דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קנה ראש דיו במחירים חמים 

מאת    [ 27/08/2007 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3780 פעמים ]

קניית ראש דיו בקיץ בימים חמים (וגם בימים רגילים כל השנה) אינה קנייה רגילה של ראש דיו ויש להבין מספר דברים על כך.

דיו שהינו בעיקרו נוזל , מושפע מאד מתנאי חום ולחות ומאופן שילוחו. כולם יודעים שאפילו כאשר הוא מצוי כבר בתוך המדפסת הרי שהוא מתייבש לא אחת. על כן וודאי וודאי שהוא מתייבש גם בדרכו אליך וודאי לא נשאר באיכותו המקורית הרעננה כפי שהייתה בדיוק לפני שיצא מן מקומו הרגוע והמוצל על המדף שבחנות.

 הדיו , תוך כדי מישלוחו אף עובר טלטלות ומתרחשים בו דברים ותהליכים. הוא אינו סטטי אלא נזיל.כאשר הינך מזמין דיו , ראש דיו או דיו למדפסת בימי הקיץ החמים קח בחשבון כי תוך כדי שילוחו ברכב , על גבי אופנוע , בתוך שקית ארוזה – הוא מתחמם. אי אפשר להימנע מכך. החימום הוא הכרחי.הדבר מאפיין מאד מישלוח של דיו אשר מתבצע בציק צאק , כזה אשר נאמר לך בו שראש הדיו מיד יהיה אצלך תוך זמן קצר. אין בכך לפסול שאכן יהיה אצלך ראש דיו למדפסת תוך זמן קצר ואפילו טובים , אולם ברור מן הסתם כי השליטה על איכות הדיו ויובשו או טריותו מוטלים באופן ההגיוני ביותר בספק. אם יבוא מישהו ויטען כי המשלוח הינו כה מהיר עד כדי כך שאין בכך שום השפעה על איכות הדיו או על רמת התייבשותו – ייתכן וגם הוא צודק, אך עדיין רב ההדפסות עצמן והדברים הפנימיים הבלתי נראים שיתרחשו בתוך ראש הדיו יהיו אלו שיראו לך בבירור מה מתרחש בו.

לעיתים אכן שווה להזמין במהירות ראש דיו למדפסת אם הינך צריך אותו דחוף. יחד עם זאת , אין שום פסול להתרגל אף להזמין ראש דיו למדפסת וגם טונרים למדפסת מראש ובניחותא מחברה אשר תארוז לך אותו במעטפת דואר אטומה אשר באמצעותה הוא יועבר בשקי הדואר הסגורים , המוצלים ובמכוניות הדואר. משם תוכל לקחתו מן הסניף אשר ליד ביתך. נכון , אז חיכית עוד קצת לדיו , אך בכך הבטחת לעצמך וודאי דיו מעט יותר נזיל , טרי ואיכותי.בכך אין שום פסול בעבור מי שהיה רוצתה להשתמש בראש הדיו למדפסת להדפסות יותר ארוכות וטריות. ואולי תתרשם שאכן זו הדרך הנכונה לקנות ראש דיו , גם אם היא כרוכה בעוד יום אחד של המתנה. ייתכן והתוצאות שתראה יהיו משתלמות : הדפסת יותר דפים ולאורך זמן עם ראשי הדיו , הדפסה יפה יותר לעין ופחות גבשושיות יבשות בתוך מיכל ראש הדיו – ובכך גם פחות פגיעה במדפסת.

אין לראות בחומרי מאמר זה כדי לפסול חברות מתחרות אלא הדברים אשר בו מוגשים כחומר למחשבה בעבור כל אדם הגיוני המעוניין לקבל את התמורה המלאה לכספו. איכות הדיו תוך כדי סוגי מישלוחים שונים לא נבדקה עדיין ועל חובתו של כל צרכן וצרכן לדאוג לעצמו אישית על מנת להבין את ההבדלים שבין שני סוגי המישלוחים הללו.  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב