דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלמיטינג- איך עוברים את המזכירה 

מאת    [ 15/04/2011 ]

מילים במאמר: 694   [ נצפה 3302 פעמים ]

הרבה נתקלים בקושי הגדול לעבור את המזכירה למטרת שיחה עם המנכ"ל כדי לתאם פגישה, כשאני אומרת הרבה נתקלים הכוונה גם למוקדנים, גם לטלפנים, גם לאותם בעלי עסקים שעושים את השיחות בעצמם.

לרוב המזכירה מקבלת הוראות לא להעביר כל שיחה, אפילו שמענו במקומות מסוימים היא מקבלת "תמריצים" על כך שהיא מצליחה לסנן שיחות של טלמרקטינג / טלמיטינג.

בעלי עסקים עוזרים אומץ רב להתחיל עם שיחות ללקוחות פוטנציאלים ומתייאשים מאד מהר מכוון שמקבלים המון תירוצים לדחיית השיחות "תתקשר אחרי החגים יש עומס", "אין לנו צורך", "כבר יש לנו" ועוד...

במקרה של נציג טלפוני שזו עבודתו כל המשמרת גם הוא לפעמים חש ייאוש ומקבל תחושה שהמזכירות שייכות לעם מיוחד...

איך אנחנו עובדים מה אנחנו ממליצים:

1.      לומר שלום בצורה יפה, זה טרויאלי לכולם, לציין את שמך ומהיכן מדברים.

2.      יש לגעת בליבה של המזכירה ולבקש את עזרתה תוך כדי חיוך גדול שזה בסדר אם היא רק תנסה.

3.      לשאול אותה מיד 2-3 שאלות ממוקדות זה מאד מבלבל אותה. אם אין לה זמן באמת היא תבקש בצורה יפה שנתקשר אליה יותר מאוחר באותו היום. מה השגנו בזה? היא כבר בצד שלנו, היא ממש רוצה לעזור אם זאת עסוקה כרגע, אז נתחשב בה ובזמנה היקר ונתקשר במועד שביקשה היא בטוח כבר תרצה לעזור...

4.      נכון שאנחנו מבקשים את עזרתה ומגייסים אותה אלינו בכל זאת לעולם לא לספר לה למה באמת אנו מתקשרים -  עדיף לפעמים להתקשר שוב בשעות אחרות אולי אחרי שהיא הולכת, ואם כבר משאירים הודעה אנחנו ממש לא בטוחים שהיא בכלל תעביר  את ההודעה לבוס שלה.

5.      כאשר כבר שכנענו אותה להעביר את הבוס שלה אבל הוא בטלפון, לבקש להמתין גם אם זה כמה דקות טובות וארוכות.

6.      לדבר ביטחון ולשדר אמינות לשלוט בחומר בצורה טובה כדי שזה לא ישמע שמדברים ממחלקת טלמיטינג (לפעמים השיחות שמקבלים מחברות תקשורת / ביטוח נשמעות כל כך סדרתיות  וכל כך מורגש שהטלפנים לא מקשיבים בכלל לצד השני)

7.      כאשר המזכירה השתכנעה והחליטה להעביר לבוס שלה את השיחה והוא מתחיל לשאול אותה שאלות לפני שהוא מקבל את השיחה, לבקש לשוחח איתו באופן אישי ולהסביר שרצוי שכך כדי למנוע "טלפון שבור" ומידע לא ברור לעובר אליו.

8.      כבר אמרתי שצריך להיות בקיא בחומר ולהכין מראש תשובות לכל שאלה של המזכירה או הבוס שלה?

9.      לעשות סימולציות לפני ביצוע השיחות כדי לחזק את המעבר מול המזכירה המסננת.

בכל זאת לא הצלחתם לעבור את המזכירה?

-          נסו להתקשר כאשר המזכירה כבר יצאה הביתה והבוס נשאר עדיין במשרד.

-          רצוי וכדאי לנסות ולהתקשר בשעות לא רגילות במהלך היום.

-          ניתן ורצוי להשאיר הודעה מעניינת כדי שהמנכל יחזור אלינו במהרה.

-          שקרים לבנים במקרה זה תמיד מתקבלים. אם זאת זכרו כאשר מדברים עם איש המפתח הרצוי לומר אך ורק אמת !!!

-          כדאי מאד לנסות כל דרך אפשרית להגיע לנייד של המנכ"ל, דרך זו מניבה תוצאות איכותיות וישירות.

-          כדאי לא "לחשוף את כל הקלפים".

 

בהצלחה !

שרית גורן רצביWE DO 4 U


אנו עושים עבורכם, את מה שאתם רק חושבים לעשות. שירותים לעסקים במיקור חוץ


טלפון: 077-3390032 נייד: 052-2846734 http://www.wedo4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב