דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מבוצעת שיטת הטלמיטינג? 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 902   [ נצפה 4146 פעמים ]

היועץ השיווקי אמר, היועצת העסקית הוסיפה, הרואה חשבון דרש, הפקידה בבנק הגבילה, היועץ הארגוני המליץ כולם בעצם אמרו אותו הדבר "יש להגדיל את כמות הלקוחות ובהקדם !!!!"

על מנת להגדיל את נפח הלקוחות בצורה יזומה יש כמה דרכים:

1.      שיווק באמצעות מדיה- טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות – האם זה מתאים לעסק שלך?

2.      שיווק באינטרנט – לעשות לבד? לתת למשהו מקצועי לעשות עבורך?

3.      דיוור ישיר – במיילים או בדואר – כרוך ברכישת מאגרי מידע חוקיים בלבד או מתוך רשימת אנשי קשר איכותית.

4.      מדלת לדלת – בדור של היום זה כבר לא מקובל בכל התחומים שסוכני מכירות פשוט "נוחתים" על בתי עסקים / לקוחות פרטיים במטרה לשווק מוצר או שירות, בדור של היום אנשים אוהבים שקובעים איתם פגישה מסודרת מתי שהם מחליטים אם בכלל.

5.      נטוורקינג - יצירת קשרים עסקיים למטרת הפניות ויצירת לידים חמים.

6.      תיאום פגישות בטלמיטינג!

שיטה זו הוכחה כמנצחת אם יודעים לעשות אותה טוב, חסכונית אם מתקציבים אותה בצורה המתאימה רק לכם, מגדילה את כמות הלקוחות בעסק משמעותית, מציגה את העסק הרבה יותר גדול ממה שהוא באמת (כמחלקת שיווק / כמחלקת שירות לקוחות), מעבירה ללקוח אינפורמציה שיווקית עדכנית ורלוונטית בלבד, יצירת פגישות עם לקוחות פוטנציאלים בלבד ולא עוד פגישות שווא עם אנשים שאין להם מושג מדוע הגעתם ומה יש לכם להעביר להם.

איך מבוצעת שיטת תיאום הפגישות בצורה הטובה ביותר?

1.      פגישה ממוקדת עם מנהל פרויקט בחברה המבצעת לצורך קבלת המסר השיווקי, מטרת הפנייה לאיזו רזולוציה להגיע בשיחה ומה להשאיר לפגישה וכמובן ה"תשוקה" שקיימת בכם צריכה לעבור למנהל הפרויקט. אם אתם מאמינים במוצר / שירות שלכם גם אותו מנהל פרויקט ונציג טלפוני צריך להאמין בו. אתם רגילים לדבר במונחים מקצועיים לדבר מ"בטן" מ"הלב" שלכם על המוצר / שירות שלכם, גם כאשר מדברים בשמכם הלקוחות צריכים להאמין שהנציג שמייצג אתכם הוא עובד מיומן, מקצועי ונאמן.

2.      פילוח קהל יעד- מאד חשוב לדעת מראש למי פונים מאיזו נישה, מאיזה תחום עיסוק, מיהו איש המפתח אליו פונים. איתור מאגר מידע מדויק ועדכני יכול להשפיע בצורה מאד משמעותית על הצלחת שיטת תיאום הפגישות

3.      בניית תסריט שיחה מדויק- איך להציג את העסק? האם יש הגדרת עסק ברורה ומובנת גם למנכ"ל וגם למזכירה שצריכה למסור הודעה במקרה הצורך? יש לבנות תסריט שיחה לשיחה עם מזכירה ותסריט שיחה עם איש המפתח אליו פונים. מה המסר שמעבירים לכל אחד מהם על מנת להשיג את המטרה? האם ישנן  שאלות סינון כדי להגיע לפגישות איכותיות בלבד? לפעמים רצוי לערב בבניית תסריט השיחה גם איש מקצוע כגון יועץ שיווקי ולא רק את מנהל הפרויקט של החברה המבצעת.

4.      איתור מדויק של התנגדויות צפויות- איך לעבור את מחסום מזכירה, איך להשיג את הנייד של איש המפתח הרצוי, לאתר את הזמן הנוח ביותר לשיחה באופן שיאפשר תיאום פגישה, איתור התנגדות אמיתית והתנגדות מזויפת (לא מעוניין /לא צריך / כבר יש לנו...).

5.      המשך פעולה ומעקב לקוחות follow up-  איש המפתח אותר כולל הנייד שלו האם זה זמן נוח לקבל את השיחה? האם הוא פנוי לתאם פגישה? במידה והלקוח כן הביעה התעניינות וביקש שנחזור אליו רצוי לנהל מעקב ביומן מסודר ולזכור לחזור ללקוח בהתאם לזמן לפי רצונו הוא המחליט בסופו של דבר. לתת ללקוח תמיד שתי אפשרויות בחירה למועד מעקב ("לחזור אלייך ביום א' בבוקר או בשלישי בצהריים?") בכך לגרום לו להבין שאכן מדובר בעסק רציני אשר מתחשב בבקשת הלקוחות שלו מהרגע הראשון, וכמובן תרומה גדולה לסגירת פגישה.

6.      איך ואיפה לקבוע פגישות בפן הטכני? מקובל לעשות יומן משותף מול הנציג המייצג אתכם יבטיח תיאום איכותי מבחינת לו"ז, מבחינה גאוגרפית ונוחות מרבית שלכם (דוגמא לתאום לא נוח במיוחד: פגישה ראשונה בצפון ת"א ופגישה שניה בדרום ת"א ופגישה שלישית ברעננה).

עלו והצליחו !!!

בחרו נכון רק עבורכם !!!

חפשו חברות אשר מוכנות להיות שותפות לדרך שלכם !!! 

שרית גורן רצביWE DO 4 U אנו עושים עבורכם, את מה שאתם רק חושבים לעשות.שירותים לעסקים במיקור חוץ טלפון: 077-3390032 נייד: 052-2846734 http://www.wedo4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב