דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים ליוצאים לקרוז בירח הדבש 

מאת    [ 14/04/2011 ]

מילים במאמר: 743   [ נצפה 3930 פעמים ]

 

למרות שהעצות  הללו מיועדים לירח דבש, רוב המידע הוא רלוונטי לכל קרוז:

 1) מצאו את ספינת החלום שלכם. הטעות הגדולה ביותר שעושים אנשים שזה הקרוז הראשון שלהם היא לבחור את הספינה הלא נכונה. יש אנשים שמתמקדים ביעד הקרוז (קריביים, מקסיקו וכו') ולא שמים מספיק תשומת לב לספינה עצמה. יש הבדלים משמעותיים ביותר בין חברות הקרוזים ואפילו בין הספינות השונות בכל חברת קרוזים בכל הנוגע לאווירה ולשירותים המוצעים. בחלק מהספינות יש אווירת מסיבות, ספא וחדר כושר מעולים, וספינות אחרות הן אידיאליות להתכרבל על הסיפון עם ספר. לא יזיק להתייעץ עם סוכן המתמחה בקרוזים שיוכל להתאים את התקציב שלכם לטעמכם האישי.

 2) הקדימו להזמין. יש שתי אפשרויות לקבל דיל טוב על הקרוז: להזמין מוקדם או להזמין ברגע האחרון. שתי האפשרויות יחסכו לכם כסף, אבל המזמינים מוקדם מקבלים את התאים הטובים יותר בערך עבור אותו מחיר שיקבלו המזמינים בדקה ה-90, אבל הם נמנעים מהאכזבה שתהיה מנת חלקם במקרה שהספינה שכל התאים בספינה ייתפסו. להקדים להזמין זה אומר בין שלושה לשישה חודשים לפני מועד הקרוז, והחיסכון יכול להגיע לכ-25% פחות ממחיר המחירון הרשמי לאדם.

 3) הזמינו את התא הטוב ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. יש אנשים שאומרים שזה לא משנה איך התא שלך נראה, כי הוא משמש רק להחלפת בגדים, רחצה ושינה. אז זהו שלא! אם זה הוא הירח דבש שלכם, אתם תרצו שכל פרט יהיה מושלם. תבדקו כל פרט כי אמבטיות ומיטות זוגיות רחבות הן לא דבר ברור על הספינות. אמנם בחלק מהתאים יש מיטות רחבות, אבל ישנם אחרים שבהם מיטות יחיד מוצמדות ביחד עבור זוגות. בחלק מהספינות, בעיקר הישנות שבהן, המיטות מוברגות לרצפה. ברוב התאים יש מקלחות יחיד קטנות ולא אמבטיות. יותר מהכל, חדר נעים הופך אותך נוח יותר להנות משירות חדרים כך שתוכל לשתות את הקפה של הבוקר שלך בפיג'מה. והפינוק המושלם: מרפסת פרטית, שתוכל להשאיר את דלת הזכוכית שלה פתוחה כך שתוכל להרדם לרעש הגלים.

 4) דאג לעסקים. קצת הכנה מראש עוזרת לראש נקי מדאגות במהלך הקרוז. מהלך הכנות הקדחתניות לחתונה גורם לכך שקל לשכוח שהחיים ממשיכים במסלולם הרגיל כאשר אתם תהיו בחופשה. הפסיקו את הדואר, שלמו את החשבונות, ומצאו פתרון לחיות המחמד. ערכו רשימת מטלות על המקרר. ודאו שיש לכם מצלמה עובדת, בטריות ספייר, קרם שיזוף ותמרוקים, כי חפצים אלו יקרים יותר על הספינה, ולא בטוח שתמצאו את הסוגים שאתם אוהבים. שמפו וקונדישינר ניתן למלא בבקבוקי פלסטיק קטנים, ולהשאיר את הבקבוקים הגדולים בבית.

 5) ארזו קל, ארזו יעיל. היו מוכנים למקרה החירום שהמזוודות שלכם יועברו בטעות למקום אחר. אפילו אם המזוודות שלכם לא נעלמות לעיתים לוקח שעות עד שהן מגיעות לתא. אז בכל מקרה ארזו דברים חיוניים בתיק שתסחבו איתכם. זה כולל: הלבשה תחתונה, חולצות, גרביים, מגבת ובגדים חלופיים. ליתר ביטחון, קנו ביטוח נסיעות שמכסה על אובדן, גניבה, נזק, או עיכוב למטען.

 6) היו ראשונים. ברוב הקרוזים, אתם תרצו לקבוע כל מיני דברים בלוח הזמנים, אבל כך גם כל האחרים ובדרך כלל באותו זמן. ירידות לחוף מוסברות בעלון שמגיע עם כרטיסי הקרוז. כל ירידה לחוף שאתם לא רוצים לפספס הזמינו בהקדם (יותר ויותר חברות מאפשרות להזמין אותם עוד מהבית). זה גם רעיון טוב לקבוע את פגישות הספא ואת הארוחות המיוחדות במסעדות ביום הראשון להפלגה על מנת שלא לפספס.

 7) היו בררנים בירידות לחוף. יש ירידות לחוף ששווה לקחת ויש כאלו שלא. השכרה של רכב עם נהג יכולה להיות דרך יעילה להגיע למקומות המעניינים. על מנת להגדיל את ההנאה (ולצמצם את ההוצאות), הרכיבו קבוצה והתחלקו בהוצאות עם אנשים חדשים שפגשתם על הספינה. שימו לב, שאם אתם יורדים  לחוף ומפספסים את הספינה בחזור, אתם באחריותכם. מצב לא נעים במיוחד עם אתם לא בקבוצה, בארץ זרה, ולא יודעים את השפה.

 8) בקשו את הטיפול המלכותי. חפשו את הקרוזים שמפנקים את הנוסעים שלהם בחלוקי אמבטיה, סלסלת פירות, יין בחדר וכדומה. אם אתם בירח דבש, ידעו את האחראיים על הקרוז, ושאלו על מסיבות נישואים וירח דבש, ארוחות על שולחן הקפטן או כל הטבה אחרת.

 9) הדילמה הגדולה: כמה לתת? הלילה האחרון של הקרוז הוא קצת עצוב, כי עשיתם הרבה כייף ועכשיו אתם הולכים הביתה. ואז יש את העסק המעצבן של הטיפים לטפל בו. זכרו שגודל הטיפ תמיד תלוי רק בכם. למרות שרוב החברות ימליצו לכם כמה לתת (בערך 3$ למלצר, ו-2$ למנקה השולחנות ליום), זכרו שאלו רק המלצות, תנו כמה שאתם רוצים ואל תרגישו לחץ. אבל אם יש מישהו שעזר לכם במיוחד, תנו לו לדעת באמצעות מחווה כספית שמראה זאת.

 10) מחפשים רומנטיקה? ברוב הקרוזים, תמצאו את עצמכם בארוחות בשולחן אוכל ביחד עם נוסעים אחרים. מיד בתחילת הקרוז בקשו להתבודד בשולחן לשניים 

 

חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט, ומדייה חברתית, ובעל חיבה מיוחדת לקרוזים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב