דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי ילדים ותינוקות לאירועים חשובים 

מאת    [ 14/04/2011 ]

מילים במאמר: 626   [ נצפה 5034 פעמים ]

עוד אירוע חשוב מגיע ואנחנו רוצים לבוא בלבוש הולם, מעוצב ושונה ולגרוף מחמאות רבות ככל הניתן. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, מסיבה, ארוחת חג, יום הולדת וכד', הרצון לבלוט בשטח על ידי הלבוש המתאים הוא טבעי. כמונו, גם הילדים שלנו חפצים בהופעה מרשימה של בגדי ילדים איכותיים ומעוצבים כשהם מוזמנים לאירועים חשובים. הורים רבים מעוניינים  לרכוש עבור ילדיהם בגדים מעוצבים ומושקעים, אשר יתאימו לכל סוג אירוע. להלן מספר עצות לרכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות אשר אידיאליים לכל סוג אירוע:

 

בגדי תינוקות או בגדי ילדים לחתונה:

בשל האירוע המרגש והמוטיב הלבן בחתונה (שמלת הכלה, החופה וכדומה), מומלץ לקנות בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בצבעים בהירים, כך שיתאימו לאווירה. שמלה חגיגית לבנה או ורודה תתאים בהחלט לבת הקטנה או התינוקת שרק נולדה. תוספות מתאימות לעיטור השמלה הן טול, סרטים שונים, תחרות מעניינות ועוד. ניתן לשלב, בנוסף, אקססוריז כמו קשת לשיער, גרביוני תחרה או סיכה לבנה. בכדי שהילדה תרגיש בנוח בזמן הריקודים ולא תסבול מחום, מומלץ לבחור שמלה קצרה יחסית (כמובן בהתאם למזג האוויר). אפשרות אחרת להתאמת בגדי תינוקות או בגדי ילדים לחתונות, היא שילוב בין חולצה חגיגית לבנה (או טוניקה) לבין מכנס ארוך בהיר. עבור הבנים, אפשר לבחור חליפה קטנה של מכנס וז'קט בגוונים בהירים. חליפה עשויה להיות חמה מדי עבור הילד או התינוק ולגרום להזעתו ולכן רצוי בעת הקנייה לוודא שהבדים נושמים ומכילים לא פחות מ-80 אחוז כותנה. במידה שהילד מסרב ללבוש חליפה ומוכן להופיע אך ורק בבגדיו היומיומיים, ניתן לשלב עניבה לבנה, שתהפוך את המראה היומיומי לחגיגי ולרשמי יותר. בחנויות בגדי ילדים או בגדי תינוקות ניתן למצוא מגוון עניבות מיוחדות אשר מיועדות לילדים צעירים. בנוסף, שילוב של נעליים חגיגיות עשוי להשלים את המראה החגיגי עבור הבן.

 

בגדי תינוקות או בגדי ילדים לימי הולדת:

כיום, ימי ההולדת משלבים פעילויות ספורט מאתגרות, משחקים ייחודיים ומגוון מאכלים רבים. כל אלה עשויים להוביל למצב שבו נגלה שהתלבושת היקרה שקנינו לילד במיוחד לקראת האירוע הוכתמה ונהרסה כליל ביום ההולדת. לכן, כאשר רוכשים בגדי תינוקות או בגדי ילדים לימי הולדת, כדאי לחפש פריטים פשוטים במחירים נוחים, אך שעדיין ייראו חגיגיים. גם במקרה זה ניתן להוסיף קישוטים. תוכלו לבקר בחנויות סידקית, לרכוש סרטים, כפתורים, פאייטים וכד' ולתפור אותם אל בגדי הילדים או בגדי התינוקות היומיומיים. כך, ניתן לחסוך באופן משמעותי ולאפשר לילדים להופיע בתלבושת שונה, מעוצבת וייחודית להם.

האוברול הוא פתרון אידיאלי לימי ההולדת, הן עבור בנים והן עבור בנות. הוא נוח ובטיחותי לצורך התרוצצות חופשית ומשחקי חברה. משום שהוא אינו מכיל בד מיותר העשוי להתנופף (כמו למשל בשמלה), לבוש של אוברול אפשרי בכל אטרקציה או פעילות ספורטיבית כלשהי שתתקיים ביום ההולדת. פתרון נוסף הוא שילוב חגיגי בין חולצה ומכנסיים או בין חולצה וחצאית צמודה (בקרב הבנות).

 

 

 

בגדי תינוקות או בגדי ילדים לארוחות חג:

ארוחות חג מסתמנות כאירועים המלכלכים ביותר בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות. כתמי האוכל הם שכיחים אפילו אצל המבוגרים ולכן כדאי לבחור תלבושת חגיגית בצבעים כהים יחסית, עליהם הכתמים פחות בולטים.

 

לסיכום, מומלץ לרכוש עבור ילדינו בגדי ילדים או בגדי תינוקות נוחים יחסית, אשר עשויים מבדים נושמים ואיכותיים. בגדי ילדים או בגדי תינוקות המעוצבים להפליא אך לא נוחים, אינם משרתים את המטרה.

 

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב