דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיסקו- על הקורסים והחברה 

מאת    [ 13/04/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2175 פעמים ]

חברת סיסקו הינה חברה הנחשבת כיום לחברה הגדולה ביותר בעולם בתחום של תקשורת המחשבים, סיסקו שולטת בלמעלה מ- 70 אחוז משוק התקשורת העולמי. אחד מהתחומים העיקריים שבו לסיסקו יש מוניטין רב הינו תחום הטכנולוגיה בהקשר לאבטחת המידע. סיסקו מציעה מגוון מוצרים המשלבים תוכנה יחד עם חומרה. על כן, מי שרוצה להפוך למומחה תקשורת חברות, צריך, בדרך כלל, לרכוש ידע על מוצרים אלו ואחרים המשמשים את מיטב החברות במשק, מהקטנות לגדולות.

קורס CCNA מבית היוצר של סיסקו הינו הקורס הראשון שיהפוך אתכם למומחים בתחום תקשורת החברות אשר עושות שימוש במוצרי סיסקו - נתבים, סוויטצ'ים ורכיבי תקשורת נוספים.  לקורס זה אין דרישות קדם היות והוא הקורס הראשון, ובגדול הקורס מתחיל מיסודות התקשורת עם הסבר על כתובות IP, אחר כך,  מלמדים אתכם הסטודנטים, להגדיר, לנהל ולאבטח סוויצ'ים וראוטרים, במקביל להרחבת הידע על פרוטוקולי ניתוב ולימודים בסיסיים בתחומי התקשורת אשר יאפשרו בהמשך להתמחות בידע מעמיק יותר.

בקורס של סיסקו שמים לא מעט דגש על הצד המעשי, על לכן הוא כולל שעות לא מעטות של תרגולים ועבודות עם רכיבים מתאימים, הלכה למעשה. בסיום קורס ה- CCNA תיגשו ודאי לבחינה של סיסקו על מנת לקבל תעודה בינלאומית- היא תעודת מנהל רשתות מוסמך מטעם סיסקו או בראשי תיבות המוכרים כ- CCNA.

מעט רקע על החברה

חברת סיסקו הוקמה ב- 1984 בקליפורניה ארצות הברית, כאשר גם בישראל ישנו סניף, אשר יושב באזור התעשייה של נתניה ומעסיק לא פחות משבע מאות עובדים. שמונים אחוז מהם, אגב, מהנדסים. זהו הסניף השלישי הכי גדול בעולם של סיסקו, כאשר קודמים לו בגודל, הם: הסניף בארצות הברית והסניף בהודו.

סיסקו נסחרת בבורסת נאסד"ק בהצלחה רבה מאד.

יש מתי מעט ממצטייני הקורס אשר מוצאים אחר כך ולאחר שצברו ניסיון גם עבודה במשרדי סיסקו ישראל. כאשר העבודה בסיסקו ישראל, הינה עבודה מאתגרת ומספקת עד מאד, היות ובניגוד לחלק ממתחרותייה של סיסקו, סיסקו פועלת על דרך האזנה ללקוחותיה, לפני שהיא פועלת לפתח אפלקצייה חדשה לשוק תקשורת המחשבים. האתגר בלתפור/לפתח פתרונות טכנולוגיים על פי צורך קיים, הוא אדיר, והסיפוק במקביל.   

עובדיה של סיסקו מצטיינים בלדעת איך לתכנן מוצר בצורה הקרובה לשלמות, ואיך להטמיע אותו בהצלחה אצל קהל המשתמשים הפוטנצייאלים. עובדים אלו, התקבלו לסיסקו לאחר מבחני מיון אינטנסיביים הכוללים בתוכם בחינה מעשית. אין ממש דרך להתכונן לבחינה זו, מעבר להפנמת החומר הנלמד בקורס ה- CCNA  לעומק. אם הינכם מתקשים בהפנמת חומר הקורס, כדאי לקחת כמה שיעורים פרטיים ממי שעבר את הבחינה ויוכל לעזור לכם. זו אומנם השקעה כספית, אך כזו  ייתכן, שתשתלם לכם בעתיד. 

 

IITC - המרכז ללימודי טכנולוגיה ותקשורת מציע לימודים במסגרת קורסים טכנולוגיים שונים ובהם גם קורס סיסקו בסיסי. קורס ה-CCNA. לפרטים, הכנסו לאתר המכללה וצרו קשר!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב