דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: מי צריך לבחור? 

מאת    [ 16/04/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2564 פעמים ]

הרבה נאמר ונכתב על בחירת גני אירועים בשרון: כיצד לבחור; מה יש לבדוק; למה כדאי לשים לב; שיטות שמסייעות למי שצריך לבחור. שאלה אחת שלא ראיתי שדובר בה מספיק – אם בכלל – היא שאלת הבוחרים עצמם: מי בעצם צריך לבחור מתוך המבחר הקיים של גני אירועים? מי הם אלה שעליהם מוטלת הבחירה של גן אירועים אחד מתוך המגוון של גני אירועים בשרון? מסתבר שהתשובה לכך איננה חד משמעית וישנן כמה תשובות אפשריות לשאלה. בכל אופן, מי שעליו מוטלת הבחירה עשוי להשפיע בצורה מאוד משמעותית על הבחירה עצמה, לטובה או לרעה.

הזוג המאושר

נדמה שברוב המקרים  מי שאחראי על הבחירה של גני אירועים הם בני הזוג שמתכננים ומארגנים את החתונה שלהם. כיוון שבני הזוג יודעים מה הם מחפשים – פחות או יותר – הם אלה שמובילים את הבחירה והם אלה שמשוטטים בין גני אירועים בשרון כדי למצוא את המקום שמתאים לתכנון שלהם ולטעם שלהם. יש בכך כמובן יתרון אחד גדול: מדובר, בסופו של דבר, בחתונה שלהם ומי יודע יותר טוב מהם מה הם רוצים? מי יכול ליצור חגיגה שתתאים בצורה טובה יותר לרצונות שלהם? מצד שני, ייתכן ובני הזוג היו מעדיפים להשאיר את המלאכה בידיהם האמונות של אנשים אחרים כדי שהם לא יצטרכו להתמודד עם הלחץ ועם העבודה הקשה. האם הם לא היו מעדיפים פשוט לבוא אל הערב הגדול כשהכול מוכן ומצפה רק להם?

המשפחה הדואגת

חתונה, כך ניתן לומר במקרים רבים, נערכת לא למען החתן והכלה אלא למען ההורים. פעמים רבים ישנם בני זוג שהיו בוחרים שלא לערוך את הערב הגדול, עם כל התסבוכות וההוצאות שהוא גורר. אבל המשפחה לוחצת, ההורים רוצים חתונה ולכן אין ברירה וצריך לחפש גני אירועים בשרון שיתאימו לרצון ההורים. לכן אין זה מפתיע שההורים עצמם, בסיוע בני משפחה אחרים, הם אלה שעורכים את החיפוש ומארגנים את הערב הגדול. ההיגיון אומר שאם ההורים כל-כך רוצים חתונה אז כדאי שהם יארגנו אותה בעצמם. הסכנה: ההורים יעדיפו גני אירועים שמתאימים לטעם שלהם ואולי אינם לטעמם של בני הזוג המתחתנים והחברים שלהם.

החברים הטובים

אם יש לנו חברים טובים, למה שלא ניתן להם לארגן עבורנו את החתונה? מדוע שלא נניח להם להסתובב בין גני אירועים בשרון עד שהם ימצאו עבורנו את המקום המתאים? זו יכולה להיות מתנת חתונה נהדרת: הטיפול בתכנון והארגון של כל מה שקשור לערב הגדול והמסובך. הסכנה: ההורים עלולים להיות לא כל-כך מרוצים מהחבירה שנעשית לטעמם של הצעירים בחבורה. סכנה נוספת: אם החברים ייכשלו בארגון הערב הרי שזה עלול להיות סופה של ידידות מופלאה וארוכה.

אנשי המקצוע

פיתרון טוב לשאלת הארגון והתכנון יכול להיות פניה אל אנשי מקצוע. מדוע שלא נבקש מהמומחים לארגן עבורנו את הערב הגדול ולבצע בעצמם את הבחירה מתוך המגוון של גני אירועים שקיימים בימינו? כמו שהאופה אופה עבורנו לחם והחשמלאי מתקן לנו את החשמל, מדוע שלא ננהג באותה דרך כאשר עלינו לארגן אירוע? הניסיון והידע של המומחים ובעלי המקצוע יכולים להניב את התוצאות הטובות ביותר ויחסכו לנו הרבה מאמץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב