דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליסת ביטוח נסיעות חינם? תחשבו שוב... 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1647 פעמים ]

מדי שנה יוצאים עשרות אלפי ישראלים לחו"ל למטרות שונות. חלקם נוסעים לענייני עסקים, חלקם לנופש משפחתי או זוגי וחלקם נוטים לנסיעה יותר הרפתקנית. לכן, חשוב מאוד שכל נוסע יהיה מודע לחשיבות פוליסת ביטוח הנסיעות אותה הוא רוכש לפני כל נסיעה. מיותר לציין כי נסיעה לחו"ל ללא פוליסת ביטוח נסיעות בתוקף עומדת בגדר רשלנות היות ואין אנו יכולים לדעת בוודאות אף פעם מה צופה לנו העתיד, במיוחד כאשר אנו יוצאים לרעות בשדות זרים. ישנן מספר סוגים של פוליסות נסיעות לחו"ל, אך המפורסמת שבהם היא פוליסת ביטוח הנסיעות המוצעת לנו חינם על ידי חברות כרטיסי האשראי השונים ויש לחשוב פעמיים לפני שמתפתים לכיוונה.

הליך רכישת הפוליסה

כמו כל פוליסת ביטוח אחרת, את פוליסת ביטוח הנסיעות רוכשים דרך אחת מסוכנויות הביטוח או חברות הביטוח עצמן. יחד עם זאת, כאשר אנו מטלפנים לנציג השירות האחראי לביטוחי נסיעות חינם דרך כרטיסי אשראי אנו משובצים אוטומטית לסדר יומו של סוכן מכירות משופשף של חברת הביטוח העובדת עם חברת כרטיסי האשראי.

באותה שיחת טלפון יבהיר לנו סוכן הביטוח כי פוליסת הביטוח המוצעת חינם אינה מספקת עבורכם שכן היא אינה כוללת מגוון תוספות, חלקן יחסית הכרחיות. בהמשך, ינסה לפתה אותנו להוסיף לדברו, "סכום קטן", שישדרג את הפוליסה לכדי פוליסת ביטוח נסיעות כוללנית ומקיפה. העניין הוא שבסופו של תהליך, עושה רושם כי אין לנו מה לעשות עם אותה פוליסת ביטוח חינמית ונאלץ לרכוש ביטוח נסיעות רציני.

מחיר הפוליסה

לאחר שהבנו כי נושא החינמיות הינה רק פיתוי למכירה, אפשר להבין כבר כי המחיר אותו תדרשו לשלם עבור שדרוג הפוליסה לפוליסת ביטוח נסיעות מקיפה הינה גבוהה יותר מאשר החלופות הקיימות בשוק הביטוח בישראל. לא רק זה, אלא שגם נושא התאמת הביטוח כך שתתאים ספציפית לאופי הנסיעה הייחודי של כל נוסע אינו מקבל ביטוי באופן נאות כאשר רוכשים את הפוליסה דרך חברת כרטיסי האשראי.

חברות הביטוח בישראל מתחרות אחת בשניה ללא הרף וכתוצאה מכך אנחנו, הנוסעים, יוצאים מורווחים בכך שעלות הביטוח תהיה נמוכה יותר. עלות פוליסת ביטוח ממוצעת אמורה לעלות קצת פחות מ-2 דולר ליום במרבית המקרים. כמובן שבמידה ומדובר במצבים מסוימים הקשורים במצב בריאותי ומידת הסיכון הגלומה בנסיעה יכולה לעלות פרמיית הפוליסה.

האלטרנטיבות

כפי שכבר וודאי הבנתם, עם קצת מאמץ אפשר למצוא פוליסת ביטוח נסיעות ראויה במחיר הוגן וסביר דרך אחת מחברות הביטוח עצמן. הסיבה לכך שעדיף לדלג על סוכנויות הביטוח ויתר המתווכים בין המבוטח למבטח היא העלות המופחתת כתוצאה מפחות גופים המחפשים לגזור רווח על חשבון המבוטח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב