו, דיו למדפסת או טונרים במקום אשר יוכל להיות בו מוכר שישמש אותנו גם בכל עת שנצטרך. המדפסת היא צומת מרכזית בחיינו של קבלת מידע ושימוש בהחלפת מידע והיכרות נעימה ונוחה איתה , כמו גם ווידוא שתהיה לה תמיד אספקת דיו , ראש דיו טוב וטרי זמין – יוסיפו לנו נוחות והנאה.

 

מומלץ גם אם הינך מכיר מישהו מבוגר בגיל הזהב בסביבתך , להציג לו את המדפסת ולקרב אותו אל ביצוע פעולות בה והכרתה. הדבר מיימן את החשיבה , מפחית מן הפחד ואולי לא חשבתם על כך אך:

 

בעזרת הרגלת כל אחד מאיתנו לשימוש בטכנולוגיה זו (ולא ממש מסובכת) נוכל להתחיל להרגיל את המחשבה להמנע מפחדים יותר גדולים מטכנולוגיות אחרות. בעצם השימוש במדפסת המונחת על שולחנו של האדם בגיל השלישי ,ממילכדרך קבע,  נוכל להרגיל כל אחד ואחד לבצע מינימום פעולות טכנולוגיות אשר בעתיד אף עשויות להוות "חיסון" כנגד פחד משימוש בטכנולוגיות אחרות  וזה רעיון די חכם .....  

       

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב